To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Krzyż Wielkopolski: Dostarczenie materiałów budowlanych, odzieży ochronnej i sprzętu AGD dla Centrum Integracji Społecznej w Krzyżu Wlkp.
Numer ogłoszenia: 52818 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271589 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krzyskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, Ich Rodzin i Przyjaciół, ul. Wojska Polskiego 11/12, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 663 524 624, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie materiałów budowlanych, odzieży ochronnej i sprzętu AGD dla Centrum Integracji Społecznej w Krzyżu Wlkp..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Centrum Integracji Społecznej w Krzyżu Wlkp, ul. Poznańska 35a, 64-761 Krzyż Wlkp. materiałów budowlanych (cementu, wapna, maty zbrojeniowej, styropianu, płytek ceramicznych podłogowych 30m2), odzieży ochronnej (ubranie robocze - kompletów), lamp lustrzanych (14 szt) i plafonów (6 szt), sprzętu AGD (pralka automatyczna - 1 szt) i drobnych narzędzi ręcznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uruchomienie Centrum Integracji w Krzyżu Wlkp. jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P H U "MIRBOL" S.C. BOLESŁAW MISZKIEWICZ, ANGELIKA SZCZEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
P H U "MIRBOL" S.C. BOLESŁAW MISZKIEWICZ, ANGELIKA SZCZEŚNIAK
- PHU MIRBOL s.c. W.B. Miszkiewicz, ul. Walki Młodych 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8513,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10531,08
Oferta z najniższą ceną: 10531,08 / Oferta z najwyższą ceną: 10531,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie aneksu z dnia 19 grudnia 2012 r. do umowy o dofinansowanie przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego zadania Uruchomienie Centrum Integracji Społecznej w Krzyżu Wlkp., Zamawiający otrzymał dodatkowe środki finansowe. Termin realizacji zadania kończy się dnia 31.12.2012. Pomimo, iż zachodzi zależność przedmiotowa pomiędzy przedmiotem niniejszego zamówienia a przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, który Zamawiający przeprowadził w trakcie realizacji zadania, to okres jaki pozostał do końca realizacji zadania nie pozwalana na ponowne zastosowanie procedury przetargowej. Art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy PZP zezwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki w sytuacji kiedy wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.