Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Szczecin: Dostawa materiałów jednorazowego użytku m.in.: cewników, zestawów stomijnych, zestawów sterylnych do godzinowej zbiórki, zestawów drenażowych, drenów, igieł do nakłuć, wzierników ginekologicznych, ostrzy wymiennych, zestawów do tlenoterapii, wkładów do ssaków próżniowych, zestawów do pozycjonowania pacjenta, rękawiczek i pokrowców na materace dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 5287 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4329586, 4329521, faks 91 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmsw.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku m.in.: cewników, zestawów stomijnych, zestawów sterylnych do godzinowej zbiórki, zestawów drenażowych, drenów, igieł do nakłuć, wzierników ginekologicznych, ostrzy wymiennych, zestawów do tlenoterapii, wkładów do ssaków próżniowych, zestawów do pozycjonowania pacjenta, rękawiczek i pokrowców na materace dla SP ZOZ MSW w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użytku m.in.: cewników, zestawów stomijnych, zestawów sterylnych do godzinowej zbiórki, zestawów drenażowych, drenów, igieł do nakłuć, wzierników ginekologicznych, ostrzy wymiennych, zestawów do tlenoterapii, wkładów do ssaków próżniowych, zestawów do pozycjonowania pacjenta, rękawiczek i pokrowców na materace dla SP ZOZ MSW w Szczecinie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.14.14.11-4, 33.15.72.00-7, 33.14.10.00-0, 18.42.43.00-0, 39.51.23.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w zakresie: Pakietu 1 Cewniki urologiczne - 140,00 zł Pakietu 2 Zestaw sterylny do godzinowej zbiórki i pomiaru diurezy godzinowej - 180,00 zł Pakietu 3 Dreny - 1 980,00 zł Pakietu 4 Zestaw drenażowy - 80,00 zł Pakietu 5 Igły do nakłuć - 810,00 zł Pakietu 6 Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej - 330,00 zł Pakietu 7 Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku - 230,00 zł Pakietu 8 Ostrza chirurgiczne wymienne - 80,00 zł Pakietu 9 Zestawy do terapii tlenowej dla dorosłych - 920,00 zł Pakietu 10 Różny sprzęt - 540,00 zł Pakietu 11 Wkłady do ssaków próżniowych - 2 710,00 zł Pakietu 12 Zestawy stomijne - 370,00 zł Pakietu 13 Torby jednorazowego użytku do wymiocin - 630,00 zł Pakietu 14 Wyposażenie do ssaka elektrycznego Victoria - 50,00 zł Pakietu 15 Rękawiczki i pokrowce na materac z foli - 420,00 zł Pakietu 16 Zestawy do pozycjonowania pacjentów - 490,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ. W kolumnie Informacje o przebiegu realizacji dostawy należy wskazać czy wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia: W zakresie Pakietu nr 1, 2, 7 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 5 000,00 zł brutto - każda z nich. W zakresie Pakietu nr 4, 8 i 14 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 2 500,00 zł brutto - każda z nich. W zakresie Pakietu nr 6, 10, 12, 13, 15 i 16 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 12 000,00 zł brutto - każda z nich. W zakresie Pakietu nr 5 i 9 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 25 000,00 zł brutto - każda z nich. W zakresie Pakietu nr 3 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 50 000,00 zł brutto - każda z nich. W zakresie Pakietu nr 11 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, o wartości przekraczającej 80 000,00 zł brutto - każda z nich. celem potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego wobec wykonawcy określonych w pkt 2.1 ppkt 2; W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w przedmiotowym załączniku kontrakty, znajdujące się w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy nie może być mniejsza niż określona w SIWZ minimalna wartość dostaw dla uznania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia za spełnione. 3. Dowody, czy dostawy wymienione przez wykonawcę w Załączniku nr 5 zostały wykonane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Celem potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego wobec wykonawcy określonych w pkt 2.1 ppkt 2;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, którego Pakietu i której pozycji załączona charakterystyka dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie sposobu rozliczania - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ 5.Wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty - wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ; 6. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument wadialny poświadczony za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący zgodnie z postanowieniami Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Kupującego lub Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3) gdy wystąpi zamiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wynagrodzenie Sprzedającego tj. zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszona w zależności od tego czy stawka podatku zostanie zwiększona lub zmniejszona. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie niezrealizowanej części zamówienia i / lub zamówień złożonych po dacie zmiany stawki podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmsw.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spzozmsw.szczecin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW w Szczecinie ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki urologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki urologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw sterylny do godzinowej zbiórki i pomiaru diurezy godzinowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do godzinowej zbiórki i pomiaru diurezy godzinowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw drenażowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw drenażowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do nakłuć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ostrza chirurgiczne wymienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne wymienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy do terapii tlenowej dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do terapii tlenowej dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różny sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wkłady do ssaków próżniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do ssaków próżniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy stomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy stomijne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Torby jednorazowego użytku do wymiocin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby jednorazowego użytku do wymiocin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyposażenie do ssaka elektrycznego Victoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do ssaka elektrycznego Victoria.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rękawiczki i pokrowce na materac z foli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki i pokrowce na materac z foli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 39.51.23.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do pozycjonowania pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pozycjonowania pacjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.