eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckwykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Puck: wykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik
Numer ogłoszenia: 529404 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490704 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, pl. Wolności 28, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 0-58 673 22 29, faks 0-58 673 22 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż elementów wystawy, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1) zabudowy stolarskie: a) Recepcja - ściana informacyjna - szt. 1 b) przytułek - wnęka okiennica - szt. 1 c) sala językowa,Sala Szpitalika,Warsztaty rzemieślnicze - zabudowa infokiosków - szt. 4 d) Sala Językowa - ścianki do słuchawek - szt. 2 e) Sala medyczna - zabudowa - szt. 1 f) Regionaliści - gablota ścienna - szt. 1 g) Warsztat Krawiecki - wnęka okiennica - szt. 1 h) Tabaka - gablota stolikowa - szt. 1 i) Tabaka - gablota wisząca - szt. 1 j) Rybacy - podest - szt. 5 k) Rybacy - podest - szt. 1 l) Kubik 40x40x20 - szt. 8 m) Kubik 40x40x60 - szt. 7 n) Kubik 40x30x90 - szt. 6 o) Kubik 30x30x120 - szt. 8 2) Ekrany szklane a) 70x160 - szt. 25 b) 60x160 - szt. 6 c) 40x160 - szt. 9 3) Druki a) Druk wielkoformatowy tapeta - 93 m2 b) Druk wielkoformatowy tkanina - 1,6 m2 c) Folia samoprzylepna - 13 m2 d) Plansze informacyjne 50x70 - 8,4 m2 e) Klejenie druków - 113 m2 4) Multimedia a) Taśma LED - 120 m b) zasilacz LED - 6 szt. c) Oprawa biała - szt. 50 d) słuchawki - szt. 2 e) MP3 - szt. 2 f) Info kiosk z oprogramowaniem- szt. 4 g) ramka cyfrowa - szt. 3 h) Telewizor LED 39 cali - szt. 2 i) Montaż, uruchomienie urządzeń i całego systemu j) projekt elektryczny powykonawczy, pomiary 5) Prace wykończeniowe a) Montaż wystawy - instalacja aranżacji wystawy według dokumentacji wykonawczej, rozmieszczenie zabytków w sali ekspozycyjnej, aranżacja gablot, dioram, montaż elementów graficznych - plansze, napisy, znaki informacyjne b) Manekiny - szt. 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 39.29.90.00 - Wyroby szklane 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 32.35.12.00 - Ekrany 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 31.64.51.00 - 31.64.51.00 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 30.23.12.20 - 30.23.12.20 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013, na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rysunek Aleksander Widyński, ul. Matejki 3, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167752,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199351,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199351,00 / Oferta z najwyższą ceną: 277980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.