To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 406.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 529836 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511846 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 406.000,00 zł..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 406.000 zł, na okres od podpisania umowy kredytowej do dnia 25.11.2017 r., z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków unijnych w ramach PROW na lata 2007-2013: 1.Moje boisko ORLIK. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią w Radostowie. 3. Przebudowa placów i ciągów komunikacyjnych w Zerbuniu 4. Przebudowa placów i ciągów komunikacyjnych i w rejonie Szkoły Podstawowej w Jezioranach. Kod CPV- 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 2. Kredyt w kwocie 406.000,00 zł zostanie uruchomiony w jednej transzy po podpisaniu umowy kredytowej 3. Okres spłaty kredytu : od 30.11.2013 r. do 25.11.2017 r. 4. Rok obrachunkowy: 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 30.11.2013 r. 6. Terminy i wysokość spłat rat kredytu : Lp Data Kwota raty 1 2 3 30.11.2013 6.000 ROK 2013 6.000 25.05.2014 25.000 25.08.2014 25.000 ROK 2014 50.000 20.04.2015 25.000 25.05.2012 25.000 25.08.2015 25.000 25.10.2012 25.000 ROK 2015 100.000 25.02.2016 25.000 25.04.2016 25.000 25.05.2016 25.000 25.07.2016 25.000 25.08.2016 25.000 25.09.2016 25.000 25.10.2016 25.000 25.11.2016 25.000 ROK 2016 200.000 25.03.2017 10.000 25.07.2017 10.000 25.08.2017 10.000 25.10.2017 10.000 25.11.2017 10.000 ROK 2017 50.000 OGÓŁEM 406.000 7. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego m-ca od wpływu środków kredytu na rachunek Gminy. 8 . Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3 M na dzień 06.12. 2012 r. (4,37-%), 9. Stała marża bankowa nie może być wyższa niż 1,75%, 10. Prowizja nie może być wyższa niż 0,1% wartości kredytu. 11. Wykonawca(Bank) nie pobierze żadnych dodatkowych opłat poza oprocentowaniem składającym się ze stawki WIBOR 3M + stała marża banku. 12. ZABEZPIECZENIE kredytu - weksel własny in blanco z deklaracja wekslową, 13.Kredyt może być może być przeznaczony na refundację wydatków poniesionych w roku 2012 przed podpisaniem umowy kredytowe 14. Zastrzega się prawo do: - niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość bez opłat, - zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania bez ponoszenia dodatkowych opłat , - zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty, bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zawierania aneksów bez opłat. 15. Wykonawca przygotuje Projekt umowy w wersji papierowej, który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem paragrafu o treści: Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dn. 14.12.2012 r. znak: BR-ZP.271.25.2012 i złożona oferta z dnia .........., a także z zapisami Rozdziału 16 siwz 16. Zamawiający podda się egzekucji do wysokości wynikającej z wewnętrznych regulacji Wykonawcy 17. Skarbnik dokona kontrasygnaty na wekslach i deklaracjach wekslowych, umowach kredytowych i oświadczeniach o poddaniu się egzekucji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
- Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80856,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79064,70
Oferta z najniższą ceną: 79064,70 / Oferta z najwyższą ceną: 79064,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.