Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 528351-N-2020 z dnia 2020-04-01 r.
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu: Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych pomieszczeń szatni w Szkole Podstawowej im. 24 lutego 1863 R w Małogoszczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, krajowy numer identyfikacyjny
53741500000000, ul.
ul. Jaszowskiego
,
28-366
Małogoszcz, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 855 135, e-mail
inwestycje@malogoszcz.pl, faks
413 855 318.
Adres strony internetowej (URL): http://www.malogoszcz.eobip.pl/bip_malogoszcz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=859&layout=1&page=0
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.malogoszcz.eobip.pl/bip_malogoszcz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=859&layout=1&page=0
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.malogoszcz.eobip.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, ul.Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych pomieszczeń szatni w Szkole Podstawowej im. 24 lutego 1863 R w Małogoszczu
Numer referencyjny:
IPSiP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót do wykonania: 1. Roboty przygotowawcze: Przed przystąpieniem do wykonania robót remontowych właściwych należy zdemontować wieszaki metalowe w boksach oraz kraty siatkowe boksów szatniowych oraz zabudowę rur ciepłowniczych z desek. Materiały z rozbiórki należy złożyć i pozostawić do dyspozycji Inwestora. Naprawić miejsca po wykuciach wieszaków, krat, zabudów i innych. Zdemontować grzejniki żeliwne, do ponownego montażu po zakończonych pracach remontowych. W grzejnikach wymienić rury przyłączeniowe, wstawić zawory odcinające, termostatyczne np. typu Danfos oraz odpowietrzające. Po zakończonych robotach tynkarskich i malarskich, grzejniki przepłukać, wyczyścić, pomalować i podłączyć. Do pomieszczenia konserwatorów wymienić skrzydło drzwiowe wraz z ościeżnicą. Zamontować nową ościeżnicę metalową z blachy stalowej grub. 1,5 mm obustronnie ocynkowanej o szer. profilu 100 mm, lakierowaną proszkowo, szer. 90 cm, malowane w kolorze skrzydła. Skrzydło drzwiowe 0,80x2,00 m wewnętrzne płytowe, gładkie np. firmy PORTA pełne, fabrycznie wykończone, w kolorze dębu, ostateczny kolor do uzgodnienia z Inwestorem. Ramiak z drewna klejonego wypełnione pianką poliuretanową z uszczelką obwiedniową, wyposażone w zamek patentowy, szyld i klamkę. Skrzydło powinno dobrze przylegać do ościeży, być łatwo zamykane i odporne na zwichrowanie. 2. Remont tynków oraz roboty malarskie: Ściany pod zabudowami przetrzeć i usunąć większe łuszczenia oraz wzmocnić powierzchnię ścian poprzez zagruntowanie środkiem głęboko penetrujący na bazie dyspersji styrenowo-akrylowej, bezrozpuszczalnikowym, paroprzepuszczalnym, bezbarwnym np. KNAUF UNIVERSALGRUND. Pozostałe powierzchnie tynków ścian i sufitów skuć. Gruz z rozbiórki usunąć z piwnic budynku odwieźć na odl. 5 km i zutylizować. Po zagruntowaniu powierzchni ścian, sufitów i ościeży środkiem gruntującym j.w wykonać obrzutkę tynkarską maszynowo pod tynki cementowo - wapienne w celu poprawy przyczepność wyprawy tynkarskiej do podłoża z gotowych mieszanek np. KNAUF COVER CONNECT. Po wyschnięciu mrozo i wodoodporna o bardzo niskiej absorpcji wody (W2), uziarnienie 0.8 do 2,0 mm. Wykonać warstwę tynku cementowo-wapiennego maszynowo, dwuwarstwowo z gotowych mieszanek np. KNAUF COVER. Po wyschnięciu mrozo- i wodoodporny o niskiej absorpcji wody (W1), uziarnienie od 0,8 do 1,2 mm. W ścianach wymienić kratki wentylacyjne. Na ścianach do wysokości 1,50 m wykonać lamperie z gotowych mieszanek żywic silikonowo -akrylowych z dodatkiem wysokiej jakości kolorowym kruszywem np.KNAUF MOSAIC o uziarnieniu 1 mm. (Kolor do uzgodnienia z Inwestorem). Warstę tynku położyć na podkładzie pod tynki np. KNAUF PUTZGRUND tj. specjalnym środku do gruntowania powierzchni pod tynki mozaikowe, który reguluje chłonność, polepsza przyczepność, wzmacnia powierzchnie, zawiera piasek kwarcowy, nie zawiera rozpuszczalników jest paroprzepuszczalny, "oddychający. Pozostałe powierzchnie tynków malować dwukrotnie farbami emulsyjnymi przeznaczonymi do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów z zapraw cementowo- wapiennych wewnątrz pomieszczeń np. EKO ŚNIEŻKA z matową i oddychającą powłoką, nie powodującą podrażnień, przyjazną dla alergików oraz osób szczególnie wrażliwych po wcześniejszym gruntowaniu lateksową emulsją podkładową GRUNT-ŚNIEŻKA. Grzejniki, kraty i drzwi malować po wcześniejszym przygotowaniu powierzchni dwukrotnie emaliami olejno-ftalowymi np. ŚNIEŻKA SUPERMAL, odpornymi na środki dezynfekcyjne, czynniki mechaniczne, spełniającymi wymagania pomieszczeń użyteczności publicznej, tworzące trudno zapalne powłoki - klasa palności Dnots1,d0. Wszystkie narożniki zabezpieczyć listwami narożnikowymi elastycznymi samoprzylepnymi typu FAT dług. 1,50 m o wym. 58x58 mm. Narożnik elastyczny posiada specjalny kształt zaokrąglenia, dzięki któremu jest niwelowany ostry kąt naroża ściany. Odbojnica - narożnik wykonany jest z miękkiego materiału, który amortyzuje uderzenia. W przejściu w korytarzu (łączenie ścian) zamontować listwy samoprzylepne 50x50 mm. Dzięki jednolitej płaskiej konstrukcji o grubości 2mm, odbojnica- listwa nie odstaje od ściany i zabezpiecza krawędź ściany przed uszkodzeniem, maskuje pęknięcia, Połączenie tworzywa PVC i akrylu, wraz ze specjalna fakturą na powierzchni, nadaną w procesie produkcji wyrobu, powodują iż produkt jest odporny mechanicznie na pęknięcia, załamania i porysowanie. Na istniejące parapety PCV po wcześniejszym oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni obsadzić nakładki PCV o średniej długości 2,45 m, szerokości 24 cm oraz grubości 5 cm. W dolnej części okna zamontować listwy PCV wykończeniowe i maskujące. Kolorystyka robót malarskich, tynków mozaikowych, nakładek parapetów oraz narożników do uzgodnienia z Inwestorem. 3. Remont posadzek: Projektuje się wykonanie nowych podłóg z płytek antypoślizgowych typu GRES o wym. 30x30 cm w gatunku I. Nowe posadzki należy kłaść na zagruntowanym podłożu bezrozpuszczalnikowym koncentratem do gruntowania gładkich i niechłonnych powierzchni, jako mostek szczepny zwiększający przyczepność do podłoża z lastryko np. KNAUF SPEZIALHAFTGRUND, który minimalizuje powstawanie pęcherzyków powietrza podczas układania warstwy wyrównawczej. Warstwę wyrównawczą układać mechanicznie z zaprawy cementowej średniej grubości 8 cm zatartej na gładko i wzmocnioną włóknem polipropylenowym w ilości 0,9kg/m^3 zaprawy. Należy zastosować włókno monofilamentowe z polipropylen C3H6 o średnicy włókien : 0,02-0,05 +/- 0,005mm i wytrzymałość na rozciąganie: >= 450 Mpa, długości : 12 mm lub 19 mm i gęstości: 0,91 +/- 0,01 g/cm3, temperaturze topnienia : 160 - 170 st C, odpornego na kwasy i zasady. Szczeliny dylatacyjne i styki ze ścianami dylatować taśmą dylatacyjną samoprzylepną np. Knauf z pianki polietylenowej z doklejonym fartuchem foliowym. Po zagruntowaniu gotowymi do użycia środkami głęboko penetrujący bezrozpuszczalnikowymi i paroprzepuszczalnymi na bazie dyspersji styrenowo - akrylowej np. KNAUF UNIVERSALGRUND układać płytki antypoślizgowych, odporne na zabrudzenia i plamienia typu Gres o wym. min 30x30 cm w gat. I na elastycznej zaprawie klejowej o wysokiej przyczepności do płytek gres np. KNAUF K2 GRES/KLINKIER, fugi wypełnić elastyczną fugą odporną na zabrudzenia, wodoodporną np. KNAUF ELASTIC PLUS FUGA ELASTYCZNA 2-15 mm. Na ścianach w korytarzach ułożyć cokolik z płytek j.w. wysokości 10 cm. Dane techniczne płytek: -nasiąkliwość nie mniejsza niż 2,5%, -wytrzymałość na zginanie nie mniej niż 25 MPa, -ścieralność nie więcej niż 1,5 mm, -kwasoodporność nie mniejsza niż 98%, -gatunek I, -twardość wg skali Masha 8, -ścieralność klasa V, -jako antypoślizgowe, Dopuszczalne odchyłki wymiarowe; -długość i szerokość +/- 1,5 mm -grubość +/- 0,5 mm -krzywizna +/- 1,0mm Kolorystyka płytek do uzgodnienia z Inwestorem. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Przedmiarem robót i Kosztorysem ofertowym.
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-21
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-08-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty remontowe przy realizacji inwestycji dot. budowy lub remontów obiektów użyteczności publicznych o wartości minimum 100 tyś. zł brutto.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaka została mu powierzona.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej:
Kierownik Budowy - osoba posiadająca uprawnienia stosowne do kierowania robotami przy tego typu robotach - z doświadczeniem
w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji inwestycji dot. budowy lub remontów obiektów użyteczności publicznych.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
5.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 5.2. 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5. 2.1. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. 2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. 2.1.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - załącznik nr 8 "Wykaz robót budowlanych "- forma dokumentu oryginał, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 "Potencjał kadrowy"- forma dokumentu oryginał.
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiających zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na realizacje zamówienia - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ ( forma dokumentu oryginał ).
5.1.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
5.1.3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN ( słownie; osiem tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców, - jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę, - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; -z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;- oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.