Og³oszenie z dnia 2017-06-07
Og³oszenie nr 527762-N-2017 z dnia 2017-06-07 r.
Politechnika Opolska: Prace remontowe w Domach Studenta Politechniki Opolskiej przy ulicy Miko³ajczyka 4-16, 8-10, 12-14 i Ma³opolskiej 22 w Opolu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Opolska, krajowy numer identyfikacyjny
00000173200000, ul.
ul. Prószkowska
76
,
45-758
Opole, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
77 4498178 , 77 4498177, e-mail
r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl, faks
77 4498180.
Adres strony internetowej (URL): http://www.po.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
UCZELNIA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.po.opole.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.po.opole.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
Politechnika Opolska Sekcja Zamówieñ Publicznych ul. Prószkowska 76 45 - 758 Opole, budynek 5 pok. nr 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Prace remontowe w Domach Studenta Politechniki Opolskiej przy ulicy Miko³ajczyka 4-16, 8-10, 12-14 i Ma³opolskiej 22 w Opolu
Numer referencyjny:
ZP/B/30/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± prace remontowe w Domach Studenta Politechniki Opolskiej przy ulicy Miko³ajczyka 4-16, 8-10, 12-14 i Ma³opolskiej 22 w Opolu. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±czona do SIWZ: ? dokumentacja projektowa sk³adaj±ca siê z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3. Oferowane roboty budowlane musz± odpowiadaæ wymaganiom Zamawiaj±cego, opisanym w dokumentacji o której mowa w ust. 2, wymaganiom technologiczno-materia³owym producentów materia³ów oraz sztuk± budowlan±, zgodnie z wszelkimi obowi±zuj±cymi aktami prawnymi i normami, w³a¶ciwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie odstawiæ i zabezpieczyæ meble oraz sprzêt techniczny znajduj±ce siê w pokojach, w których wykonywane bêd± roboty. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materia³y wynosi minimum 36 miesiêcy licz±c od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45442100-8 |
45450000-6 |
45450000-6 |
45430000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-09-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³nienia
tego warunku, oprócz "O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o
zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenê spe³nienia warunku (Za³±cznik nr 3 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania sytuacji ekonomicznej lub
finansowej musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumê gwarancyjn±
nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej musi wykazaæ, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
minimum 1 robotê budowlano -remontow± o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia przez Wykonawcê: O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku je¿eli Wykonawca nie dostarczy Zamawiaj±cemu tego¿ o¶wiadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e przedstawiæ wraz z o¶wiadczeniem dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o
których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 2 ustawy, tj.: sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia przez Wykonawcê: dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego. 2. W
celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których
mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy
¿±da dostarczenia przez Wykonawcê: 1.1. Wykazu robót budowlanych - sporz±dzonego zgodnie z
za³±cznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robotyte zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty . W razie
konieczno¶ci, szczególnie, gdy wykaz robót budowlanych lub dowody potwierdzaj±ce czy roboty
zosta³y wykonane nale¿ycie budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê
bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, o przed³o¿enie
dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu. W przypadku warto¶ci
robót budowlanych wyra¿onych w innej walucie ni¿ PLN, Zamawiaj±cy, w celu oceny spe³nienia
ww. warunku, dokona przeliczenia tych warto¶ci wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie
Tabeli kursów ¶rednich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c= /ascx/archa.ascx
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiaj±cego czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1.1 Zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugê, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w us³ugê. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ugi. 2. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 5.2. niniejszego rozdzia³u), na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3.Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1)wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ SIWZ i wzoru umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e informacjê któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy; 2)o¶wiadczenia wymienione w pkt VI. 1-2 SIWZ - za³±cznik nr 3 do SIWZ; 3)pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¿eli dotyczy); 4)pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5)dowód zabezpieczenia oferty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2 000,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce
z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1)pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy
oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3)
gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji | 20,00 |
gwarancja | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materia³ów medycznych dla Wydzia³u Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej oraz odzie¿y i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³u w Opolu w okresie 24 miesiêcy
- D/49/2024 - Zakup i dostawa kamer sportowych wraz z akcesoriami na potrzeby Innowacyjnego centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego - 2 komplety
- ¦wiadczenie us³ugi niszczenia i utylizacji elektronicznych no¶ników danych
- Budowa zasilania elektrycznego, przepustów rezerwowych ze studniami przelotowymi oraz s³upów aluminiowych infrastruktury technicznej.
- WIW.DA.272.13.2024 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zak³adu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokoñczenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubiñskiej w Zduñskiej D±browie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podzia³em na czê¶ci
- Rozbudowa oczyszczalni ¶cieków komunalnych w Tr±bkach Wielkich
- Remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi le¶nej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Le¶nictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w Milanówku "
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.