eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanKonserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta na urządzeniach stanowiących stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Kościan: Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta na urządzeniach stanowiących stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan
Numer ogłoszenia: 528138 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta na urządzeniach stanowiących stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót w zakresie usuwania awarii, utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych, ulic, placów, miejsc spacerowych, mostów znajdujących się na terenie miasta na urządzeniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne - (Dz. U. 2012, poz.1059 j.t.). 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie pomiarów eksploatacyjnych (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), prowadzenie dokumentacji prowadzonych pomiarów, 2)utylizacja urządzeń oświetleniowych, 3)kontrola prawidłowości i kompletności oznaczeń informacyjno - ostrzegawczych na urządzeniach elektroenergetycznych oświetlenia, 4)czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, 5)wymiana listew zaciskowych, styczników, stateczników, starterów, kondensatorów, źródeł światła i kloszy, 6)konserwacji zamknięć skrzynek bezpiecznikowych umiejscowionych wewnątrz słupów oświetleniowych oraz złącz i szaf elektroenergetycznych oświetlenia, 7)wymiana źródeł światła, opraw oświetleniowych. 8)dokonywanie oględzin linii NN oświetlenia ulicznego, 9)usuwanie awarii linii kablowych oraz linii NN. 3.Zamawiający nie uwzględnia na oświetleniu ulicznym zmiany barwy oświetlenia. 4.Prace związane z usunięciem awarii w celu zabezpieczenia ciągłości działania oświetlenia ulicznego winny być realizowane w przeciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 5.Wszelkie zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie, pod wskazany numer telefonu oraz mailowo pod wskazany adres mailowy. 6.Wszelkie prace zgłoszone Wykonawcy winny być wykonywane po uprzednim powiadomieniu Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta pod numerem tel. 65 512 06 28. 7.Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wykonaniu prac na adres e-mailowy jacek.nowak@koscian.eu 8.Zamawiający informuje, że częściowo dostęp do oświetlenia Gminy Miejskiej Kościan (stacje transformatorowe) winien nastąpić po uprzednim uzgodnieniu (także w kwestii opłat) z ENEA operator. 9.Wszelkie prace zgłoszone Wykonawcy winny zostać wykonane w godzinach od świtu do zmierzchu. 10.Wykonawca prowadzić będzie dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych umową oraz szczegółową ewidencję wykonanych czynności. 11.Protokół z wykonania prac Wykonawca sporządzi 1 raz w miesiącu do 10 dnia każdego miesiąca - pisemny dokument zawierający wykaz wykonanych czynności i prac ze wskazaniem daty jej wykonania i zakresu wykonanych prac. Protokół winien zostać przekazany do Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta. 12.Gmina Miejska Kościan ma na swoim stanie 747 punkty oświetleniowe, podlegające konserwacji. 13.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 40.000,00 zł. brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją dozorem urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zmianami) w zakresie: a)eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniami utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego b)dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace konserwacji, napraw i montażu urządzeń oświetlenia drogowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istnieje możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w paragrafie 8 ust. 1 pkt 1 i 2 umowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2.Wykonawca z własnej inicjatywy zaproponuje zmianę osób w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b)niewywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3.W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do wykonywania ww. prac muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do wykonywania danych prac. 4.Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego z zachowaniem wymogu określonego w paragrafie 8 ust. 4 umowy. 5.Zmiana osób wymienionych nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/koscianm/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.