Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-15
Wrocław: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki
Numer ogłoszenia: 52999 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki , ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 85 28, faks 71 330 52 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy, każda na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym gazety płatnej, ukazującej się 6 razy w tygodniu w postaci drukowanej, której główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, (dla Zadania 1) o zasięgu ogólnopolskim, za kwotę co najmniej 45 000 złotych netto. Zadanie nr 2: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 2 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym gazety płatnej ukazującej się 6 razy w tygodniu w postaci drukowanej oraz co najmniej 2 reklamy na co najmniej 1/2 strony w dodatku kulturalnym gazety, której główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 2) o zasięgu lokalnym za kwotę co najmniej 13 000 złotych netto. Zadanie nr 3: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym w tygodniku opinii ukazującym się raz w tygodniu w postaci drukowanej, którego główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 3)za kwotę co najmniej 16 000 złotych netto. Zadanie nr 4: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym w tygodniku katolickim o tematyce społeczno-kulturalnej, ukazującym się raz w tygodniu w postaci drukowanej, którego główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 4) za kwotę co najmniej 12 000 złotych netto. Zadanie nr 5: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym w magazynie muzycznym, ukazującym się minimum raz w miesiącu w postaci drukowanej, który musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 5) za kwotę co najmniej 3 000 złotych netto. Zadanie nr 6: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 1 reklamę na co najmniej 1 stronę w grzbiecie głównym w magazynie o tematyce lifestylowej, ukazującym się minimum raz w miesiącu w postaci drukowanej, który musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 6) za kwotę co najmniej 15 000 złotych netto. Zadanie nr 7: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii bannerowej w formie billboardu (double billboardu) przynajmniej 750 na 200 pikseli, animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash, znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony, nośnik pojawiający się na stronie głównej portalu za kwotę co najmniej 8 000 złotych netto. Zadanie nr 8: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 6 reklam na co najmniej 1 stronę w bezpłatnym magazynie, ukazującym się raz w miesiącu w postaci drukowanej, który musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 (dla Zadania 8) do SIWZ za kwotę co najmniej 5 000 złotych netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w następujących okolicznościach i w następującym zakresie w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. b) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano). c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, d) sposobu rozliczenia niniejszej umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, e) zmiany warunków płatności, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfm.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Forum Muzyki z siedzibą we Wrocławiu,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Narodowe Forum Muzyki z siedzibą we Wrocławiu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W DZIENNIKU OPINIOTWÓRCZYM W ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w zasięgu ogólnopolskim w grzbiecie głównym w wybranym przez Zamawiającego dniu tygodnia a. cała strona - 2 reklamy b. okładka IV - 1 reklama c. 1/2 strony - 4 reklamy d. dodatek 4-stronicowy - 2 dodatki b) Reklama w zasięgu ogólnopolskim w dodatku kulturalnym (ukazującym się na rynku minimum raz w tygodniu) a. 1/2 strony - 1 reklama c) Reklama na stronie internetowej dziennika a. kampania bannerowa na stronie internetowej dziennika w formie billboardu (1 mln odsłon w systemie ROS - reklama wyświetlana na losowo wybranych stronach portalu internetowego) - ilość: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W DZIENNIKU OPINIOTWÓRCZYM W ZASIĘGU LOKALNYM (W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w zasięgu lokalnym w grzbiecie głównym w wybranym przez Zamawiającego dniu tygodnia a. 1/2 strony - 4 reklamy b. 8 modułów - 42 reklamy b) Reklama w zasięgu lokalnym w dodatku kulturalnym a. cała strona - 4 reklamy b. 1/2 strony - 6 reklam c. 1/3 strony - 3 reklamy c) Reklama na stronie internetowej dziennika a. kampania bannerowa na stronie internetowej dziennika w formie billboardu (100 000 odsłon) - ilość: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W TYGODNIKU OPINII W ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w grzbiecie głównym a. cała strona - 2 reklamy b. okładka IV - 1 reklama c. 1/2 strony - 3 reklamy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W TYGODNIKU KATOLICKIM O TEMATYCE SPOŁECZNO-KULTURALNEJ W ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w grzbiecie głównym: a. cała strona - 2 reklamy b. 1/2 strony - 6 reklam c. dodatek 5-stronicowy do grzbietu głównego - 1 dodatek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W MAGAZYNIE MUZYCZNYM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w grzbiecie głównym: a. cała strona - 2 reklamy b. 1/2 strony - 5 reklam.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W MAGAZYNIE LUKSUSOWYM O TEMATYCE LIFESTYLOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) Reklama w grzbiecie głównym: a. cała strona - 2 reklamy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM NA PORTALU/ACH INTERNETOWYM/YCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty ekspozycji: a) 1 kampania bannerowa w formie billboardu (double billboardu) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash, znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, biznes, kobieta, mężczyzna, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość odsłon - 1 mln b) 1 kampania bannerowa w formie boksu śródtekstowego przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash, znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, biznes, kobieta, mężczyzna, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość odsłon - 1 mln Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PUBLIKACJA REKLAM W CO JEST GRANE - BEZPŁATNYM INFORMATORZE KULTURALNYM KOLPORTOWANYM W REGIONIE WROCŁAWSKIM (STRONA WYDAWCY WWW.COJESTGRANE.PL).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaty: a) cała strona - 16 reklam b) pakiet - okładka + 2 strony za okładką - 2 reklamy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji na złożenie zlecenia - 20.00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.