eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPrzebudowa ulicy Nadnarwiańskiej w Łomży na odcinku o długości 340 m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Łomża: Przebudowa ulicy Nadnarwiańskiej w Łomży na odcinku o długości 340 m.
Numer ogłoszenia: 52984 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża, pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, fax 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Nadnarwiańskiej w Łomży na odcinku o długości 340 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nadnarwiańskiej w Łomży na odcinku o długości 340 m od miejsca wykonanej nawierzchni w 2007 r. (naprzeciw działki, na której znajduje się budynek nr 27) w kierunku wyjazdu z miasta do połączenia z ulicą Grobla Jednaczewska. Przebudowa ulicy polegała będzie na wykonaniu nowej jezdni wraz ze skrzyżowaniem z ul. Łąko1)wą i skrzyżowaniem z sięgaczem od ulicy (przy bud. Nr 46) oraz wykonaniu dwóch zatok autobusowych, ścieżki rowerowej, nowych chodników i zjazdów na posesje. Ponadto na przebudowywanym odcinku ulicy należało będzie wykonać kanalizację sanitarną i odcinki kanalizacji deszczowej, wykonać nowy wodociąg i przepiąć do niego istniejące przyłącza i wodociąg w sięgaczu oraz wykonać ok. 80 m wodociągu w ul. Łąkowej w celu spięcia wodociągu istniejącego w ul. Łąkowej z siecią wodociągową w ul Nadnarwiańskiej. W zakres kanalizacji sanitarnej wchodzi montaż przepompowni ścieków. Roboty składające się na zamówienie podzielone są na dwa zakresy : - I zakres będzie realizowany na rzecz Miasta Łomża, - II zakres będzie realizowany na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Łomży. I zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe jezdni i chodników, wycinkę drzew. 2. Wykonanie nowej jezdni o szer. 6,00 m o pełnej nowej konstrukcji na podbudowie z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.9 cm i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5 cm (warstwa ścieralna) o łącznej powierzchni 2184,61 m2 . 3. Wykonanie dwóch zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej - wys. kostki 11-14 cm o łącznej powierzchni 216,30 m2 . 4. Wykonanie chodników z kostki betonowej Polbruk o gr. 6 cm i łącznej powierzchni 658,50 m2 . 5. Wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej Polbruk gr 8 cm o pow. 187,50 m2 . 6. Wykonanie ścieżki rowerowej z kostki Polbruk gr. 6 cm (z kostki o krawędziach niesfazowanych) o łącznej powierzchni 255,00 m2 . 7. Wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej od komory K2 do studni D 60 o następujących średnicach i długościach: 0, 40 m - 179,20 m, 0,315 m - 84,20 m, odcinka od D 57 do D 61 o średnicy 0,40 m i długości 8,50 m oraz przykanalików z rur o średnicy 0,16 m o łącznej długości 79.70 m. Na w/w kanalizacji są do wykonania: studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1,20 m - szt.12 oraz 22 studzienki ściekowe z osadnikiem. Ponadto należy wykonać 1 studnię betonową o średnicy 2,0 m na istniejącym kanale (D 63). 8. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ulicy. II zakres robót obejmuje: 9. Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV o średnicy 0,20 m i łącznej długości 338,8 m (odcinek od studni S 43 do przepompowni PR1 i odcinek od studni S 36 do istniejącej komory ozn. S i2). Na w/w odcinku kanału jest do wykonania 14 szt. studni rewizyjnych o średnicy 1,20 m. Ponadto w zakres budowanej kanalizacji wchodzi: wykonanie odcinka kanalizacji ciśnieniowej z rur PE Ø 63 *3,6 mm długości 3,0 m, montaż przepompowni ścieków, wykonanie przebudowy dwóch przyłączy z rur PCV Ø 0,16 m o łącznej długości 4,5 m . 10. Wykonanie wodociągu z PCV o średnicy Ø 160 mm i długości 342,1 m - włączenie do wodociągu wykonanego w 2007 r. ( naprzeciw budynku nr 27) do węzła H 5, wykonanie spinki wykonanego wodociągu z istniejącym w ul. Łąkowej od węzła N do węzła O - wodociąg z PCV o średnicy Ø 110 mm o długości 83,10 m, wpięcie istniejącego wodociągu w sięgaczu do wykonanego wodociągu w węźle I - wodociąg z PCV o średnicy Ø 90 mm i długości 14,0 m, przepięcie istniejących przyłączy do wykonanego wodociągu szt. 13 o łącznej długości 43,0 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 15 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 03.04.2008 r. do godz11:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. 5) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa ulic obejmującą roboty drogowe i wykonanie sieci sanitarnych) z których jedna musi być o wartości brutto min.1.000.000 zł i dwie o wartości brutto min. 500.000 zł., 6) Dysponują co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) koparką o poj. łyżki ok. 0,6 m3. - 1 szt. b) frezarką do frezowania asfaltu - 1 szt. c) zagęszczarką - 1 szt. d) walcami wibracyjnymi samojezdnymi: ogumionym i stalowym po 1 szt. e) rozściełaczem do masy asfaltowej - 1 szt. 7) Dysponują co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg i sieci sanitarnych, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi. 8) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 500 tys. zł. 9) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa ulic obejmującą roboty drogowe i wykonanie sieci sanitarnych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w ilości minimum trzy zamówienia, w tym jedno musi być o wartości brutto min.1.000.000 zł i dwa o wartości brutto min. 500.000 zł. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. informację, że wyposażenie techniczne firmy pozwoli na realizację zamówienia i wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem: a) koparką o poj. łyżki ok 0,6 m3. - 1 szt. b) frezarką do frezowania asfaltu - 1 szt. c) zagęszczarką - 1 szt. d) walcami wibracyjnymi samojezdnymi: ogumionym i stalowym po 1 szt. e) rozściełaczem do masy asfaltowej - 1 szt. 9) Wykaz osób personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu. Kierownicy robót budowlanych branży drogowej i sanitarnej muszą mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży drogowej i sanitarnej posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Polityki Gospodarczej i Inwestycji Oddział Inwestycji , 18 - 400 Łomża, ul. Stary Rynek 14 ( pok. 217). Cena SIWZ w wersji papierowej - 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14 ,18-400 Łomża, pokój nr 101 (sekretariat) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.