eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ, ODZIEŻY CHIRURGICZNEJ (OPERACYJNEJ), OSŁON NA APARATURĘ MEDYCZNĄ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Katowice: DOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ, ODZIEŻY CHIRURGICZNEJ (OPERACYJNEJ), OSŁON NA APARATURĘ MEDYCZNĄ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 52921 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ, ODZIEŻY CHIRURGICZNEJ (OPERACYJNEJ), OSŁON NA APARATURĘ MEDYCZNĄ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw serwet uniwersalnych kpl. 2 000 Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych kpl. 850 Sterylna ściereczka 30cmx40cm chłonna szt. 500 Sterylna serweta operacyjna 50cmx60cm szt. 8 000 Sterylna serweta operacyjna 75cmx90cm szt. 2 800 Sterylna serweta operacyjna 100cmx150cm szt. 10 000 Sterylna nieprzemakalna serweta z taśmą lepną 50cm x 60cm szt. 3 400 Sterylny zestaw serwet uniwersalnych ( do kraniotomii ) kpl. 700 Serweta sterylna operacyjna 150cmx200cm szt. 5 000 serweta sterylna z otworem otoczonym taśmą lepna 50cmx60cm, otwór 6-8cm. szt. 400 serweta sterylna z otworem otoczonym taśmą lepna 75cmx75cm, otwór 6-8cm. szt. 100 serweta sterylna z otworem otoczonym taśmą lepna 150cmx150cm, otwór 6-8cm. szt. 100 Sterylna serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych 150cmx200cm szt. 550 Sterylna serweta do laparoskopii ginekologicznej 180cmx240cm szt. 550 Sterylna serweta do zabiegów cięcia cesarskiego w ułożeniu ginekologicznym szt. 550 Sterylna osłona na stolik Mayo szt. 600 Fartuch chirurgiczny pełnoochronny super szt. 4 000 Fartuch chirurgiczny pełnoochronny standard szt. 500 Zarękawki chirurgiczne sterylne szt. 300 Maska operacyjna szt. 12 000 Maska operacyjna z osłoną na oczy szt. 1 000 Czepek operacyjny damski szt. 8 000 Czepek operacyjny męski szt. 25 000 Fartuch ochronny labor szt. 9 000 Włókninowe pokrowce chirurgiczne na buty ( jm. : para ) para 4 500 Taśma lepna sterylna szt. 1 150 Sterylna torba do przechwytywania płynów szt. 600 Sterylna kieszeń przylepna dwukomorowa szt. 800 Sterylny pokrowiec na przewody szt. 1 800 Sterylny pokrowiec aparatu RTG szt. 400 Sterylna osłona na mikroskop szt. 400 sterylny pokrowiec na aparaturę rtg szt. 1 200 Osłona na butle z tlenem 10l. szt. 200 Maska chirurgiczna dla osób noszących okulary, trójwarstwowa, z dodatkową taśmą kształtującą szt. 20 000 Ubranie operacyjne męskie jednorazowego użytku kpl 1 000 Higieniczne pokrowce na buty z folii PE par 2 500 Myjka do mycia pacjentów ( foliowo wiskozowa ) jedn. użytku. szt. 10 000 Zbiornik przechwytujący płyny z folią jodowaną chirurgiczną, szt. 700 Torba do irygacji z tasmą przylepną, szt. 200 Sterylna serweta obłożenia do angiografii udowej szt. 160 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na każdą pozycję oddzielnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 40.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej dwa zamówienia lub więcej o łącznej wartości brutto odpowiadającej wartości brutto składanej oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - dostarczenie próbek w ilości po 1 jednostce miary oferowanych przez Wykonawcę towarów, celem umożliwienia dokonania weryfikacji oferowanego towaru pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia, - dostarczenie dokumentów dopuszczających zgodne z ustawą z dnia z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy. - dostarczenie opisów w postaci katalogu, ulotki handlowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 1 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 5 SIWZ, 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. B Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: C Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: D Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. E Próbki oferowanego asortymentu w celu dokonania weryfikacji oferowanego towaru pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia. F Opisów w postaci katalogu, ulotki handlowej. 4. Cudzoziemcy 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. A, B, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna ofertę za ważną Wykonawcy, który do oferty dołączy wszystkie wyżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odnotuje spełnienie powyższych warunków na druku ZP-17 - spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Dział zamówień publicznych, poj.PP104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 poz.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw serwet uniwersalnych kpl. 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 1 poz.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych kpl. 850.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.