eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA UTYLIZACJI W ODDZIALE GOSPODARCZYM JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Warszawa: USŁUGA UTYLIZACJI W ODDZIALE GOSPODARCZYM JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560
Numer ogłoszenia: 52942 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, faks 022 6855101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżtowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UTYLIZACJI W ODDZIALE GOSPODARCZYM JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES NR 1 - UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania/odzysku odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, dostarczając (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, jak również wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając jednostek ewidencyjnie i finansowo; b) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy; c) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, minimum dwa razy w tygodniu z każdej Jednostki Wojskowej; d) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2: budynek Nr 14 - stołówka żołnierska oraz budynek Nr 89 - Punkt Żywienia Kadry (PŻK), - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - stołówka żołnierska, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - stołówka żołnierska, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - stołówka żołnierska; e) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów wyniesie 41 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560, stołówka żołnierska i Punkt Żywienia Kadry 20 000 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 7 000 kg); f) Zamawiający przewiduje prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia: - ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi; - z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne; g) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest Jednostka Wojskowa 1560). ZAKRES NR 2 - UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA, POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania-odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 16 01 07 - filtry oleju, paliwa i powietrza, maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg); b) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania/odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 15 02 02 - czyściwo zaolejone, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037- 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg); c) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów, o których mowa w ppkt. a) i b) wyniesie 2 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 800 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 400 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 400 kg); d) Wykonawca dostarczy na własny koszt w okresie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego, tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści, w tym po 2 sztuki (jeden na czyściwo zaolejone, drugi na zużyte filtry): na każdy z obiektów Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370; e) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy, f) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbędzie się dwukrotnie w ciągu roku: do 30.06.2010 r. i do 30.11.2010 r., w dwóch równych partiach; g) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2 - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - park samochodowy; h) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560). ZAKRES NR 3 - UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ LEKÓW PRZETERMINOWANYCH a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania-odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 01, 18 01 03* - odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 150 kg; b) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbywać się będzie jeden raz w miesiącu, za miesiące od marca 2010 r. do grudnia 2010 r. włącznie; c) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2 - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - ambulatorium z izbą chorych; d) Wykonawca w cenie świadczonej usługi utylizacji dostarczy do Zamawiającego 1 raz w miesiącu pojemniki i worki w ilości: - worki foliowe na odpady medyczne czerwone, podwójne tj. grube, o pojemności 60 l - w ilości 5 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 10 l - w ilości 5 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 2 l - w ilości 2 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 1 l - w ilości 3 szt.; e) Wykonawca zobowiązuje się transportować odebrane odpady niebezpieczne pojazdem przystosowanym do przewozu odpadów z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie materiałów niebezpiecznych; f) Wykonawca zobowiązuje się do poświadczenia odbioru odpadów wypełnioną Kartą przekazania odpadu odpowiednio ostemplowaną; g) Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć Kartę przekazania odpadu z wpisaną ilością wytworzonego odpadu, kodem odpadu osobie odpowiedzialnej za realizację umowy z ramienia Zamawiającego. h) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.52.40.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (w zakresie transportu, magazynowania, unieszkodliwiania-odzysku odpadów) o kodach odpowiednio do zakresu składanej oferty: odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, filtry oleju, paliwa, powietrza - kod 16 01 07, czyściwo zaolejone - kod 15 02 02, odpady medyczne - kod 18 01 01, 18 01 03*, leki przeterminowane - kod 18 01 09 - na podstawie ustawy o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami); 2) przedstawi decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz przedstawi decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego - dotyczy tylko Wykonawców, którzy składają ofertę w zakresie nr 1 - usługa utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych; 3) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z poniższymi warunkami: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; c) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, itp; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, itp.; e) realizacja przedmiotu zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Jednostce Wojskowej, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa BUDYNEK NR 86, parter, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: w Jednostce Wojskowej, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa BUDYNEK NR 86, II piętro, pok. 207 - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania-odzysku odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, dostarczając (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, jak również wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając jednostek ewidencyjnie i finansowo; b) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy; c) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, minimum dwa razy w tygodniu z każdej Jednostki Wojskowej; d) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2: budynek Nr 14 - stołówka żołnierska oraz budynek Nr 89 - Punkt Żywienia Kadry (PŻK), - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - stołówka żołnierska, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - stołówka żołnierska, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - stołówka żołnierska; e) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów wyniesie 41 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560-stołówka żołnierska i Punkt Żywienia Kadry 20 000 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 7 000 kg); f) Zamawiający przewiduje prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia: - ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi; - z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne; g) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest Jednostka Wojskowa 1560).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA, POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania-odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 16 01 07 - filtry oleju, paliwa i powietrza, maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg); b) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania/odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 15 02 02 - czyściwo zaolejone, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037- 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg); c) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów, o których mowa w ppkt. a) i b) wyniesie 2 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 800 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 400 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 400 kg); d) Wykonawca dostarczy na własny koszt w okresie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego, tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści, w tym po 2 sztuki (jeden na czyściwo zaolejone, drugi na zużyte filtry): na każdy z obiektów Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370; e) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy, f) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbędzie się dwukrotnie w ciągu roku: do 30.06.2010 r. i do 30.11.2010 r., w dwóch równych partiach; g) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2 - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - park samochodowy, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - park samochodowy; h) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ LEKÓW PRZETERMINOWANYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, magazynowania i unieszkodliwiania-odzysku odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 01, 18 01 03* - odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 150 kg; b) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbywać się będzie jeden raz w miesiącu, za miesiące od marca 2010 r. do grudnia 2010 r. włącznie; c) miejsce realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 1560 Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2 - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa1037 Książenice k. Grodziska Mazowieckiego - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa 2361 Olszewnica k. Legionowa - ambulatorium z izbą chorych, - Jednostka Wojskowa 2370 Borzecin k. Błonia - ambulatorium z izbą chorych; d) Wykonawca w cenie świadczonej usługi utylizacji dostarczy do Zamawiającego 1 raz w miesiącu pojemniki i worki w ilości: - worki foliowe na odpady medyczne czerwone, podwójne tj. grube, o pojemności 60 l - w ilości 5 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 10 l - w ilości 5 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 2 l - w ilości 2 szt., - pojemniki plastikowe na odpady medyczne o pojemności 1 l - w ilości 3 szt.; e) Wykonawca zobowiązuje się transportować odebrane odpady niebezpieczne pojazdem przystosowanym do przewozu odpadów z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie materiałów niebezpiecznych; f) Wykonawca zobowiązuje się do poświadczenia odbioru odpadów wypełnioną -Kartą przekazania odpadu-odpowiednio ostemplowaną; g) Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć -Kartę przekazania odpadu-z wpisaną ilością wytworzonego odpadu, kodem odpadu osobie odpowiedzialnej za realizację umowy z ramienia Zamawiającego. h) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.