Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 52830 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie kontroli okresowych i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych oraz sporządzania protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31026-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34989-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
1085840700000, ul.
ul. Irysowa
19,
02660
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5493727, 5493737, faks
225 493 737, e-mail
zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgnmokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie kontroli okresowych i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych oraz sporządzania protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGN/Z/III/7/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia składa się z 6 części (6 DOM-ów): 1) część I - DOM Służewiec, 2) część II - DOM Wierzbno, 3) część III - DOM Wiśniowa, 4) część IV - DOM Madalińskiego, 5) część V - DOM Konduktorska, 6) część VI - DOM Polkowska W ramach każdej części zamówienia od części I do części VI Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dwóch zadań, wg harmonogramu, który odrębnie dla każdej części zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV siwz wykazie budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów: 3.1. zadanie pierwsze. Przedmiotem pierwszego zadania jest przeprowadzanie okresowych 5-letnich kontroli instalacji gazowych (od kurka głównego gazu poprzez poziomy, piony z podejściami pod gazomierz jednostronnie bez lokalówek lub dwustronnie wraz z lokalówkami włącznie) -wg art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm. ), polegających w szczególności na dokonaniu: 3.1.1. przeglądu piwnic, w których zlokalizowane są instalacje, 3.1.2. przeglądu dostępu do zaworów i kurków, 3.1.3. sprawdzenia przejść przewodów przez zewnętrzne ściany budynków, 3.1.4. sprawdzenia stężenia gazu w piwnicach, 3.1.5. kontroli szczelności instalacji wraz z urządzeniami gazowymi 3.1.6. sprawdzenia stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru, na górnych piętrach w budynkach wyposażonych w sanitarne kanały zbiorcze, 3.1.7. sprawdzenia stanu aparatów gazowych w lokalach i prawidłowości ich działania, 3.1.8. sprawdzenia stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami, 3.1.9. sprawdzenia pomalowania przewodów instalacji gazowej w piwnicach na kolor żółty, 3.1.10. sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowej, w tym wpływu korozji, 3.1.11. uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej, 3.1.12. sprawdzenia stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, 3.1.13. usunięcia drobnych nieszczelności instalacji gazowej w zakresie nie wymagającym rozkręcania i ponownego skręcania części elementów instalacji gazowej, 3.1.14. sprawdzenia stanu przewodów spalinowych (od aparatu do kanału spalinowego), 3.1.15. sprawdzenia czy pomieszczenia z urządzeniami gazowymi mają zapewnioną wentylację poprzez otwory wentylacyjne - bez pomiarów wydajności, 3.1.16. trwałego oznakowania miejsca uchodzenia gazu, 3.1.17. kontroli pomieszczenia kurka głównego w budynkach lub szafki z kurkiem głównym, 3.1.18. sprawdzenia szczelności kurka głównego, 3.1.19. sprawdzenia stężenia gazu w szybach pionów instalacyjnych, szczególnie na ostatniej kondygnacji, 3.1.20. sprawdzenia czy nie zostały naruszone przepisy w zakresie kubatury pomieszczeń, w których zainstalowane zostały urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, 3.1.21. sprawdzenia, czy drzwi łazienkowe posiadają otwory nawiewne i czy otwierają się na zewnątrz łazienki, 3.1.22. sprawdzenia czy w pomieszczeniach gdzie zainstalowane są piece gazowe z otwartą komorą spalania nie ma zamontowanych wentylatorów wywiewnych na kanałach wentylacji grawitacyjnej, 3.1.23. sprawdzenia czy w lokalach nie występują termy gazowe, od których spaliny nie są prowadzone do kanałów spalinowych. Z przeprowadzonej w każdym lokalu kontroli instalacji i urządzeń gazowych należy sporządzić protokół, w którym należy umieścić: adres budynku, numer lokalu, imię i nazwisko najemcy lub właściciela lokalu, datę i skład zespołu przeprowadzającego kontrolę, stwierdzone nieprawidłowości i zalecenia dotyczące lokalu, podpis najemcy lub właściciela potwierdzający przeprowadzoną kontrolę. Protokół sporządzony po kontroli w lokalu winien zawierać dodatkowo informację między innymi o: - naruszeniu przepisów w zakresie kubatury pomieszczeń (łazienka, kuchnia), w których zainstalowane są urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, - otwieraniu się drzwi łazienkowych do środka łazienki, - braku otworów nawiewnych w drzwiach łazienkowych, -występowaniu wentylatorów mechanicznych zamontowanych w kanałach wentylacyjnych pomieszczeń z piecami gazowymi z otwartą komorą spalania, -użytkowaniu pomieszczeń z funkcją sypialni, w których znajdują się urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, -nie spełnianiu warunków określonych dla pomieszczeń, w których są zainstalowane piece gazowe z otwartą komorą spalania, a służące do celów grzewczych, -występowaniu term gazowych nie włączonych do kanałów spalinowych, co jest wymagane z uwagi na wielkość mocy urządzenia, -braku wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchennych bez okien oraz wnęk kuchennych, w których zainstalowane są kuchnie gazowe, -występowaniu poboru gazu z butli gazowych w lokalach znajdujących się w budynkach wyposażonych w instalację gazową. - zabudowany gazomierz bez otworów wentylacyjnych, - brak zaworu, lub jest zamontowany w miejscu niewidocznym i niedostępnym przy kuchni gazowej. Kopię protokołu z przeglądu kontroli instalacji gazowej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest pozostawić użytkownikowi lokalu. Z przeprowadzonego przeglądu (kontroli) dla całego obiektu budowlanego należy sporządzić protokół, w którym zostaną zawarte następujące dane: 1) nazwa i adres obiektu budowlanego, 2) data przeprowadzenia przeglądu (kontroli), 3) skład zespołu przeprowadzającego przegląd (kontrolę), 4) zakres przeglądu (kontroli), 5) ustalenia wynikające z wizji lokalnej i przeprowadzonych pomiarów, 6) ustalenia dotyczące dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji, 7) wnioski w sprawie przeprowadzenia niezbędnych prac, przeróbek lub inwestycji, 8) podpisy osób wykonujących przegląd (kontrolę) i właściciela (zarządcy) obiektu. Do protokołu dla całego obiektu budowlanego należy dołączyć dokument (protokół) potwierdzający przeprowadzenie uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej z podpisem Inspektora DOM. Protokół należy przekazać do DOM w terminie 3 dni od daty wykonania uproszczonej próby szczelności - z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt. W przypadku stwierdzenia podczas kontroli stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać w formie pisemnej natychmiast po jej uzyskaniu do właściwej administracji ZGN Mokotów. 3.2. Zadanie drugie Przedmiotem drugiego zadania jest przeprowadzanie okresowych 12-miesięcznych kontroli instalacji gazowych (od zaworu głównego gazu poprzez poziomy i z podejściami pod gazomierz jednostronnie bez lokalówek lub dwustronnie wraz z lokalówkami włącznie) - wg art. 62 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) - polegających w szczególności na dokonaniu: 3.2.1. przeglądu piwnic, w których zlokalizowane są instalacje, 3.2.2. przeglądu dostępu do zaworów i kurków, 3.2.3. sprawdzenia przejść przewodów przez zewnętrzne ściany budynków, 3.2.4. sprawdzenia stężenia gazu w piwnicach, 3.2.5. kontroli szczelności instalacji wraz z urządzeniami gazowymi 3.2.6. sprawdzenia stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru, na górnych piętrach w budynkach wyposażonych w sanitarne kanały zbiorcze, 3.2.7. sprawdzenia stanu aparatów gazowych w lokalach i prawidłowości ich działania, 3.2.8. sprawdzenia stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami, 3.2.9. sprawdzenia pomalowania przewodów instalacji gazowej w piwnicach na kolor żółty, 3.2.10. sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowej, w tym wpływu korozji, 3.2.11. uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej dla budynków, w których instalacja gazowa eksploatowana jest 15 lat i więcej, 3.2.12. sprawdzenia stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, 3.2.13. usunięcia drobnych nieszczelności instalacji gazowej w zakresie nie wymagającym rozkręcania i ponownego skręcania części elementów instalacji gazowej, 3.2.14. sprawdzenia stanu przewodów spalinowych (od aparatu do kanału spalinowego), 3.2.15. sprawdzenia czy pomieszczenia z urządzeniami gazowymi mają zapewnioną wentylację poprzez otwory wentylacyjne - bez pomiarów wydajności, 3.2.16. trwałego oznakowania miejsca uchodzenia gazu, 3.2.17. kontroli pomieszczenia kurka głównego w budynku lub szafki z kurkiem głównym, 3.2.18. sprawdzenia szczelności kurka głównego, 3.2.19. sprawdzenia stężenia gazu w szybach pionów instalacyjnych, szczególnie na ostatniej kondygnacji. 3.2.20. sprawdzenia czy nie zostały naruszone przepisy w zakresie kubatury pomieszczeń, w których zainstalowane zostały urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, 3.2.21. sprawdzenia czy drzwi łazienkowe posiadają otwory nawiewne i czy otwierają się na zewnętrz łazienki, 3.2.22. sprawdzenia czy w pomieszczeniach gdzie zainstalowane są piece gazowe z otwartą komorą spalania nie ma zamontowanych wentylatorów wywiewnych na kanałach wentylacji grawitacyjnej, 3.2.23. sprawdzenia czy w lokalach nie występują termy gazowe, od których spaliny nie są odprowadzone do kanałów spalinowych. 3.2.24. sprawdzenia zawartości tlenku węgla w spalinach z pracujących pieców gazowych w oparciu o normę, zgodnie z wymaganiami której urządzenie zostało wyprodukowane (PN 87/M 40301 lub PN-EN 26 lipiec 2007). Z przeprowadzonej w każdym lokalu kontroli instalacji i urządzeń gazowych należy sporządzić protokół, w którym należy umieścić: adres budynku, numer lokalu, imię i nazwisko najemcy lub właściciela lokalu, datę i skład zespołu przeprowadzającego kontrolę, stwierdzone nieprawidłowości i zalecenia dotyczące lokalu, podpis najemcy lub właściciela potwierdzający przeprowadzoną kontrolę. Protokół sporządzony po kontroli w lokalu winien zawierać dodatkowo informację między innymi o: - naruszeniu przepisów w zakresie kubatury pomieszczeń (łazienka, kuchnia), w których zainstalowane są urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, -otwieraniu się drzwi łazienkowych do środka łazienki, -braku otworów nawiewnych w drzwiach łazienkowych, -występowaniu wentylatorów mechanicznych zamontowanych w kanałach wentylacyjnych pomieszczeń z piecami gazowymi z otwartą komorą spalania, - użytkowaniu pomieszczeń z funkcją sypialni, w których znajdują się urządzenia gazowe pobierające powietrze do spalania z tych pomieszczeń, -nie spełnianiu warunków określonych dla pomieszczeń, w których są zainstalowane piece gazowe z otwartą komorą spalania, a służące do celów grzewczych, -występowaniu term gazowych nie włączonych do kanałów spalinowych, co jest wymagane z uwagi na wielkość mocy urządzenia, -braku wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchennych bez okien oraz wnęk kuchennych, w których zainstalowane są kuchnie gazowe, -występowaniu poboru gazu z butli gazowych w lokalach znajdujących się w budynkach wyposażonych w instalację gazową. Kopię protokołu z przeglądu - kontroli - instalacji gazowej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest pozostawić użytkownikowi lokalu. Dla budynków mieszkalnych, w których instalacja gazowa eksploatowana jest 15 lat i więcej, należy wykonać uproszczoną próbę szczelności. Z przeprowadzonego przeglądu (kontroli) dla całego obiektu budowlanego należy sporządzić protokół, w którym zostaną zawarte następujące dane: 1) nazwa adres obiektu budowlanego, 2) data przeprowadzenia przeglądu (kontroli), 3) skład zespołu przeprowadzającego przegląd (kontrolę), 4) zakres przeglądu (kontroli), 5) ustalenia wynikające z wizji lokalnej i przeprowadzonych pomiarów, 6) ustalenia dotyczące dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji, 7) wnioski w sprawie przeprowadzenia niezbędnych prac, przeróbek lub inwestycji, 8) podpisy osób wykonujących przegląd (kontrolę) i właściciela (administratora) obiektu, Protokół należy przekazać do DOM w terminie 3 dni od daty wykonania przeglądu (kontroli), z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt. W przypadku stwierdzenia podczas kontroli stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać w formie pisemnej natychmiast po jej uzyskaniu do właściwej administracji ZGN Mokotów. Do wspomnianego protokołu - dla budynków, w których instalacja gazowa eksploatowana jest 15 lat i więcej - należy dołączyć dokument (protokół) potwierdzający przeprowadzenie uproszczonej próby szczelności instalacji gazowej z podpisem inspektora z DOM. Przeglądy (kontrole) 5 - cio letnie i 12-to miesięczne muszą być wykonywane w oparciu o "Wytyczne wykonywania przeglądów instalacji gazowej" Głównego Inspektora Urzędu Nadzoru Budowlanego z dnia 6.05.1995 r. - załącznik nr 1 do Rozdziału III istotne postanowienia umowy, oraz w oparciu o wytyczne Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia 24.07.1995 r. - załącznik nr 2 do Rozdziału III istotne postanowienia umowy, W przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji gazowej (braku sprawności w rozumieniu pkt. 5 lit. c załącznika 2 do "Istotnych postanowień umowy") należy natychmiast wyłączyć ją z ruchu w porozumieniu z odpowiednimi służbami dostawcy gazu lub Pogotowiem Gazowym, powiadamiając jednocześnie Kierownika DOM. Ponadto należy zlokalizować i oznaczyć miejsca uchodzenia gazu. Dalsze prace wykonują służby techniczne DOM. W przypadku stwierdzenia obniżonej sprawności instalacji gazowej (warunkowe dopuszczenie instalacji gazowej do eksploatacji) należy zlokalizować i oznaczyć miejsca uchodzenia gazu oraz powiadomić pisemnie Kierownika DOM. Dalsze prace prowadzą służby techniczne DOM. 3.3. W roku, w którym będzie przeprowadzana kontrola 5-letnia, nie przeprowadza się przeglądu co 12-miesięcznego. 3.4. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona kontroli i prób szczelności instalacji gazowej w kilku lokalach w danym budynku z powodu nieobecności najemcy lub właścicieli, zobowiązany będzie do uzupełnienia przeglądów szczelności w tych lokalach w terminie 2 miesięcy po wykonaniu przeglądów w budynku. 3.5. Wszelkie opłaty związane z przeprowadzanymi przeglądami (kontrolami) i próbami uproszczonymi uiszczane przez Wykonawcę u dostawcy gazu muszą zostać ujęte w cenach, które zaproponuje Wykonawca w formularzu oferty. 3.6. Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Służewiec" "Wierzbno", "Wiśniowa", "Madalińskiego", "Konduktorska", "Polkowska" wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych w poszczególnych budynkach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w w/w wykazach budynków daty wykonania okresowych kontroli i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 3.7. Wykazy budynków, o których mowa w pkt. 3.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych w poszczególnych budynkach, o których mowa w pkt. 3.6. siwz mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.8. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. do 3.4. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 3.8.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 z poz.719), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U z 1999 r. nr 74 poz.836), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz.690 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego(Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz.1134) - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), -"Wytyczne wykonywania przeglądów instalacji gazowej" Głównego Inspektora Urzędu Nadzoru Budowlanego z dnia 6.05.1995 r., -wytyczne Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia 24.07.1995 r. 3.8.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.8.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.8.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.9. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1. do 3.4. siwz na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.10. Za wykonanie przedmiotu zamówienia dotyczącego przeprowadzania okresowych kontroli i uproszczonych prób szczelności instalacji gazowych w budynkach zgodnie z harmonogramem, który stanowi Rozdział IV siwz Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych lokali pomnożonych przez cenę za kontrolę i uproszczoną próbę szczelności instalacji gazowych zgodnie z ofertą Wykonawcy. 3.11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji. 3.11.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.11.1.1.dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia, zmiany wykazu budynków i tak w przypadku: 3.11.1.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.11.1.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.11.1.1.3.zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.11.1.1.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.11.1.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; 3.11.1.1.6. zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV siwz. 3.11.1.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.11.1.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.11.1.2.2.zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.11.1.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.11.1.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.11.1.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.11.1.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.9.1.1. SIWZ, 3.11.1.4.2.w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.11.1.4.3 w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.11.1.4.zmian - niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.11.1.5. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.11.2. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.11.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.11.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.11.3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.11.1.2., 3.11.1.3. oraz 3.11.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.11.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.11.1.1., 3.11.1.3. i 3.11.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.11.5. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.11.1.2, 3.11.1.3. i 3.11.1.5. SIWZ obliczone będzie wg zasad i kwot zawartych w ofercie. 3.11.6.Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.12. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.12.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 zł, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia; 3.12.2. przestrzegania postanowień: 1) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024). 3.13. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie wykonania prac porządkowych objętych zamówieniem wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, niniejszej SIWZ z wyjątkiem przypadków prawem przewidzianych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika/kierowników prac objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.14. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w przypadku włączenia do przeglądu nowo oddanych do administrowania ZGN Mokotów lub nie ujętych w Wykazie budynków stanowiących ROZDZIAŁ IV siwz itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnych 6-ciu części zamówienia. przy czym: Warunki udzielenia zamówienia: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji. 3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.16. Klasyfikacja wg. CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74276100-5 usługi kontroli technicznej. Inne zawarte w siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
74276100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DOM Służewiec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4603 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3573.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DOM Wierzbno |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4972 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3643.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: DOM Wiśniowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2448 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2867.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: DOM Madalińskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6527 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7967.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: DOM Konduktorska |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4111 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4551 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: DOM Polkowska |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3210 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4089.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.