Ogłoszenie z dnia 2006-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chmielnik: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik, do kontaktów: Robert Osman, ul. Przemysłowa 3, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543047, fax 041 3542006, e-mail: wieslaw.bysiecki@radom.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.radom.lasy.gov.pl/chmielnik Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Chmielnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające na pozyskaniu drewna, zrywce drewna, zalesieniach, odnowieniach, pielęgnacji gleby, pilęgowaniu lasu, melioracjach agrotechnicznych, ocgrony lasu, przygotowaniu gleby, produkcji materiału sadzeniowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (np. świadectwo ukończenia kursu, certyfikat, zaświadczenie wydane przez właściwą jednostkę). 2)Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca 3)Wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat polegających na wykonaniu prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 407 570,93 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w PLN. Zadanie nr 1 - 2629,00 Zadanie nr 2 - 2172,00 Zadanie nr 3 - 974,00 Zadanie nr 4 - 812,00 Zadanie nr 5 - 1437,00 Zadanie nr 6 - 1551,00 Zadanie nr 7 - 2440,00 Zadanie nr 8 - 1685,00 Zadanie nr 9 - 1870,00 Zadanie nr 10 - 570,00 Zadanie nr 11 - 1165,00 Zadanie nr 12 - 575,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadania od nr 1 do nr 9 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: -posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym 3 osoby posiadające uprawnienia drwali motorniczych, dla każdego zadania, - dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 4 pilarkami profesjonalnymi, 1 ciągnikiem rolniczy lub 1 koniem dla każdego zadania i 1 ciągnikiem typu SKIDER na 2 zadania, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, t.j. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami o łącznej wartości minimum 50 tys. zł złotych, dla każdego zadania b)w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 10 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że - dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 120 KM, 1 pługiem LPŻ, 1 pługofrezarką, 1 pługiem aktywnym i 1 pogłębiaczem, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, t.j. mechanicznemu przygotowaniu gleby pod odnowienia i zalesienia o łącznej wartości minimum 20 tys.zł, c)w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 11 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem o mocy minimum 45 KM, 1 wyorywaczem sadzonek, 1 opryskiwaczem, 1 pługiem dwuodkładnicowym, 1 broną talerzową i 1 broną zwykłą, 1 kultywatorem, 1 siewnikiem do nasion ciężkich i lekkich, 1 podcinaczem korzeni, 1 głeboszem i 1 rozdrabniaczem, d)w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 12 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że - dysponuje minimum 2 pilarkami, siekierami, kosami, tasakami i sekatorami. - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (tj. usługi w zakresie pielęgnowania lasu polegające min. na pielęgnacji gleby, czyszczeniach wczesnych i późnych, podkrzesywaniu drzew dorodnych) o łącznej wartości min 10 tys.zł. 3)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenia spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art 22 ustawy 2)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w punkcie 6) dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/chmielnik. Opłata: 21,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: BSK SA O/Kielce ZOK Chmielnik Nr 17 1050 1416 1000 0022 0001 5663. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:30, Siedziba Nadleśnictwa Chmielnik, ul. Przemysłowa 3, 26 020 Chmielnik.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W pkt. II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, jeden wykonawca maksymalnie na 2 zadania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leśnictwo Papiernia. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 59 930,25 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Leśnictwo Potok. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 49 516,48 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Leśnictwo Drugnia cz. A. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 22 211,93 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Leśnictwo Drugnia cz. B. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 18 505,93 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Leśnictwo Włoszczowice. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 32 757,62 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Leśnictwo Jasień. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 35 364,41 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Leśnictwo Niziny. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 55 615,96 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Leśnictwo Budy. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 38 397,59 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Leśnictwo Stopnica. 1) Krótki opis: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 42 636,22 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Mechaniczne przygotowanie gleby. 1) Krótki opis: Prace w zakresie mechanicznego przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia na terenie całego nadleśnictwa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 12 985,15 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Szkółka Leśna. 1) Krótki opis: Prace związane z produkcją materiału szkółkarskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 26 546,12 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pielęgnowanie lasu w Obrębie Leśnym Stopnica. 1) Krótki opis: Prace związane z pielęnacją gleby, czyszczenia wczesne i późne, pozyskanie i zrywka drewna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość (netto): 13 103,27 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Wykonanie części ogrodzenia DPS Łagiewniki
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ zarządzanego przez Nadleśnictwo Gołdap w roku 2025."
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.