eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie ( krytej p³ywalni) dla dzieci i doros³ych z terenu Gminy Wieliczka w 2015 r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-01-14

Wieliczka: ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie ( krytej p³ywalni) dla dzieci i doros³ych z terenu Gminy Wieliczka w 2015 r.
Numer og³oszenia: 5293 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. ma³opolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie ( krytej p³ywalni) dla dzieci i doros³ych z terenu Gminy Wieliczka w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1. ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie dla dzieci i ich opiekunów po jednej godzinie lekcyjnej 45 min. jeden raz w tygodniu (przez 49 tygodni) przez ca³y rok dla 64 osób niepe³nosprawnych i ich opiekunów. Wej¶cia na basen w soboty w godzinach: 10:30-11:15 - grupa 16 osób 11:15-12:00 - grupa 16 osób 12:00-12:45 - grupa 32 osób Wykonawca zapewnia bilety wstêpu na basen publiczny oraz po dwóch instruktorów na ka¿d± grupê. 3.2. ¦wiadczenie us³ug polega na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie dla doros³ych po jednej godzinie lekcyjnej - 45 min, jeden raz w tygodniu (poniedzia³ek) (przez 50 tygodni) przez ca³y rok dla grupy 15 osób doros³ych. Wykonawca zapewnia bilety wstêpu na basen publiczny oraz jednego instruktora na ka¿d± grupê. 3.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ basenem (kryt± p³ywalni±), który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i standardami, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie okre¶lenia warunków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358). Uwaga. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dwóch osobnych umów na realizacjê zakresu 3.1 i 3.2. CPV 92600000-7 Us³ugi sportowe 3.4. Nauka p³ywania na basenie - standardy us³ugi: 1. Instruktorzy p³ywania w liczbie jak w pkt 3.1. i 3.2. SIWZ 2. Sta³y nadzór ratowników na basenie 3. Sprzêt do nauki p³ywania Makarony w ilo¶ci ok. 50 sztuk Rêkawki w ilo¶ci ok. 30 sztuk w ró¿nych wielko¶ciach Deski w ilo¶ci ok. 50 sztuk Sprzêt do zajêæ adaptacyjnych w wodzie 4. Dwie szatnie damska i mêska z przebieralniami oraz szatnia dla niepe³nosprawnych. Wykonawca zobowi±zuje siê do: zapoznania uczestników z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeñstwa i higieny, nauczania opanowania podstawowych czynno¶ci ruchowych w ¶rodowisku wodnym oraz prowadzenia gier i zabaw w wodzie..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.60.00.00 - Us³ugi sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponowaæ basenem (kryt± p³ywalni±), który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i standardami, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie okre¶lenia warunków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi aktualne uprawnienia instruktora nauki p³ywania.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- sporz±dzony wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie tej czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy - sporz±dzone wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 5 do SIWZ. Niez³o¿enie za³±cznika nr 5 do oferty jest rozumiane przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca wykona zamówienie si³ami w³asnymi i nie bêdzie powierza³ podwykonawcy ¿adnej czê¶ci zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - TEMIN P£ATNO¦CI - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; 2. pro¶by Wykonawcy o udzia³ lub zmianê podwykonawców; 3. zmniejszenie ilo¶ci zamówienia o maks. 20% wynikaj±ce z faktu, i¿ realizacja tej czê¶ci sta³a siê dla zamawiaj±cego nieuzasadniona spo³ecznie lub ekonomicznie; 4. zmiany terminu wynikaj±ca z przed³u¿aj±cych siê procedur administracyjnych (np. zwi±zanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnieñ lub decyzji); 5. zmiany harmonogramu zajêæ (w tym zmiany dni tygodnia, oraz godzin pe³nienia us³ugi o których mowa w pkt 3 SIWZ) 6. wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 2 tel. (012) 263-43-31, faks (012) 278 68 60..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 09:50, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp (pkt 5.1.1. SIWZ), mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp (pkt 5.1.2. SIWZ) ka¿dy z cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na jego podstawie. 3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formu³y: z³o¿y³ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/ nie z³o¿y³ dokumentów potwierdzaj±cych spe³niania warunków. 4. Dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. 5. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym Wykonawca sk³ada wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e siê zwróciæ do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 7. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy ze wspólników musi z³o¿yæ dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listê/informacjê o której mowa w pkt III.4.4. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane wspólnie. Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie wystêpuj±cych w postêpowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.