Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Lubliniec: Dostawa leków do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/50/12
Numer ogłoszenia: 529882 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 350 63 86, faks 34 3565870.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/50/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - zgodnie z podziałem na części. Ilość części: 34.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.61.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu 33.61.10.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą 33.61.20.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 33.61.30.00 - Środki przeczyszczające 33.61.40.00 - Środki przeciwbiegunkowe, jelitowe czynniki przeciwzapalne/przeciwinfekcyjne 33.61.50.00 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.62.30.00 - 33.62.30.00 33.62.23.00 - Środki moczopędne 33.62.26.00 - Betablokery 33.63.11.10 - Kwasy salicylowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w kwocie: Dla części 1 - 660 zł Dla części 2 - 3180 zł Dla części 3 - 230 zł Dla części 4 - 1850 zł Dla części 5 - 550 zł Dla części 6 - 230 zł Dla części 7 - 20 zł Dla części 8 - 30 zł Dla części 9 - 50 zł Dla części 10 - 1650 zł Dla części 11 - 620 zł Dla części 12 - 40 zł Dla części 13 - 320 zł Dla części 14 - 500 zł Dla części 15 - 190 zł Dla części 16 - 1550 zł Dla części 17 - 360 zł Dla części 18 - 20 zł Dla części 19 - 40 zł Dla części 20 - 110 zł Dla części 21 - 5 zł Dla części 22 - 5 zł Dla części 23 - 20 zł Dla części 24 - 5 zł Dla części 25 - 20 zł Dla części 26 - 350 zł Dla części 27 - 940 zł Dla części 28 - 190 zł Dla części 29 - 200 zł Dla części 30 - 70 zł Dla części 31 - 80 zł Dla części 32 - 900 zł Dla części 33 - 80 zł Dla części 34 - 5 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j. t. z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zmawiającego: BGŻ nr 40 2030 0045 1110 0000 0190 3010. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z przepisami ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję i/lub zezwolenie i/lub licencję w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia, której (których) obowiązek posiadania wynika z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2008.45.271 j.t. z późn. zm.) i ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U.2012.124 j.t. z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terenie kraju, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2008.45.271 j.t. z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunku, zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) uzupełniony szczegółowy wykaz asortymentowo cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) ewentualny wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (brak wykazu oznacza, że zamówienie w całości zostanie zrealizowane przez Wykonawcę), d) dokument potwierdzający upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty e) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany cen w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany cen urzędowych leków, o których mowa w ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U.2011.122.696), przy czym nowa cena nie może być wyższa niż urzędowa cena zbytu powiększona o marżę nie większą niż urzędowa marża hurtowa; b)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na przedmiot umowy Dopuszcza się możliwość zmiany leku wg nazwy międzynarodowej na lek równoważny o innej nazwie handlowej w przypadku końca produkcji lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć pod warunkiem nie przekroczenia ceny deklarowanej w ofercie za 1 op./amp./fiolk/itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
42 - 700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9,
tel. 34/350-63-86, fax. 34/356-58-70
przetargi@spzozlubliniec.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego - SPZOZ w Lublińcu, przy ul. Sobieskiego 9, pokój nr 68 ( Sekretariat Dyrekcji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.