eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³otyUBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI ZAMAWIAJ¡CEGO

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-06-09



Og³oszenie nr 528360-N-2017 z dnia 2017-06-09 r.

Gmina P³oty: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI ZAMAWIAJ¡CEGO
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina P³oty, krajowy numer identyfikacyjny 85718232420000, ul. Pl. Konstytucji 3 Maja  1 , 72310   P³oty, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 913 851 415, , e-mail i.majewska@ploty.pl, , faks 913 851 866.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ploty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.ploty.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.ploty.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt± tradycyjn± lub kuriersk± w zamkniêtej i oznakowanej kopercie
Adres:
Urz±d Miejski w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, SEKRETARIAT URZÊDU


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI ZAMAWIAJ¡CEGO
Numer referencyjny: ZP.271.1.2017.IM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: Czê¶æ I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, Ubezpieczenie szyb od st³uczenia, Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk. Czê¶æ II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów, Ubezpieczenie assistance Wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Zamawiaj±cy (jednostki Zamawiaj±cego) nie byli zobowi±zani do pokrywania strat Wykonawcy dzia³aj±cego w formie towarzystwa ubezpieczeñ wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej sk³adki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844). 2. Wykonawca musi posiadaæ ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeñ okre¶lonych w przedmiocie zamówienia. 3. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 5 (Program Ubezpieczenia) do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515000-3
66516000-0
66512100-3
66514110-0
66516100-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2017-08-01   lub zakoñczenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, b±d¼ Ministra Finansów (je¿eli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (je¿eli rozpoczêli dzia³alno¶æ przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zak³ad ma siedzibê, potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, b±d¼ Ministra Finansów (je¿eli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (je¿eli rozpoczêli dzia³alno¶æ przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zak³ad ma siedzibê, potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany Formularz Oferty; 2. Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê (je¶li umocowanie nie wynika z KRS b±d¼ dokumentu równorzêdnego); 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy - wg za³±czonego wzoru (o¶wiadczenie nr 2). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
zaakceptowanie klauzul dodatkowych30,00
pozosta³e kryteria oceny ofert10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOT. CZʦCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (jednostki Zamawiaj±cego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzeda¿y lub likwidacji pojazdów przez Zamawiaj±cego (jednostki Zamawiaj±cego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umo¿liwiaj±cym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzieñ obowi±zywania umowy to jest 31.07.2020 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakoñczy siê dnia 30.07.2021r. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany wysoko¶ci sk³adki w przypadku wprowadzenia na us³ugi ubezpieczeniowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug ubezpieczeniowych. Sk³adka ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT; 4) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekszta³cenia jednostki - warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) w³±czenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 5) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych. DOT. CZʦCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany warto¶ci maj±tku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie pomiêdzy zebraniem danych a rozpoczêciem okresu ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialno¶ci. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju warto¶ci budynku/budowli (np. z warto¶ci ksiêgowej brutto na warto¶æ odtworzeniow±). Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków ubezpieczenia - w przypadku zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysoko¶ci sumy ubezpieczenia na osobê w okresie ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 6) zmiany wysoko¶ci sk³adki w przypadku wprowadzenia na us³ugi ubezpieczeniowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug ubezpieczeniowych. Sk³adka ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT; 7) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekszta³cenia jednostki - warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) w³±czenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 8) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki; 9) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego - ubezpieczenie majatkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, Ubezpieczenie szyb od st³uczenia, Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 5 (Program Ubezpieczenia) do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 36
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-01
data zakoñczenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zaakceptowanie klauzul dodatkowych30,00
pozosta³e kryteria oceny ofert10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiajacego - ubezpieczenie komunikacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów, Ubezpieczenie assistance Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 5 (Program Ubezpieczenia) do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 36
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-01
data zakoñczenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zaakceptowanie klauzul dodatkowych30,00
pozosta³e kryteria oceny ofert10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.