Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Warszawa: sprawa nr 260/WTD/SGGW/2013 Prototypowy zestaw do hydrolizy i fermentacji biomasy roślinnej zawierający kontrolowane warunki procesu (poz. 47 w harmonogramie Projektu), Fluorescencyjno-luminescencyjny licznik płytek.
Numer ogłoszenia: 528304 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409266 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa nr 260/WTD/SGGW/2013 Prototypowy zestaw do hydrolizy i fermentacji biomasy roślinnej zawierający kontrolowane warunki procesu (poz. 47 w harmonogramie Projektu), Fluorescencyjno-luminescencyjny licznik płytek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CPV: 38432000-2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa Prototypowego zestawu do hydrolizy i fermentacji biomasy roślinnej zapewniającego kontrolowane warunki procesu, (poz.47), Fluorescencyjno-luminescencyjny licznik płytek, zadanie nr 3 - Nowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie prowadzone w języku angielskim (ISD)-obszar nr 7 dla projektu finansowanego z: Umowa o przyznanie pomocy nr UDA-POKL-04.03.00-00-042/12-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt.: Program doskonalenia dydaktyki SGGW w dziedzinie pozyskiwania surowców roślinnych dla energetyki w kontekście celów Strategii Europa 2020 Zestaw stanowić będzie Fluorescencyjno-luminescencyjny licznik płytek o parametrach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) Opis innych wymagań: Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi. Oferowane parametry techniczne nie mogą być gorsze od wymienionych w Specyfikacji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania testów poprawności działania w zakresie podstawowych funkcji przedmiotu zamówienia, potwierdzających zgodność oferty z rzeczywistymi parametrami. Wykonawca zapewni nieograniczoną konsultację techniczną - telefoniczną i e-mailową w okresie gwarancji oraz bezpłatne wsparcie telefoniczne, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej po zakończeniu okresu gwarancji. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia będą odrzucone. Wymagany okres i warunki serwisu przedmiotu zamówienia. 1. Sprzedający zapewni w ramach ceny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 2. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z serwisem gwarancyjnym przedmiotu zamówienia, w tym kosztów transportu do wybranego przez serwis miejsca naprawy. 3. Czas reakcji serwisu (rozumiany jako kontakt e-mailowy serwisu z Zamawiającym po zgłoszeniu) do 5 dni liczony od czasu powiadomienia serwisu. Czas usunięcia awarii do 14 dni liczony od dnia zgłoszenia do serwisu, a gwarancja ulega przedłużeniu o czas przestoju. 4. Sprzedający zobowiązuje się do zapewnienia bieżących konsultacji z obsługą serwisową drogą telefoniczną i internetową...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: UDA-POKL-04.03.00-00-042/12-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALAB Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30 lok. 222, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148830,00
Oferta z najniższą ceną: 148830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.