Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Kochanowice: Modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach
Numer ogłoszenia: 52938 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach , ul. Lubliniecka 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533215, faks 034 3533215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.kochanowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku GCKiI: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - demontaż rozdzielni i przyłączy budynku, - montaż złącza licznikowego TL oraz rozdzielni T1, T2, T3, TB - wykonanie instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych, - montaż koryt kablowych dla instalacji teleinformatycznej wraz z gniazdkami zasilającymi i logicznymi oraz niezbędną infrastrukturą kablową, - wykonanie instalacji alarmu włamaniowego, - wykonanie instalacji alarmu pożarowego, - montaż czujek alarmowych i sygnalizatorów oraz centrali - wykonanie instalacji oświetlenia i nagłośnienia sceny, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych, 2. Malowanie remontowanych pomieszczeń 3. Remont sali widowiskowej: - cyklinowanie parkietu - remont ścian i sufitu 4. Naprawa uszkodzonych elementów opierzenia dachu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki: a) Spełniają warunki określone w art.22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem c) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt. IV niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia d)zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu e)Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru zamawiającego) b) kosztorys ofertowy c) oświadczenie o spełnienieu warunków a art. 22 Prawa zamówień publicznych według wzoru zamawiającego d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert e) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne f) oświadczenie Wykonawcy o nie karalności w zakresie określonym w art. 24 Ust.1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych g) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art.24.ust.1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wg.wzoru zamawiającego) i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia j) kopie uprawnień do kierowania robotami w zakresie zamówienia k) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa l) wykaz róbót wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w okresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu m) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa lit. l została wykonana należycie Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku wykowawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit.d-g, które składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gci.kochanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kochanowice, ul. Lubliniecka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach, ul. Lubliniecka 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana bramek wejściowych w budynku A Ministerstwa Infrastruktury.
- Roboty kablowe (teletechniczne i elektryczne) na potrzeby rozbudowy systemu CCTV w TAURON Arenie Kraków
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Opinogóra Górna
- Budowa budynku gospodarczego na pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z aktywnym przejściem dla pieszych i oświetleniem w msc. Lidzbark Warmiński przy ul. Astronomów w ramach zad
- Modernizacja 815 sztuk opraw oświetleniowych na terenie Gminy Annopol
- Roboty budowlane w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.