Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Szczecin: WYKONANIE OPASKI BRZEGOWEJ ZABEZPIECZAJĄCEJ KLIF W REWALU
KM 369.740 - 369.910
Numer ogłoszenia: 52958 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPASKI BRZEGOWEJ ZABEZPIECZAJĄCEJ KLIF W REWALU KM 369.740 - 369.910.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opaski brzegowej zabezpieczającej klif w Rewalu km: 369.740 ÷ 369.910 Symbol kategorii CPV - 45243100-3. 1. Projektowana opaska brzegowa ma za zadanie ochronę stopy klifu przed erozją morską, deszczową i wiatrową. 2. Zakres robót przewidziany do wykonania przez niniejszą SIWZ obejmuje: 2.1. Zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym opaski zabezpieczającej klif w Rewalu na odcinku od km 369.740 do 369.870 - nr projektu F-87: (Załącznik nr 6 do SIWZ) 2.1.1. wykonanie palisady z pali drewnianych podtrzymujących opaskę z głowicą z płyt YOMB, 2.1.2. wyprofilowanie skarpy przy pomocy pospółki, 2.1.3. ułożenie geowłókniny 2.1.4. ułożenie warstwy żwiru, 2.1.5. ułożenie dwóch warstw kamienia łamanego, 2.1.6. wykonanie zabudowy biologiczną skarpy powyżej opaski. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano Wykonawczym i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ 2.2. Zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym opaski zabezpieczającej klif w Rewalu na odcinku od km 371.028 do 369.870 - w części obejmującej jedynie odcinek na wysokości istniejącej opaski żelbetowej tj. km: 369.870 do 391.910 - nr projektu F-84 (Załącznik nr 7 do SIWZ) 2.2.1. wykonanie narzutu kamiennego ułożonego na geowłókninie zabezpieczającego ściankę i dolną krawędź oczepu przed niszczeniem. Nachylenie skarpy projektowanego narzutu z kamieni łamanych wynosi 1:2, rzędna jej korony +3,0 m. Przed wykonaniem narzutu z kamieni łamanych należy przemieścić zalegające przed opaska głazy w zagłębienia występujące w klifie po wschodniej stronie istniejącego umocnienia brzegowego. Zalegające przed opaską gwiazdobloki należy przemieścić poza obręb robót. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano -wykonawczym i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.31.00 - Roboty w zakresie zabezpieczenia klifów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 14. Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 PLN (słownie złotych :piętnaście tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie Bank PEKAO S.A. II O/Szczecin Nr 43124039271111000040990439 w Banku Pekao S.A. II/ O Szczecin b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5) Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w pkt 2) b-e do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6) Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 7) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami hydrotechnicznymi będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ust.1 pkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj kserokopia uprawnień i kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum trzy prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, należy rozumieć roboty związane z budową umocnień brzegowych metodą narzutu kamiennego, wykonywanych w strefie bezpośredniego oddziaływania morza (na plaży) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. każda. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6) Wykaz Podwykonawców - Załącznik nr 5, Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. 7) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie umowne za wykonanie przedmiotu zamówienia określone przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia ww. dokumentu najpóźniej przed podpisaniem umowy. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową (Formularz oferty) zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 SIWZ -; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z przedmiarami robót będących Załącznikiem nr 6 i Załącznikiem nr 7 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) dowód wniesienia wadium tj: a) kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, b) dowód zdeponowania w kasie Zamawiającego dokumentu poświadczającego wniesienie wadium 4. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 3 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE, PLAC BATOREGO 4, 70-207 SZCZECIN, ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH POKÓJ 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:30, miejsce: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE, PLAC BATOREGO 4, 70-207 SZCZECIN, ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH POKÓJ 110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.