To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Dopiewo: Dostawa warzyw świeżych i owoców do DPS w Lisówkach w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 527706 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464312 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach, Leśne Zacisze 2, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8148049 w. 328, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych i owoców do DPS w Lisówkach w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa warzyw świeżych i owoców do DPS w Lisówkach w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Poszczególne dostawy realizowane będą periodycznie, zgodnie z bieżacym zapotrzebowaniem Zamawiającego potwierdzanym każdorazowo osobnym zamówieniem Zamawiający wymaga ażeby dostawa warzyw świeżych i owoców następowała do jego siedziby w poniedziałki i czwartki w godz. 6.00 - 8.00 w terminie nie dłuższym niż jeden dzień od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów i częstotliwości dostaw w zależności od potrzeb wynikających z zapewnienia ciągłości żywienia mieszkańców DPS i świadczonych usług gastronomicznych. Zamawiąjący wymaga aby przy każdej dostawie dostarczona była kompletna dokumentacja umożliwiająca przyjęcie towaru w cenie zgodnej z umową. Zamawiający wymaga aby ilość dostarczanego towaru była zgodna z zamawianą ilością niezależnie od rodzaju opakowania (zgodnie z gramaturą określoną w formularzu cenowym załącznik nr 2).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.22.10.00 - Warzywa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROMIX Krzysztof Mikołajczak Poznań, ul. Franowo 1, 61-302 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73469,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71696,00
Oferta z najniższą ceną: 71696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83732,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.