Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Gliwice: zakup wraz z dostawą trumien
Numer ogłoszenia: 52906 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą trumien.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: I. Trumny sosonowe 1. zwykłe klasyczne 90 sztuk 2. włoskie 80 sztuk 3. amerykańskie 80 sztuk II. Trumny dębowe: 4. zwykłe klasyczne 90 sztuk 5. włoskie 90 sztuk 6. amerykańskie 90 sztuk III. Trumny ekskluzywne: 7. sosnowe 40 sztuk 8. dębowe 40 sztuk IV Trumny kremacyjne 9. sosnowe 30 sztuk Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. pożądany wygląd i kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa, 2. trumny amerykańskie, włoskie i ekskluzywne winny być pokryte lakierem wysokiej jakości, 3. trumny kremacyjne muszą spełniać następujące wymogi: - użyte lakiery muszą być ekologiczne, - wybicie trumny wewnątrz, - brak elementów metalowych, 4. w poszczególnych rodzajach trumien zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych oraz ich kolorystyki, 5. dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu, rozeschnięciu itp. w czasie przechowywania tj. w okresie co najmniej 3 miesięcy od daty dostarczenia do zamawiającego, 6. trumny muszą być wyposażone w elementy zewnętrzne (okucia) i elementy wewnętrzne (wypełnienie dopuszczalne gąbka lub podobne, obicie materiałem). W/w elementy muszą być przedłożone wraz z ofertą zgodnie z zapisem pkt. 9.7) SIWZ, UWAGA! Zdjęcia oraz próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym, zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełko należy nakleić czystą, nieprzeźroczystą kopertę, w której należy umieścić pisemną informację zawierającą nazwę i adres firmy wykonawcy. Dokumentacja zdjęciowa oraz próbki nie mogą nosić, żadnych oznaczeń wskazujących wykonawcę od którego pochodzą. 7. zamawiający nie dopuszcza wypełnienia w postaci trocin, 8. wykonawca winien określić pozycje przedmiotu zamówienia, na które składa ofertę - przyporządkowując oferowany wzór trumny do wzorów przedstawionych w ZAŁĄCZNIKU A, 9. zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru trumien w ilościach innych niż podane w umowie, wynikających z rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość nie przekroczy wartości umowy, jak również do nie wykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia, 10. termin dostawy minimalnej ilości 5 szt. trumien wynosi 48 godzin, od momentu telefonicznego powiadomienia przez zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)warunki przystąpienia do postępowania: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, 2)opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a)ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b)z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - ocena dostarczonych próbek - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
Ul. Strzelców Bytomskich 25 c
44-109 Gliwice
Dział Planowania i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych Ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: trumny sosonowe zwykłe klasyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: trumny sosnowe włoskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: trumny sosnowe amerykańskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: trumny dębowe zwykłe klasyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: trumny dębowe włoskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: trumny dębowe amerykańskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: trumny ekskluzywne sosnowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: trumny ekskluzywne dębowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: trumny kremacyjne sosnowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. ocena dostarczonych próbek - 45
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.