eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówZakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Głogów: Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 528990 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494962 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz serwisowanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na niżej wymienione części zamówienia: Nr Nazwa Wyszczególnienie 1 Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa - Komputer stacjonarny - 2 szt, - Monitor - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt, - dodatkowe licencje oprogramowania - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A 2 Zakup komputera przenośnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych - klientów Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych - komputer przenośny - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B 3 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2C 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach, aniżeli wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu). 4. Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis wraz z kosztami dojazdu w okresie udzielonej gwarancji. 6. W przypadku stwierdzenia wad towaru Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tych wadach Wykonawcę, który naprawi, względnie wymieni i dostarczy towar w okresie objętym gwarancją na swój koszt, w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7. Wykonawca udostępnia sprzęt zastępczy do czasu usunięcia stwierdzonej usterki. 8. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą internetu lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 10. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 11. Sprzęt objęty zamówieniem powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 12. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - Specyfikacje techniczne - załącznik nr 2A - 2C do SIWZ, - Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu, jak również zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj.: a) na komputery stacjonarne na okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia b) na monitor komputerowy na okres 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia c) na komputer przenośny - 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, d) na urządzenia wielofunkcyjne 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 15. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. PEN Sp. j. Ryszard Kulesza, ul. Mickiewicza 50, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10682,55

  • Oferta z najniższą ceną: 10682,55 / Oferta z najwyższą ceną: 10810,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup komputera przenośnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych - klientów Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Computer Bogna Han, ul. Leszczyńskich 27, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2992,36

  • Oferta z najniższą ceną: 2992,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3259,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby obsługi osób niepełnosprawnych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. PEN Sp. j. Ryszard Kulesza, ul. Mickiewicza 50, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7134,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7134,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7134,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.