eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOpracowanie zestawów filmowych dla e-zasobów dla grupy zawodów budowlanych i drogowych i inżynieryjno instalacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09



Ogłoszenie nr 529165-N-2017 z dnia 2017-06-09 r.

Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej: Opracowanie zestawów filmowych dla e-zasobów dla grupy zawodów budowlanych i drogowych i inżynieryjno instalacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej, krajowy numer identyfikacyjny 158300000, ul. Al. Politechniki  11 , 90-924   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6313614, 6313619, , e-mail cmf@adm.p.lodz.pl, , faks 426 313 614.
Adres strony internetowej (URL): http://zp.p.lodz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://cmf.p.lodz.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://zp.p.lodz.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
4. Dokumenty i oświadczenia składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca należy dostarczyć na adres:
Adres:
Politechnika Łódzka, Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 11 pok. 507, 90 - 924 Łódź (budynek C3, pokój 507).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zestawów filmowych dla e-zasobów dla grupy zawodów budowlanych i drogowych i inżynieryjno instalacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Numer referencyjny: 2/CMF/U/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. 2) Przedmiotem postępowania jest usługa wytworzenia i dostawa 100 zestawów na które składa się sumarycznie 102 filmy z aktorami,101 filmów instruktarzowych i 100 dodatkowych ścieżek dźwiękowych. (99 zestawów składających się z filmu z aktorami i dialogami, filmu instruktarzowego i z dodatkowej ścieżki dźwiękowej oraz jednego zestawu składającego się z 3 filmów z aktorami i dialogami, 2 filmów instruktarzowych z lektorem i dodatkowej ścieżki dźwiękowej (5 krotnie dłuższej niż w przypadku pozostałych zestawów). Do każdego filmu z aktorami i dialogami należy dołączyć 8 fotografii o rozdzielczości określonej przez wymagania platformy e-podręczniki z innego ujęcia kamery niż to z którego wykonywano zdjęcia filmu. 3) Film z aktorami i dialogami: wymaga: scenariusza; scenopisu; wyboru aktora lub zespołu aktorów; określenia ról; zdefiniowania scenografii, rekwizytów i ruchu w kadrze; etapu "postprodukcji" - montażu, dodania plansz i napisów itp., czas trwania minimum 2 minuty - maksimum 3 minuty, funkcja przewijania filmu. 4) W trakcie trwania nakręcania każdego filmu z aktorami i dialogami Wykonawca powinien wykonać dla charakterystycznych scen 8 fotografii o rozdzielczości określonej przez wymagania platformy e-podręczniki (Jako fotografię rozumie się: odwzorowanie zjawisk, sytuacji i obiektów za pomocą różnych technik i urządzeń, np. optycznych, w postaci trwałego pojedyńczego obrazu). Wspomniane 8 fotografii musi być wykonane z innego miejsca niż kamera filmująca fotografowaną scenę. 5) Każdy z filmów z aktorami i dialogami ma być wykonany w czterech wersjach (sekwencyjność filmów), to jest - pierwsze odtworzenie standardowe (obraz i dźwięk), drugie odtworzenie (obraz i dźwięk) z dodanymi napisami będącymi odzwierciedleniem dialogów, trzecie odtworzenie (obraz i dźwięk oraz napisy) uwzględniające pauzy po każdym zdaniu celem umożliwienia powtórzenia wypowiedzi po aktorze, czwarte odtworzenie (obraz) zawierające opis filmu w formie narracji przy użyciu dźwięku i napisów. 6) Film instruktażowy: ilustruje kolejność czynności wykonywanych w ramach określonej procedury lub kolejne etapy procesu - bez dźwięku, czas trwania minimum 2 minuty - maksimum 3 minuty, funkcja przewijania filmu. 7) Zestawy filmowe objęte zamówieniem prezentują typowe sytuacje zawodowe na podstawie 100 scenariuszy (dostarczonych przez Zamawiającego do e-zasobów przeznaczonych dla 100 modułów (modułem nazywamy nazwy kwalifikacji oraz niepowtarzających się części kwalifikacji. Od strony wykonawczej pod pojęciem modułu należy rozumieć zasób środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych) prezentujący typowe sytuacje zawodowe w danym zawodzie szkolnictwa zawodowego) dla IV obszaru zawodowego -budowlanego z zakresu nauczania języka angielskiego zawodowego. (Wykaz zawodów i modułów zawarty jest w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 marca 2017 roku w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach Dz. U. z 2017 r. poz. 860 oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 marca 2017 roku w sprawie klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego Dz. U. z 2017 r. poz. 622 (Sposób rozumienia podziału modułów na podstawie wyżej wymienionych Rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej powinien być analogiczny do nieobowiązującego już podziału obszarów zawodowych podanego w Załączniku nr 6). 8) Scenariusze do filmów zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Ścieżka dźwiękowa ma być wykonana przez lektora w języku angielskim. Filmy nie mogą zawierać treści o charakterze reklamowym. 9) Dodatkowe ścieżki dźwiękowe (dla dokumentów hipertekstowych) w języku polskim i w języku angielskim mają być wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 10) Przewiduje się dwukrotną procedurę modyfikacji uzyskanych filmów w wyniku przeprowadzonego dodatkowego przeglądu w zakresie zgodności produktu z aktualnymi przepisami prawa oświatowego (uwzględniając planowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zmiany przepisów prawa oświatowego na dzień 30.09.2018 r.) oraz metodyką nauczania języka obcego zawodowego. W przypadku ewentualnych uwag ekspertów Politechniki Łódzkiej (jednego właściwego dla danej branży i jednego z zakresu języka angielskiego) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 10 dni do zmodyfikowania opracowanego materiału, zgodnie z zaleceniami ekspertów oraz zgodnie ze wzorem zaakceptowanym w wyniku wstępnej oceny 4 filmów z aktorami i dialogami dostarczonych jako próbka wraz z ofertą. Jeśli jakość nie będzie odpowiednia Wykonawca w terminie kolejnych 7 dni będzie zobowiązany do ostatecznej poprawy filmów lub dodatkowej ścieżki dźwiękowej. Planowany poziom kwalifikacji językowych ukierunkowanych zawodowo A2-B1. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawiera "Specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać w zakresie wymagań merytorycznych wymogi podane w Załączniku nr 5 "Regulamin konkursu" (w zakresie: Punktu 3.2 strona 10; Punktu 5.2. od strony 22 do strony 43 oraz Punktu 6.3.2 i 6.3.3 od strony 58 do strony 66). Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi Platformy Technologicznej epodreczniki.pl, zgodnie z Załącznikiem nr 7 i Załącznikiem nr 8. 12) W szczególności każdy film objęty zamówieniem musi uwzględniać warunek społeczny, że sposób jego wykonania i przedstawienia na nośniku dostarczonym do Zamawiającego umożliwi to że opracowane z jego udziałem wszystkie materiały multimedialne (e-zasoby) zostaną wykonane zgodnie ze standardami dla dostępności treści internetowych i wymiany informacji (WCAG 2.0) i że sposób realizacji (dobór aktorów, sposób wykonania podkładu dźwiękowego, dobór dekoracji, itp.) powinien spełniać zasadę równości szans i niedyskryminacji. 13) Przedmiot postępowania, to jest każdy ze 100 zestawów filmowych objętych zamówieniem musi być wykonany przy doradztwie merytorycznym osoby uprawnionej, tj. posiadającej odpowiednie wykształcenie zawodowe i/lub doświadczenie w nauczaniu zawodu dla którego będzie przeznaczony film, lub ścieżka dźwiękowa w zakresie określonego modułu, potwierdzone odpowiednim dokumentem (Załącznik 9 lub Załącznik 10) zgodnie z wymaganiami SIWZ w punkcie VIII.1.3. Jedna osoba uprawniona nie może być doradcą merytorycznym dla więcej niż 10 modułów 14) Zestaw filmowy przeznaczony dla każdego z modułów powinien być kompletny, wolny od wszelkich wad prawnych nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 15) Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takim utworom przez obowiązujące prawo na terytorium Polski i Unii Europejskiej. 16) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy oprogramowania niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego na komputerze wykorzystującym system obsługujący pliki z rozszerzeniem .exe na platformie e-podręczniki do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowego oprogramowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w części dostarczanej w formie elektronicznej powinien spełniać standard dostępności WCAG (czyli pliki powinny być w formie edytowalnej lub edytowalnej i wektorowej). 17) Przedmiot postępowania obejmuje także: a) dostawę przedmiotu zamówienia do Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki znajdującego się przy ulicy al. Politechniki 11 pokój 507. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być w wersji elektronicznej edytowalnej na nośniku optycznym (DVD) i odpowiednio oznakowany b) instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub na terenie Politechniki Łódzkiej we wskazanym miejscu , c) przeprowadzenie szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania dla użytkowników, d) świadczenie wykonywane w czasokresie trwania odbioru wersji roboczej zamówienia określonej jako 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, a polegające na dokonaniu odpowiednich poprawek w zakresie filmu i jego ścieżki dźwiękowej oraz dodatkowej ścieżki dźwiękowej w okresie 10 dni od każdorazowego przekazania przedmiotu zamówienia w wersji roboczej do dyspozycji Zamawiającego jak też w czasokresie trwania odbioru wersji roboczej poprawionej zamówienia określonej jako 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, świadczenie polegające na wykonaniu stosownych poprawek wersji roboczej, jak też w etapie ostatecznego odbioru całości zamówienia (odbiór końcowy) określonej jako 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie wspomnianych powyżej materiałów multimedialnych. W przypadku konieczności dokonywania poprawek materiału multimedialnego wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 18) Warunkiem koniecznym dla dokonania odbioru zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie przez wykonawcę umowy przenoszącej autorskie prawa majątkowe łącznie z wyłącznym prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 666, z późn. zm.), do ww. utworu na Politechnikę Łódzką i Ministerstwo Edukacji Narodowej, z jednoczesnym udzieleniem licencji na rzecz Politechniki Łódzkiej i Ministerstwa Edukacji Narodowej na korzystanie z ww. utworów z możliwością publikowania na zasadzie licencji Creative Commons. 19) Wykonawca umożliwi wyznaczonym przez Zamawiającego osobom na wykonanie fotografii elementów technicznych lub charakterystycznych sytuacji podczas trwania sesji zdjęciowej. Zdjęcia o których tu mowa osoba (lub osoby) wyznaczona(e) przez Zamawiającego wykona(ją) na sprzęcie Zamawiającego. Osoba(y) ta podczas wykonywania zdjęć zobowiązana(e) będzie do zapoznania się z wymogami BHP dla planu filmowego i będzie zobowiązana(e) do podporządkowania się poleceniom porządkowym kierownika planu zdjęciowego

II.5) Główny kod CPV: 92111100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92312213-7
92312200-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 450
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a). wykaże, że dysponuje doświadczeniem odpowiedniej ilości osób fizycznych (zwanych dalej konsultantami merytorycznymi którzy udostępnili mu prawidłowo wypełniony formularz potwierdzający kwalifikacje zawodowe do wykonania filmu lub filmów zgodny z Załącznikiem 9 lub Załącznikiem 10 potwierdzającym doświadczenie zawodowe w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla odpowiedniego obszaru przedmiotów zawodowych będącego przedmiotem scenariusza, w okresie ostatnich 5 lat (to jest w okresie 1830 dni). Udokumentowaniem takiego doświadczenia jest oryginał wypełnionego wspomnianego powyżej formularza. b). dostarczy wraz z ofertą przetargową próbkę składającą się z 4 (czterech) filmów z aktorami dialogami (wykonanych w jednej wersji obraz i dźwięk) dla scenariuszy podanych jako załącznik do SIWZ (Załącznik nr 12) spełniających wymogi opisane w "Specyfikacja techniczna" stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań merytorycznych wymogi podane w Załączniku nr 5 "Regulamin konkursu" (w szczególności zgodne z treścią: Punktu 3.2 strona 10; Punktu 5.2. od strony 22 do strony 43) oraz wymagania techniczne platformy epodręczniki.pl podane w Załącznikach nr 5, nr7 i nr8). Przy czym Wykonawca zapewni udział w wykonaniu próbki konsultantów merytorycznych spełniających warunek podany w literze a) tego punktu. Filmy składające się na próbkę będą podlegać w trakcie wykonywania zamówienia takim samym procedurom oceny i konieczności dokonywania poprawek i procedurom odbioru jak pozostałe filmy objęte przedmiotem zamówienia. Procedura ta umożliwi Zamawiającemu realizację wymagań wskazanych w załączniku nr 5 strona 37 i 38 punkt 6 i punkt 8.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca . wykaże, że dysponuje doświadczeniem odpowiedniej ilości osób fizycznych (zwanych dalej konsultantami merytorycznymi którzy udostępnili mu prawidłowo wypełniony formularz potwierdzający kwalifikacje zawodowe do wykonania filmu lub filmów zgodny z Załącznikiem 9 lub Załącznikiem 10 potwierdzającym doświadczenie zawodowe w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla odpowiedniego obszaru przedmiotów zawodowych będącego przedmiotem scenariusza, w okresie ostatnich 5 lat (to jest w okresie 1830 dni). Udokumentowaniem takiego doświadczenia jest oryginał wypełnionego wspomnianego powyżej formularza.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) - Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) - Załącznik Nr 2 do SIWZ B. 1.3. spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a). wykaże, że dysponuje doświadczeniem odpowiedniej ilości osób fizycznych (zwanych dalej konsultantami merytorycznymi którzy udostępnili mu prawidłowo wypełniony formularz potwierdzający kwalifikacje zawodowe do wykonania filmu lub filmów zgodny z Załącznikiem 9 lub Załącznikiem 10 potwierdzającym doświadczenie zawodowe w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla odpowiedniego obszaru przedmiotów zawodowych będącego przedmiotem scenariusza, w okresie ostatnich 5 lat (to jest w okresie 1830 dni). Udokumentowaniem takiego doświadczenia jest oryginał wypełnionego wspomnianego powyżej formularza. b). dostarczy wraz z ofertą przetargową próbkę składającą się z 4 (czterech) filmów z aktorami dialogami dla scenariuszy podanych jako załącznik do SIWZ (Załącznik nr 12) spełniających wymogi opisane w "Specyfikacja techniczna" stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań merytorycznych wymogi podane w Załączniku nr 5 "Regulamin konkursu" (w szczególności zgodne z treścią: Punktu 3.2 strona 10; Punktu 5.2. od strony 22 do strony 43) oraz wymagania techniczne platformy epodręczniki.pl podane w Załącznikach nr 5, nr7 i nr8). Przy czym Wykonawca zapewni udział w wykonaniu próbki konsultantów merytorycznych spełniających warunek podany w literze a) tego punktu. Filmy składające się na próbkę będą podlegać w trakcie wykonywania zamówienia takim samym procedurom oceny i konieczności dokonywania poprawek i procedurom odbioru jak pozostałe filmy objęte przedmiotem zamówienia. Procedura ta umożliwi Zamawiającemu realizację wymagań wskazanych w załączniku nr 5 strona 37 i 38 punkt 6 i punkt 8.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wypełnione formularze -Załącznik nr 9 i Załącznik nr 10 do SIWZ w ilości adekwatnej do złożonej oferty

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium wynosi 1% wartości przedmiotu umowy (wartości brutto). Dowód wpłaty wadium na rachunek: konto Politechniki Łódzkiej: Bank Pekao S.A. II o/Łódź 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 powinien być dostarczony wraz z ofertą. Wadium wpłacone przez Wykonawcę, któremu udzielono zamówienia staje się zabezpieczeniem umowy. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników postępowania zostaje im zwrócone w ciągu 14 dni od dnia zakończenia postępowania.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Do oferty w postaci maszynopisu dołączona Próbka wykonana w formie edytowalnej na nośniku optycznym DVD.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena20,00
a) Parametry organizacyjno-techniczne oferty 80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, d) zmiany podwykonawców, rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do usprawnienia wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wszelkie zmiany umowy, dopuszczalne na mocy ust. 1 umowy, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-19, godzina: 12.00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2017-07-07 okres w dniach: 17 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.