To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Szadek: Zakup i dostawy produktów mięsnych i mięsa
dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Numer ogłoszenia: 528652 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503732 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka pomocy społecznej powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy produktów mięsnych i mięsa dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy produktów mięsnych i mięsa dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część pierwsza. Mięso wieprzowe i produkty wołowe 15113000-3, 15131600-1 Część druga. Mięso drobiowe i jego produkty 15112300-9, 15131500-0, 15131135-0 Część trzecia. Produkty mięsne (wędliny, wyroby blokowe, pieczenie, pasztety) 15131130-5, 15131134-3, 15131310-1 2. Produkty mięsne i mięso, stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe. 3. a) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (zakresu zamówienia) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, stosownie do potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż 20 % wartości asortymentu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem pkt 3 b). b) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentów, określonych w poszczególnych częściach w ten sposób, że Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości jednego asortymentu i zwiększenia ilości innego asortymentu pod warunkiem, że zachowana jest stałość cen wszystkich asortymentów objętych niniejszą umową przez cały okres jej obowiązywania, oraz pod warunkiem, że łączna wartość wszystkich zamówionych asortymentów nie przekroczy wartości przedmiotu umowy. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia ilości asortymentu potrzebne w określonych dniach tygodnia Zamówienie sporządzane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną, w ustalony z Wykonawcą dzień tygodnia. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówioną na dany dzień ilość asortymentu do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od: 700 - 1300. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. Wykonawca wystawia i doręcza Zamawiającemu fakturę za towar, najpóźniej dwa dni po jego dostarczeniu. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze ofert istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższych tabelach artykuły: Część pierwsza Mięso wieprzowe i produkty wołowe L.p. Nazwa artykułu Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1. Flaki wołowe suche 50,00 kg 2. Golonka tylna 25,00 kg 3. Karczek b/k 200,00 kg 4. Kości schab.-karczkowe 300,00 kg 5. Łopatka b/k 470,00 kg 6. Schab z/k 300,00 kg 7. Serca wieprzowe 50,00 kg 8. Słonina 320,00 kg 9. Wątroba wieprzowa 80,00 kg 10. Żeberka paski 100,00 kg 11. Żeberka trójkąty 50,00 kg Część druga Mięso drobiowe i produkty drobiowe L.p. Nazwa artykułu Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1 Baton szynkowy 95,00 kg 2 Filety z kurczaka 130,00 kg 3 Filet z indyka wędzony 30,00 kg 4 Kurczaki 100,00 kg 5 Pieczeń z kaczki 90,00 kg 6 Pieczeń wiejska drobiowa 100,00 kg 7 Pasztetowa 60,00kg 8 Pasztet drobiowy 120,00 kg 9 Polędwica drobiowa 100,00 kg 10 Porcja rosołowa 300,00 kg 11 Rolada z kurczaka 80,00 kg 12 Serca drobiowe 120,00 kg 13 Wątróbka drobiowa 120,00 kg 14 Udka 1200,00 kg 15 Żołądki drobiowe 120,00 kg Część trzecia Produkty mięsne /pieczenie, pasztety, wędliny, wyroby blokowe/ L.p Nazwa artykułu Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy Pieczenie i pasztety 1 Karczek pieczony 135,00 kg 2 Pieczeń rzymska 90,00 kg 3 Pasztet firmowy 170,00 kg Kiełbasy cienkie 4 Kiełbasa zwyczajna 150,00 kg 5 Kiełbasa wiejska 300,00 kg 6 Kiełbasa biała parzona 130,00 kg 7 Kiełbasa chłopska 100,00 kg 8 Kiełbasa podwawelska 270,00 kg Kiełbasy grube 9 Kiełbasa krakowska 150,00 kg 10 Kiełbasa piwna 100,00 kg 11 Kiełbasa szynkowa 150,00 kg Wędliny podrobowe 12 Kaszanka cienka 90,00 kg 13 Kaszanka gruba 65,00 kg 14 Parówki cienkie 50,00 kg 15 Parówki grube 180,00 kg 16 Mortadela 50,00 kg 17 Mortadela z papryką 85,00 kg 18 Mortadela z pieczarką 60,00 kg 19 Salceson biały 110,00 kg 20 Pasztetowa 110,00 kg Wędzonki 21 Baleron 100,00 kg 22 Boczek wędzony 60,00 kg 23 Ogonówka 120,00 kg 24 Szynka wiejska 10,00 kg Wyroby blokowe 25 Mielonka kanapkowa 80,00 kg 26 Mielonka turystyczna 70,00 kg 27 Mielonka tyrolska 80,00 kg 28 Szynka konserwowa 100,00 kg V. Termin realizacji poszczególnych części zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.16.00-1, 15.11.23.00-9, 15.13.15.00-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.34-3, 15.13.13.10-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wieprzowe i produkty wołowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAMIR" SOBIERAJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAMIR" SOBIERAJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Jamir Sobieraj i Wspólnicy Sp. j, Bechcice, Parcela 21, 95-083 Lutomiersk, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16783,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16576,50
Oferta z najniższą ceną: 16576,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17570,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso drobiowe i produkty drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAMIR" SOBIERAJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAMIR" SOBIERAJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Jamir Sobieraj i Wspólnicy Sp. j,, Bechcice, Parcela 21, 95-083 Lutomiersk, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21474,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20913,50
Oferta z najniższą ceną: 20913,50 / Oferta z najwyższą ceną: 23964,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Produkty mięsne, pieczenie, pasztety, wędliny, wyroby blokowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grzegorz Nowakowski, Dąbrowa 6, 26-332 Sławno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31922,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30618,50
Oferta z najniższą ceną: 30618,50 / Oferta z najwyższą ceną: 41063,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Wątróbki drobiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.