Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Poznań: Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie obsługi kasowo - operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald
Numer ogłoszenia: 52963 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald , ul. M. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644000, faks 061 6644037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Urząd Skarbowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie obsługi kasowo - operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie obsługi kasowo - operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald w okresie od 01.05.2009 do 30.04.2011. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) bezpłatne przyjmowanie wszelkich wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na niżej wymienione rachunki bankowe Urzędu Skarbowego w NBP O/O Poznań: * 72101014690037082221000000 * 22101014690037082222000000 * 69101014690037082223000000 * 63101014690037082227000000 * 57101014690037082231000000 oraz Kredyt Bank S.A. III/O Poznań: * 51 1500 1621 1216 2001 1224 0000 * 43 1500 1621 1216 2001 1240 0000 * 38 1500 1621 1216 2002 9001 0000 b) realizowanie wypłat gotówkowych, tj: zwrotów nadpłat na podstawie art. 77b § 1 pkt. 2 i art. 77b § 3 ustawy - Ordynacja podatkowa. c) realizowanie wypłat gotówkowych, tj: zwrotów dokonywanych na podstawie Ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym d) przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald. Z tytułu przyjmowania wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych wymienianych w punktach a-d Zamawiający będzie uiszczał Wykonawcy należne wynagrodzenie, równe oferowanej prowizji. 2. Niezależnie od czynności wymienionych w punktach a-d Wykonawca będzie odpłatnie ( prowizję uiszcza wpłacający ) przyjmował wszelkie wpłaty od podatników prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów zobowiązanych do posiadania rachunku bankowego i dokonywania wpłat w formie poleceń przelewu na niżej wymienione rachunki bankowe Urzędu Skarbowego:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają status banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) c) spełniają warunki SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia (nie spełnienia) powyższych warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę a stanowiące załączniki do jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty, która zawierać musi następujące dokumenty , oświadczenia i informacje : 1.Oferta Wykonawcy - zał. Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów podmiotowych określonych w art. 22 ust. 2 oraz art. 24 Prawa zamówień Publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie, że w przypadku Wykonawcy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 138 ust. 3 pkt 3 i 4 oraz w rozdziale 12 ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo Bankowe - zał. Nr 3 do SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W/w zaświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://is.poznan.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald
ul. M. Smoluchowskiego 1
60-179 Poznań
kancelaria - sala obsługi klienta, pok 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald ul. M. Smoluchowskiego 1 60-179 Poznań kancelaria - sala obsługi klienta, pok 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Dzierżawa wraz z serwisem zautomatyzowanej centrali telefonicznej w budynku Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu....... (ZP 66/24)
- "Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz niezbędnych napraw wyposażenia gastronomicznego w WCP w Poznaniu"
- "Sukcesywna dostawa produktów sypkich - cukier dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- Zakup usługi uruchomienia i dostępu online do naukowej bazy danych/bibliotek cyfrowych/platformy z cyfrowymi książkami online dla Biblioteki Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 4 części (pakiety)
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.