eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Siemianowice Śląskie: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 527894 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie sesji terapeutycznych w ramach psychoterapii indywidualnej - długoterminowej dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Prowadzenie sesji terapeutycznych w ramach psychoterapii indywidualnej - długoterminowej dla 12 uczestników projektu w wymiarze do 72 godzin sesyjnych na osobę, łącznie w wymiarze do 864 godzin sesyjnych. w roku 2014 - 576h w roku 2015 - 288h Godzina sesyjna stanowi 50 minut. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego w ramach doradztwa krótkoterminowego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego w ramach doradztwa krótkoterminowego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich dla 36 uczestników projektu w wymiarze do 10 godzin sesyjnych na osobę, łącznie w wymiarze do 360 godzin sesyjnych w roku 2014 - 240h w roku 2015 - 120h Godzina sesyjna stanowi 50 minut. Zamówienie obejmuje realizację usługi poprzez: diagnozowanie określonych problemów takich jak: przemoc, zaburzenia psychiczne, emocjonalne, problemy rodzinne, małżeńskie, wychowawcze, uzależnienia, depresja, nerwica/zaburzenia lękowe it udzielanie wsparcia, pomocy psychologicznej. prowadzenie psychoterapii długoterminowej/doradztwa krótkoterminowego dla uczestników Projektu, zgodnie z przyjętym harmonogramem. ewaluacja prowadzonych sesji, przekazywanie do biura projektu spostrzeżeń i uwag związanych z terapią. przekazywanie pracownikowi socjalnemu prowadzącemu kontrakt socjalny informacji zwrotnej, zawierającej przede wszystkim propozycje dalszych działań potencjalnie korzystnych w aspekcie zmiany życiowej klienta i jego rozwoju. Zamówienie będzie realizowane w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie gminy Siemianowice Śląskie. W związku z tym Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usługi. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi, noclegu ani wyżywienia w trakcie świadczenie usługi. Zamawiający nie ma obowiązku skierowania wszystkich w/w osób, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, z tym że powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia gotowości przyjęcia skierowanych uczestników projektu w pełnym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę potrzeb Zamawiającego, w dziennym przedziale czasowym pomiędzy godzinami od 8.00 do 20.00, od poniedziałku do soboty. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy (harmonogram) ustalone zostaną z koordynatorem projektu. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowi iloczyn godzin świadczonych przez Wykonawcę usług w danym miesiącu kalendarzowym tj. faktycznie przeprowadzonych godzin sesyjnych porad oraz stawki za 1 (jedną) godzinę sesyjną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.71-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w odniesieniu do I części zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług psychoterapii w wymiarze co najmniej 200 godzin sesyjnych. - w odniesieniu do II części zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. świadczenie porad psychologicznych/treningów w wymiarze co najmniej 100 godzin sesyjnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt 7 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w odniesieniu do I części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą łącznie: - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, - ukończone szkolenie z zakresu psychoterapii w ośrodku szkolącym rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, - co najmniej trzyletnie doświadczenie jako psycholog w świadczeniu usług psychoterapii dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zgodnie z art. 6 pkt 5 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - w odniesieniu do II części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą łącznie: - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, - ukończone szkolenie z zakresu psychoterapii w ośrodku szkolącym rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy jako psycholog. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt 7 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły:spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - w odniesieniu do I części zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług psychoterapii w wymiarze co najmniej 200 godzin sesyjnych. - w odniesieniu do II części zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. świadczenie porad psychologicznych/treningów w wymiarze co najmniej 100 godzin sesyjnych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Projekt: Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląksich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie sesji terapeutycznych w ramach psychoterapii indywidualnej - długoterminowej dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie sesji terapeutycznych w ramach psychoterapii indywidualnej - długoterminowej dla 12 uczestników projektu w wymiarze do 72 godzin sesyjnych na osobę, łącznie w wymiarze do 864 godzin sesyjnych w roku 2014 - 576h w roku 2015 - 288h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.71-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego w ramach doradztwa krótkoterminowego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego w ramach doradztwa krótkoterminowego dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich dla 36 uczestników projektu w wymiarze do 10 godzin sesyjnych na osobę, łącznie w wymiarze do 360 godzin sesyjnych. w roku 2014 - 240h w roku 2015 - 120h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.71-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.