To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-08
Kielce: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Numer ogłoszenia: 5296 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326858 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. 2. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach: - tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 28 000 sztuk, - tablice motocyklowe - 700 sztuk, - tablice motorowerowe - 200 sztuk. Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie bezpłatne Zamawiającemu stosownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. 4. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. 5. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. 6. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic - 3 dni robocze. 7. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 3 lata licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdz. XIX siwz. 9. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy. 10. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TABLITEK D.W.A. Sp z o.o., ul.Żółkiewskiego 7a/3, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141873,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145014,00
Oferta z najniższą ceną: 145014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194300,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Konserwacja dźwigów osobowo-towarowych w budynkach Świętokrzyskiego Centrum Onkologii wraz z naprawami i wymianą części
- Dostawy 1 500 (jednego tysiąca pięciuset) zestawów do inaktywacji UKKP-Af. zawieszonego w osoczu.
- Zakup wraz z dostawą leków ogólnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Usługa wyżywienia uczestników projektu podczas wyjazdowych szkoleń edukacyjnych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - POWTÓRKA
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.