Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Miękinia: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych na terenie gminy Miękinia.
Numer ogłoszenia: 529600 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych na terenie gminy Miękinia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych na terenie gminy Miękinia. 2.Zamówienie obejmuje trzy zadania: 1) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Błonie - ulica R. Kocha i Kasztanowa; 2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej - Lubiatów do Głoski; 3) Zadanie nr 3 - Przebudowa publicznej drogi powiatowej nr 2058D w miejscowości Mrozów i 2055 relacji Mrozów - Wojnowice - Etap I ( od drogi powiatowej nr 2058 D do mini ronda według załącznika graficznego) 3. Zakres robót dla poszczególnych zadań jest następujący: 1) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Błonie - ulica R. Kocha i Kasztanowa; A. Przebudowa ulicy R. Kocha - początek przebudowy ulicy przyjęto w miejscu włączenia do drogi powiatowej nr 2059D, koniec w miejscu włączenia do istniejącego zjazdu z drogi krajowej nr 94( długość remontowanego odcinka - 760 m) W ramach niniejszego remontu przewidziano: - roboty przygotowawcze - wycinka krzewów i zarośli w ciągu rowów przydrożnych, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+634,60, - frezowanie warstwy ścieralnej na odcinku od 0+634,40 do km 0+760, - profilowanie istniejącej podbudowy drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+634,60, - przełożenie wraz z regulacją wysokościową wjazdów na posesje, - ułożenie krawężników betonowych, - wykonanie wpustu drogowego betonowego, - wykonanie ścieków przykrawężnikowych, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm, - wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm, szerokości 1m i grubości 10 cm, - utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje, - czyszczenie i regulacja rowów przydrożnych oraz przepustów, - wykonanie zieleniaków, - roboty wykończeniowe, B. Przebudowa ulicy Kasztanowej- początek przebudowy przyjęto w miejscu połączenia z ulicą R, Kocha, koniec w miejscu włączenia z DK nr 94 W ramach niniejszego remontu przewidziano: - ułożenie warstw nawierzchni - warstwa ścieralna z betonu ścieralnego - 3 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm, - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem granitowym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie o grubości 10 cm, - dopasowanie wjazdów na posesje do wysokości nowej nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego. 2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej - Lubiatów do Głoski - jest to odcinek drogi gminnej , który stanowi dojazd do drogi głównej ( powiatowej) w miejscowości Lubiatów oraz umożliwia dojazd do terenów rolnych położonych w terenie niezabudowanym. Początek przebudowy przyjęto w miejscu połączenia z drogą powiatową nr 2060D, koniec przy granicy terenu zabudowanego- długość odcinka remontowanego 400 m. W ramach niniejszego remontu przewidziano: - roboty przygotowawcze - wycinka krzewów i zarośli w ciągu rowów przydrożnych, - roboty ziemne i rozbiórkowe- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej, frezowanie i profilowanie - wykonanie poszerzeń poprzez ułożenie warstwy stabilizacji i warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego, - wykonanie wpustu drogowego, - ułożenie ścieku , - wyrównanie istniejącej podbudowy, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm grubości 10 cm, - utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje, - czyszczenie i regulacja rowów przydrożnych oraz przepustów, - wykonanie zieleniaków, - roboty wykończeniowe, 3) Przebudowa publicznej drogi powiatowej nr 2058D w miejscowości Mrozów i 2055 relacji Mrozów - Wojnowice - Etap I ( od drogi powiatowej nr 2058 D do mini ronda według załącznika graficznego) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2055D na odcinku 360 m - biegnie w terenie zabudowanym w miejscowości Mrozów, śladem ulicy Kościuszki oraz łącznik przedmiotowej drogi z drogą powiatową nr 2058D ( łącznik ulicy Kościuszki i ulicy Wyzwolenia) o długości 78 m. Przyjęto następujące założenia projektowe: - droga klasy L; - kategoria ruchu - KR1 - droga jednojezdniowa, dwupasmowa; - szerokość jezdni: o odcinek od km 0+000 do km 0+160 - szerokość 4,50 m o odcinek od km 0+160 do km 0+360 - szerokość 5,00 m - przekrój poprzeczny - półuliczny oraz drogowy; - pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5 mm, gr. 10 cm i szerokości 0,50 m; - warstwy konstrukcyjne nawierzchni ( razem 53 cm): o warstwa ścieralna - 4 cm o warstwa wiążąca - 4 cm o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - 10 cm o wzmocnienie istniejącego podłoża - stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0b MPa 35 cm - układ warstw chodnika ( chodnik -kolor szary, wjazdy - kolor ciemny szary) : o podsypka z miału kamiennego - 4 cm o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm ( chodnik - 10 cm, wjazdy 20 cm ) 4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, 4) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była przebudowa/budowa/remont drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej z robót co najmniej 400.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje kierownikiem budowy - osobą posiadającą następujące kwalifikacje: a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b)co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dwa zamówienia, których przedmiotem była przebudowa/budowa/remont drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej z robót co najmniej 400.000,00 zł brutto.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ponadto przedkłada: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, B, C IDW). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. 3)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót lub kosztorysu ofertowego wykonawcy, pod warunkiem, że nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 3) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 5) zmiany terminów określonych w § 6 umowy, 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 7) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 8) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) niezgodność przedmiaru robót z określeniem przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub STWiORB, 2) obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 3) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 4) zmiany obowiązujących przepisów, 5) podniesienie wydajności urządzeń, 6)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 7) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 8) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót powstałe w wyniku: a) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy lub gestorów sieci infrastruktury technicznej, których działania są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z przyjętą technologią, potwierdzonych przez inspektora nadzoru budowlanego poprzez odpowiedni wpis do Dziennika Budowy, c) realizacji robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, i/lub uzupełniających, d) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, W takiej sytuacji minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 9) zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 7. Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-4 w związku z pkt 6 stanowi kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych przez Wykonawcę do sporządzenia oferty niniejszego zamówienia, ale nie większych niż ostatnie aktualne średnie ceny publikowane w SEKOCENBUD. 8. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-6 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w ust. 4 pkt 1 i 6 w zw. z ust. 6 pkt 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, pokój 209..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, Biuro Obsługi Klienta..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Błonie - ulica R. Kocha i Kasztanowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przebudowa ulicy R. Kocha - początek przebudowy ulicy przyjęto w miejscu włączenia do drogi powiatowej nr 2059D, koniec w miejscu włączenia do istniejącego zjazdu z drogi krajowej nr 94( długość remontowanego odcinka - 760 m) W ramach niniejszego remontu przewidziano: - roboty przygotowawcze - wycinka krzewów i zarośli w ciągu rowów przydrożnych, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+634,60, - frezowanie warstwy ścieralnej na odcinku od 0+634,40 do km 0+760, - profilowanie istniejącej podbudowy drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+634,60, - przełożenie wraz z regulacją wysokościową wjazdów na posesje, - ułożenie krawężników betonowych, - wykonanie wpustu drogowego betonowego, - wykonanie ścieków przykrawężnikowych, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm, - wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm, szerokości 1m i grubości 10 cm, - utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje, - czyszczenie i regulacja rowów przydrożnych oraz przepustów, - wykonanie zieleniaków, - roboty wykończeniowe, B.Przebudowa ulicy Kasztanowej- początek przebudowy przyjęto w miejscu połączenia z ulicą R, Kocha, koniec w miejscu włączenia z DK nr 94 W ramach niniejszego remontu przewidziano: - ułożenie warstw nawierzchni - warstwa ścieralna z betonu ścieralnego - 3 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm, - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem granitowym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie o grubości 10 cm, - dopasowanie wjazdów na posesje do wysokości nowej nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej - Lubiatów do Głoski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego remontu przewidziano: - roboty przygotowawcze - wycinka krzewów i zarośli w ciągu rowów przydrożnych, - roboty ziemne i rozbiórkowe- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej, frezowanie i profilowanie - wykonanie poszerzeń poprzez ułożenie warstwy stabilizacji i warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego, - wykonanie wpustu drogowego, - ułożenie ścieku , - wyrównanie istniejącej podbudowy, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm grubości 10 cm, - utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje, - czyszczenie i regulacja rowów przydrożnych oraz przepustów, - wykonanie zieleniaków, - roboty wykończeniowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa publicznej drogi powiatowej nr 2058D w miejscowości Mrozów i 2055 relacji Mrozów - Wojnowice - Etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2055D na odcinku 360 m - biegnie w terenie zabudowanym w miejscowości Mrozów, śladem ulicy Kościuszki oraz łącznik przedmiotowej drogi z drogą powiatową nr 2058D ( łącznik ulicy Kościuszki i ulicy Wyzwolenia) o długości 78 m. Przyjęto następujące założenia projektowe: - droga klasy L; - kategoria ruchu - KR1 - droga jednojezdniowa, dwupasmowa; - szerokość jezdni: o odcinek od km 0+000 do km 0+160 - szerokość 4,50 m o odcinek od km 0+160 do km 0+360 - szerokość 5,00 m - przekrój poprzeczny - półuliczny oraz drogowy; - pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5 mm, gr. 10 cm i szerokości 0,50 m; - warstwy konstrukcyjne nawierzchni ( razem 53 cm): o warstwa ścieralna - 4 cm o warstwa wiążąca - 4 cm o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - 10 cm o wzmocnienie istniejącego podłoża - stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0b MPa 35 cm - układ warstw chodnika ( chodnik -kolor szary, wjazdy - kolor ciemny szary) : o podsypka z miału kamiennego - 4 cm o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm ( chodnik - 10 cm, wjazdy 20 cm ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00-8, 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIĘKINIA
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.