eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › dostawa implantów ortopedycznych, endoprotez, obłożenia pola operacyjnego do endoprotez, stabilizatorów zewnętrznych i staplerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 52966

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kutno: dostawa implantów ortopedycznych, endoprotez, obłożenia pola operacyjnego do endoprotez, stabilizatorów zewnętrznych i staplerów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Lewandowska Monika i Piątek Anna, ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 355 81 00, fax 024 355 81 41, e-mail: zozkutno@plocman.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.kutno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów ortopedycznych, endoprotez, obłożenia pola operacyjnego do endoprotez, stabilizatorów zewnętrznych i staplerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kutnie- Blok Operacyjny - Oddział Ortopedyczno - Urazowy, ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Implanty ortopedyczne(wkręty do kości korowej,gąbczastej, kości drobnych,wkręt kaniulowany, wiertła, druty, płytki), Implanty ortopedyczne typu Zespol(płytki, wkręty nakrętki), gwożdzie śródszpikowe, Implanty ortopedyczne typu DHS (śruby, płytki kątowe, szpilki gwintowane), Cement kostny + system do podawania cementu, Staplery -okrężny zakrzywiony, liniowy z łamaną głowicą, Endoprotezy stawu biodrowego cementowe i bezcementowe, Austin Moor,a, stawu kolanowego, obłożenie pola operacyjnego do endoprotez, Stabilizatory zewnętrzne statyczne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 6.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia. -Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) -Certyfikat jednostki notyfikowanej ( dotyczy klasy wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) -Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 .04.2004r. o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), -W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 7.Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia powyżej 60 tys. EURO. Zakres zamówienia obejmuje dostawę implantów ortopedycznych i protez w podziale na 12 pakietów na okres 1 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane jest wniesienie wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.Warunkami udziału w postępowaniu są: spełnienie warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 29.01.2004r.ze zm.) oraz załączenie do oferty: dokumentów wymienionych w § 1 ust.1pkt. 2, 3, 4, i 5 Rozporządzenia z dnia 19.05 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605) oświadczenia o spełnienie warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 Prawa zamówień publicznych, Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Deklaracja zgodności producenta oraz certyfikat jednostki notyfikowanej. Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Dla produktów nie podlegających przepisom ustawy o wyrobach medycznych-odpowiedni dokument dopuszczający do obrotu i stosowania przedmiot zamówienia, ewentualne pełnomocnictwa do podpisania oferty. załączenie do oferty próbki oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z wykazem -dotyczy Pak. Nr 11 przeprowadzenie prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietu Nr 7,8,9,10,12 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.Kryteria oceny ofert w przetargu: Dla Pakietów: 1,2,3,4,5,6: Cena - 100%. Dla Pakietów: 7,8,9,10,11,12: Cena - 60%, Jakość - 40%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 6.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia. -Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) -Certyfikat jednostki notyfikowanej ( dotyczy klasy wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) -Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 .04.2004r. o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), -W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 7.Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej- Sala Szkoleniowa nr 08a, ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Implanty Ortopedyczne. 1) Krótki opis: wkręty do kości korowej, wkręty do kości gąbczastej, wkręty do kości drobnych, wkręt kaniulowany, wiertła, druty Kirschnera, grot Steinmann,a, płytki, drut kostny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Implanty ortopedyczne typu ZESPOL. 1) Krótki opis: płytki, wkręty, nakrętki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Gwoździe śródszpikowe. 1) Krótki opis: gwóźdź śródszpikowy udowy, do kości piszczelowej,do kości ramiennej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: PAKIET NR 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Implanty ortopedyczne typu DHS. 1) Krótki opis: śruby, płytki kątowe, śruby kompresyjne, szpilki gwintowane. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 4. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Cement kosty + system do mieszania i podawania cementu. 1) Krótki opis: cement kostny + system do mieszania i podawania cementu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 5. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Staplery. 1) Krótki opis: stapler okrężny, stapler liniowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 6. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Endoprotezy cementowe stawu biodrowego. 1) Krótki opis: Endoprotezy cementowe stawu biodrowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 7. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena -60% 60 2. Jakośc -40% 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego. 1) Krótki opis: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 8. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Endoprotezy stawu biodrowego AM. 1) Krótki opis: Endoprotezy stawu biodrowego Austin Moore,a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 9. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego. 1) Krótki opis: Endoproteza stawu kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 10. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Obłożenie pola oper. do endoprotez. 1) Krótki opis: Obłożenie pola operacyjnego do endoprotez. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 11. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Stabilizator zewnętrzny. 1) Krótki opis: Stabilizator zewnętrzny statyczny z możliwością unieruchomienia klamrowego, ramowego lub innego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 12. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.