To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Olkusz: Wykonywanie usług związanych z administrowaniem lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i garażami stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
Numer ogłoszenia: 52972 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17362 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z administrowaniem lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i garażami stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie usług związanych z administrowaniem 1009 lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i 14 garażami stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych o łącznej powierzchni użytkowej 42.810,23 m2. 1. Zakres obsługi administracyjnej: 1.1. Zawieranie umów najmu na lokale mieszkalne, lokale socjalne i garaże na podstawie skierowania Zamawiającego oraz rozwiązywanie umów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 1.2. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji lokali oraz prowadzenie indywidualnych (teczek lokali). 1.3. Prowadzenie obsługi najemców w zakresie zasiedlania i zwalniania lokali, w tym sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego. 1.4. Przyjmowanie, ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców oraz załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.5. Sprawdzanie realizacji przez najemców obowiązków wynikających z umowy najmu lub obowiązujących przepisów, wydawanie zaleceń w tym zakresie oraz kontrolowanie ich realizacji. 1.6. Prowadzenie kontroli administrowanych lokali w zakresie sposobu korzystania z lokali oraz pustostanów. 1.7. Przygotowywanie i doręczanie najemcom lokali mieszkalnych, socjalnych i garaży książeczek opłat z tytułu czynszu najmu i innych świadczeń związanych z korzystaniem z lokalu. 1.8. Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń związanych z najmem lokali. 1.9. Opracowywanie sprawozdań w zakresie ustalonym z Zamawiającym. 1.10. Współdziałanie z organami ewidencji ludności. 1.11. Wykonywanie obowiązków właściciela lokali w imieniu Zamawiającego w zakresie określonym przepisami ustawy o własności lokali, w tym udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, głosowanie nad przedstawionymi projektami uchwał - na podstawie oddzielnych upoważnień. 2. Zakres obsługi finansowo-ekonomicznej: 2.1. Prowadzenie obsługi lokali mieszkalnych, socjalnych i garaży w zakresie wymiaru czynszu, opłat za świadczenia lub innych opłat związanych z zajmowaniem lokali. 2.2. Prowadzenie imiennych kartotek najemców w zakresie naliczanego czynszu i opłat oraz dokonanych wpłat, jak również występujących zaległości i nadpłat. 2.3. Wysyłanie dłużnikom upomnień i wezwań do zapłaty. 2.4. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległości czynszowych i opłat związanych z umową najmu z zachowaniem trybu dopuszczonego prawem, w tym prowadzenie spraw przed właściwymi sądami i organami egzekucyjnymi, a także zawieranie porozumień z dłużnikami o rozłożeniu na raty zaległości i umorzenie odsetek, jeżeli postępowanie takie rokuje szansę uregulowania zobowiązań (ugoda pozasądowa). 2.5. Dokonywanie przeliczeń wysokości należności w przypadku zmiany czynszu lub opłat eksploatacyjnych. 2.6. Naliczanie, pobieranie i zwrot - zgodnie z wydaną przez Zamawiającego dyspozycją - kaucji mieszkaniowych. 2.7. Rozliczanie z właściwym zarządcą wspólnot mieszkaniowych kosztów Zamawiającego ponoszonych w ramach jego udziału w kosztach utrzymania nieruchomości wspólnej. 3. Zakres obsługi techniczno - eksploatacyjnej: 3.1. Nadzór nad stanem technicznym lokali w zakresie określonym obowiązującymi przepisami oraz realizacją tych przepisów. 3.2. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót w lokalach w zakresie zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3.3. Wydawanie opinii techniczno-eksploatacyjnych w zakresie wykonania remontu lokali przez osobę skierowaną do najmu bądź najemcę i na jego koszt. 3.4. Przygotowywanie porozumień z najemcami w zakresie wykonania i finansowania remontów lokali oraz weryfikacja nakładów poniesionych przez najemcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 376729.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 376729.80
- Oferta z najniższą ceną: 376729.80 oferta z najwyższą ceną: 376729.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.