eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów Ma³opolskiPe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Rewitalizacja terenów gminy G³ogów M³p. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-04-02



Og³oszenie nr 528870-N-2020 z dnia 2020-04-02 r.

Gmina G³ogów Ma³opolski: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Rewitalizacja terenów gminy G³ogów M³p. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina G³ogów Ma³opolski, krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek  1 , 36-060  G³ogów Ma³opolski, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 17 7897000, , e-mail zamowienia@glogow-mlp.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http:bip.glogow-mlp.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http:bip.glogow-mlp.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w G³ogowie M³p. , 36-060 G³ogów M³p. ul. Rynek 1 ( sekretariat pok. Nr 1),


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Rewitalizacja terenów gminy G³ogów M³p. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"
Numer referencyjny: OR.271.7.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacj± inwestycji pn.: Rewitalizacja terenów gminy G³ogów M³p. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF dla Zadania 1 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego przy stawach w G³ogowie M³p. Zadania 2 - Budowa i zagospodarowanie parku na osiedlu Rogo¼nica przy ul. ¶w. M. Kolbego w G³ogowie M³p. Zadania 3 - Zagospodarowanie parku w Rudnej Ma³ej w gminie G³ogów M³p w specjalno¶ci: ? konstrukcyjno-budowlanej (koordynator odpowiedzialny za ca³y nadzór inwestorski) ? sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych ? sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych ? in¿ynieryjnej drogowej 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±, która okre¶la zakres i sposób wykonania robót i dostaw, dostêpne na stronie bip.glogow-mlp.pl w zak³adce "Przetargi - zamówienia publiczne i inne - Og³oszenie o zamówieniu " jak równie¿ stanowi±ce Czê¶æ B SIWZ. 3. Inspektor nadzoru jest reprezentantem Gminy G³ogów Ma³opolski na budowie i dba o zabezpieczenie jej interesów. W szczególno¶ci dba³o¶æ ta polega na kontroli realizacji robót pod k±tem ich zgodno¶ci z dokumentacj± techniczn± oraz obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w³a¶ciwej organizacji pracy oraz zasad BHP. Do zakresu obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego nale¿y zarz±dzanie procesem inwestycyjnym wynikaj±cymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, które bêdzie obejmowa³o w szczególno¶ci: 1) organizacjê, koordynacjê, oraz nadzór nad prawid³ow± realizacj± inwestycji, 2) reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowê, przepisami i obowi±zuj±cymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, 5) pisemne opiniowanie, wniosków materia³owych (przekazywanych przez Wykonawców robót budowlanych) pod wzglêdem zgodno¶ci z za³o¿eniami dokumentacji projektowej na materia³y przewidziane do wbudowania, 6) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urz±dzeñ technicznych oraz przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do u¿ytkowania oraz sporz±dzenie pisemnej opinii dla Zamawiaj±cego, 7) udzia³ w komisjach powo³ywanych przez Zamawiaj±cego, 8) potwierdzanie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e na ¿±danie Zamawiaj±cego kontrolowanie rozliczeñ budowy, 9) wydawanie kierownikowi budowy poleceñ potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotycz±cych w szczególno¶ci: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotycz±cych prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urz±dzeñ technicznych, 10) ¿±danie od kierownika budowy dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a tak¿e wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê, 11) kontrola terminowo¶ci wykonywania robót, 12) ochrona interesów Zamawiaj±cego w zakresie spraw technicznych, technologicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 13) dojazd i pobyt na placu budowy w ilo¶ci niezbêdnej do prawid³owego sprawowania nadzoru, pocz±wszy od dnia rozpoczêcia realizacji us³ugi - wymagana jest obecno¶æ co najmniej jednego inspektora nadzoru (decyzja wyboru inspektora po stronie koordynatora) minimum raz w tygodniu na ka¿dym zadaniu /istnieje mo¿liwo¶æ zaoferowania wiêkszej czêstotliwo¶ci pobytu na budowach za co Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty/ oraz na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w sprawach wymagaj±cych niezw³ocznego zajêcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecno¶æ inspektora dokumentowana bêdzie wpisami do dziennika budowy. 14) zawiadamianie Zamawiaj±cego niezw³ocznie (najpó¼niej w terminie 24 godzin) o zaistnia³ych na terenie prac nieprawid³owo¶ciach, 15) udzia³ w naradach organizowanych przez Zamawiaj±cego w sprawach dotycz±cych realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rêkojmi udzielonej przez Wykonawcê robót, a tak¿e sporz±dzanie protoko³ów z narad, 16) informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich okoliczno¶ciach mog±cych mieæ wp³yw na terminowo¶æ oraz poprawno¶æ prowadzonych przez Wykonawcê inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczno¶ci nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 17) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protoko³ów dla Zamawiaj±cego, 18) zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ Wykonawcy robót budowlanych, lub Zamawiaj±cego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnieñ lub udzielanie wyja¶nieñ, 19) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawno¶ci prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcê robót budowlanych, 20) przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru w tym w szczególno¶ci odebranie od Wykonawcy robót budowlanych certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakoñczenia wszystkich prac obejmuj±cych przedmiot zamówienia, stanowi±cych podstawê do podpisania koñcowego protoko³u odbioru przez Inwestora, 21) uczestnictwo w przegl±dach gwarancyjnych (zgodnie z gwarancj± producenta urz±dzeñ lub na wniosek Zamawiaj±cego jednak nie czê¶ciej ni¿ raz w roku oraz 1 miesi±c przed up³ywem terminu 8 letniej gwarancji) i sporz±dzanie pisemnej opinii z dokonanego przegl±du, 22) pisemne opiniowanie usterek lub wad zg³aszanych przez Zamawiaj±cego lub Eksploatatora w okresie realizacji robót budowlanych, rozruchu oraz w okresie gwarancji i rêkojmi, 23) nadzór inwestorski w przypadku usuwania stwierdzonych wad w ramach gwarancji w zale¿no¶ci od wymaganej bran¿y. Inne postanowienia dotycz±ce przedmiotu zamówienia 4. Wykonawcy ponosz± odpowiedzialno¶æ za zapoznanie siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odno¶nie warunków i zobowi±zañ, które w jakikolwiek sposób mog± wp³yn±æ na cenê oferty lub realizacjê zadania. 5. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zosta³y wcze¶niej zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie us³ugi nadzoru inwestorskiego, w szczególno¶ci za b³êdy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 7. Wykonawca zapewnia we w³asnym zakresie i na w³asny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowê lub na miejsce spotkañ. 8. Wykonawca odpowiada za wyrz±dzone szkody, bêd±ce nastêpstwem nienale¿ytego wykonania czynno¶ci objêtych umow± w granicach umów starannego dzia³ania. 9. Wykonawca nie jest upowa¿niony do wprowadzania ¿adnych zmian w zakresie realizacji inwestycji, bez zgody Zamawiaj±cego. 10. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ przez ca³y okres obowi±zywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ warto¶æ przedmiotu umowy dla jednej i wszystkich szkód o którym mowa w § 13 Czê¶ci C SIWZ - Ogólne warunki umowy

II.5) G³ówny kod CPV: 71.52.00.00 - Us³ugi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-05-01

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie bêdzie realizowane w terminie: od daty podpisania umowy do dnia zakoñczenia budowy stwierdzone protoko³em odbioru koñcowego. Planowany termin zakoñczenia inwestycji przypada dla: Zadania 1 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego przy stawach w G³ogowie M³p.: do 01.05.2021 r. Zadania 2 - Budowa i zagospodarowanie parku na osiedlu Rogo¼nica przy ul. ¶w. M. Kolbego w G³ogowie M³p.: 01.12.2020 r. Zadania 3 - Zagospodarowanie parku w Rudnej Ma³ej w gminie G³ogów M³p.: do 01.12.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: -brak wymagañ Zamawiaj±cego w ww. zakresie
Informacje dodatkowe Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli Wykonawca do³±czy do sk³adanej oferty podpisane o¶wiadczenie - za³±cznik nr 1 do SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: -brak wymagañ Zamawiaj±cego w ww. zakresie
Informacje dodatkowe Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli Wykonawca do³±czy do sk³adanej oferty podpisane o¶wiadczenie - za³±cznik nr 1 do SIWZ.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie tego warunku, je¿eli Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ zespo³em osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w sk³ad którego wejd± (dopuszcza siê ³±czenie uprawnieñ w przypadku posiadania wiêcej ni¿ jednych uprawnieñ): - min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne równowa¿ne wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów* oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie w nadzorowaniu, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy budynku kubaturowego wraz z zagospodarowaniem terenu o warto¶ci min. 2 500 000 z³ brutto ka¿da (dot. robót objêtych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy realizacji którego pe³ni³a tê funkcjê od pocz±tku do koñca realizacji robót - za³±cznik nr 3 do SIWZ (dokument sk³adany wraz z ofert±) - koordynator odpowiedzialny za ca³y nadzór inwestorski Przez realizacjê nadzoru nale¿y rozumieæ: 1) nadzór rozpoczêty i zakoñczony w w/w okresie 2) nadzór zakoñczony w w/w okresie, którego rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie. - min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych, lub inne równowa¿ne wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów* przez okres min. 3 lat - za³±cznik nr 3 do SIWZ (dokument sk³adany wraz z ofert±); - min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równowa¿ne wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów* przez okres min. 3 lat - za³±cznik nr 3 do SIWZ (dokument sk³adany wraz z ofert±); - min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub inne równowa¿ne wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów* przez okres min. 3 lat - za³±cznik nr 3 do SIWZ (dokument sk³adany wraz z ofert±) *Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli Wykonawca do³±czy do sk³adanej oferty: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku w § 5 ust. 1 pkt 2 lit c tiret drugie - za³±cznik nr 3 do SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±: 1) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Czê¶ci A SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zobowi±zanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbêdnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 Czê¶ci A SIWZ (za³±cznik nr 6 do SIWZ) - je¿eli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 2 000,00 PLN. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: ? pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego; ? porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z pó¼n. zm.). 3. Wadium w pieni±dzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy G³ogów M³p. Nr 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium (za³±cznik do oferty) bêdzie: a) wp³yw kwoty wadium na rachunek zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) do³±czenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: ? musi odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w niniejszej SIWZ, ? musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci terminowi zwi±zania ofert± okre¶lonemu w niniejszej SIWZ, ? musi zawieraæ w swej tre¶ci okoliczno¶ci, w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium zamawiaj±cemu, wraz z klauzul± mówi±c±, ¿e wyp³ata nast±pi na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego bezwarunkowo i nieodwo³alnie. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu przechowywane jest przez Zamawiaj±cego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopiê dokonanego przelewu nale¿y za³±czyæ do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ orygina³ gwarancji lub porêczenia. Je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na, do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê dowodu wniesienia wadium jako za³±cznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodno¶æ przez Wykonawcê, w³±czona do oferty). Natomiast orygina³ dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wp³yn±æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, nie byæ trwale po³±czony z ofert±, tak aby mo¿na go by³o zwróciæ Wykonawcy bez naruszenia z³o¿onej oferty. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub który wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy, podlega odrzuceniu. 7. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 11 i ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 9. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwraca je w ca³o¶ci, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizjê bankow± za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcê. 10. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Dyspozycyjno¶æ inspektora nadzoru 10,00
Do¶wiadczenie inspektora nadzoru (koordynatora)30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci Umowy, na zasadach okre¶lonych w SIWZ, w szczególno¶ci, gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy. 2. Zmiany postanowieñ zawartej Umowy, o których mowa w ust. 1 mog± nast±piæ miêdzy innymi w nastêpuj±cych przypadkach: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ umowy (od daty wej¶cia w ¿ycie przepisów okre¶laj±cych zmianê), 2) zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmiany: ? stawki podatku od towarów i us³ug, ? wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, ? zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, ? zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê. 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê na realizacjê z udzia³em podwykonawców lub zmiany zakresu czynno¶ci powierzonych podwykonawcom, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne do realizacji zamówienia, okre¶lone w SIWZ, 4) zmiany osób na stanowiskach kluczowych specjalistów, 5) zmiany terminu wykonania Umowy: a) na skutek konieczno¶ci wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, b) na skutek konieczno¶ci zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiaj±cego z Wykonawc± robót. c) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, pod warunkiem, ¿e dzia³ania te nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron. d) na skutek podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, szczególnie zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±ce powstaniem szkody niewspó³miernie wiêkszej ni¿ spowodowana dzia³aniem lub zaniechaniem naruszaj±cym dyscyplinê ¶rodków publicznych. 3. Inne zmiany: 1) w sk³adzie osób zdolnych do wykonania zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, akceptuj±c± kandydata na kluczowe stanowiska, 2) w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego: a) powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci us³ug ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji us³ug, o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SIWZ, 3) w przypadku aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp techniczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów techniczno-budowlanych. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjn± - organizacyjn± umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami. 5. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Wszelkie zmiany do umowy mo¿liwe s± wy³±cznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego i musz± byæ uzasadnione prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³ogów Ma³opolski; b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; h) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.