To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Warszawa: Aktualizacja serwisu edukacyjno - informacyjnego (mini-site) na temat rozliczeń podatkowych w ramach umowy uzupełniającej na wykonanie i wdrożenie Witryny Proklienckiej i BIP+
Numer ogłoszenia: 529328 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 506278 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja serwisu edukacyjno - informacyjnego (mini-site) na temat rozliczeń podatkowych w ramach umowy uzupełniającej na wykonanie i wdrożenie Witryny Proklienckiej i BIP+.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem Umowy jest: 1)Aktualizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego specjalnego serwisu edukacyjno-informacyjnego dotyczącego rozliczeń podatkowych PIT w domenie www.szybkipit.pl oraz aplikacji z możliwością zadawania pytań i otrzymywania na nie odpowiedzi od ekspertów resortu finansów, zwanych dalej mini-site; 2)Asysta techniczna dla mini-site. 2.W celu aktualizacji mini-site Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności w podziale na etapy: 2.1. Etap I - obejmujący: a)Aktualizację mini-site edukacyjno-informacyjnego zgodnie z Opisem Technicznym Przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, b)przygotowanie podręcznika dla ekspertów aplikacji pytaniowej zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy, c)dostarczenie dokumentacji związanej z projektem, tj. kody źródłowe i dokumentację kodów źródłowych dla wszystkich nowych elementów zgodnie ze standardem przyjętym dla Witryny Proklienckiej, projekt funkcjonalny. 2.2. Etap II Umowy obejmujący asystę techniczną polegającą w szczególności na usuwaniu wszelkich błędów w funkcjonowaniu mini-site. 2. Wykonawca wykona aktualizację mini-site z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią CMS Liferay wdrożonego w Ministerstwie Finansów, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IT.EXPERT SP. Z O.O." W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"IT.EXPERT SP. Z O.O." W UPADŁOŚCI
- IT.expert Sp. z o. o., Aleje Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26000,00
Oferta z najniższą ceną: 26000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do zapisów art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamawiający może zawrzeć umowę, w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą. Decyzja zamawiającego o zawarciu umowy z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy poparta była następującymi argumentami: 1) Wnioskowane zamówienie jest postępowaniem uzupełniającym w stosunku do umowy nr C/90/11/BMI/I/69/A-1 zawartej w dniu 15 lipca 2011 r. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą, gdyż spełnione zostały przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 2) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono firmie IT.expert Sp. z o. o., na podstawie umowy C/90/11/BMI/I/69/A-1 zawartej w dniu 15 lipca 2011 r. 3) Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 15 lipca 2011 r. 4) Przedmiotowe zamówienie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 5) W ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o przepis art. 41 pkt 15 Ustawy, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych o numerze 65278 - 2011 z dnia 5 kwietnia 2011 r. oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie i wdrożenie Witryny Proklienckiej i Witryny BIP+ Ministerstwa Finansów w oparciu o przepis art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, tym samym Zamawiający spełnił wymagania, o którym mowa art. 41 pkt 15 oraz w art. 36 ust. 2 pkt 3 Ustawy. Wskazane powyżej okoliczności wyczerpują w ocenie zamawiającego dyspozycję art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.