To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Opole: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Numer ogłoszenia: 528910 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246587 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu ul. Oleska 127 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur - usługi sprzątania biur. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzchnie objęte sprzątaniem: a) podłogi o łącznej powierzchni 1470,67 m2 w tym: - parter - 729,94 m2, - ciąg komunikacyjny - 57,00 m2, - II piętro - 565,31 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 118,42 m2 w tym: - 942,15 m2 - linoleum, - 81,60 m2 - wykładzina dywanowa, - 147,00 m2 - lastryko, - 299,92 m2 - kafelki podłogowe, b) okna o łącznej powierzchni 340,07 m2 w tym: - parter część używana (okna i naświetla) - 170,57 m2, - ciąg komunikacyjny - 10,98 m2, - II piętro (okna i naświetla - kasa) - 148,57 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 9,95 m2, c) 201,83 m2 - kafelki ścienne, d) 75,98 m2 - drzwi szklane i naświetla (II piętro i parter część używana i do adaptacji), e) 63 szt. - drzwi wewnętrznych. Ponadto zamawiający posiada: a) 80 koszy 35 l, b) 9 koszy 60 l, c) 2 kosze 100 l.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP GRUPA POLSKA Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36072,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35276,40
Oferta z najniższą ceną: 35276,40 / Oferta z najwyższą ceną: 91128,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.