eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-BorzymyRemont szatni w budynku Szko³y Podstawowej w Kobylinie-Borzymach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-03-12



Og³oszenie nr 530073-N-2018 z dnia 2018-03-12 r.

Szko³a Podstawowa : Remont szatni w budynku Szko³y Podstawowej w Kobylinie-Borzymach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa , krajowy numer identyfikacyjny 000599675, ul. ul. Lipowa   17 , 18-204   Kobylin-Borzymy , woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 862743008, e-mail magdastyp@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zskobylinborzymy.superszkolna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zskobylinborzymy.superszkolna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zskobylinborzymy.superszkolna.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobi¶cie
Adres:
Szko³a Podstawowa w Kobylinie-Borzymach ul. Lipowa 17, 18-204 Kobylin-Borzymy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont szatni w budynku Szko³y Podstawowej w Kobylinie-Borzymach
Numer referencyjny: 271.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1) Tytu³ postêpowania: Remont szatni w budynku Szko³y Podstawowej w Kobylinie-Borzymach 2) Krótki opis przedmiotu zamówienia: - Demonta¿ boksów: wszystkie istniej±ce wieszaki oraz boksy stalowe - ok. 152,0 m2 zostan± usuniête przez Zamawiaj±cego. Zakup szafek metalowych. Planuje siê zakup szafek metalowych o wymiarach 48x148x150 cm, oraz o wymiarach 48x148x180 cm ka¿dy modu³ zawiera 10 przedzia³ów, ustawienie 25 modu³ów zapewnia obs³u¿enie 250 uczniów. Zakupu szafek dokona Zamawiaj±cy we w³asnym zakresie. Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿a³ monta¿ szafek. - Posadzka w wej¶ciu i biegi schodowe. Istniej±ce p³ytki gres nale¿y skuæ usuwaj±c warstwy betonowe o s³abej wytrzyma³o¶ci. Nastêpnie nale¿y wylaæ warstwê wyrównawcz± gr 5 cm ze wzmocnieniem z siatki stalowej. W wylewce nale¿y wykonaæ dylatacjê dziel±c± powierzchniê na kwadraty 2,0 x 2,0 m dylatacjê oddzielaj±c± posadzkê od ¶cian. Na wylewce u³o¿yæ gres antypo¶lizgowy, wykonaæ cokolik na ¶cianach o wysoko¶ci 10 cm. - Posadzka w szatni i pom 1 i 2. W zwi±zku z tym, ¿e istniej±ce p³ytki gres s± trwale zwi±zane z pod³o¿em, nale¿y powierzchnie p³ytek oczy¶ciæ i zagruntowaæ np. CT19 lub ATLAS GRUNTO-PLAST - warstwa szczepna na trudne pod³o¿a lub preparatem równowa¿nym, poprawiaj±c przyczepno¶æ do pod³o¿a, tworz±c szorstk± warstwê szczepn± pod nowy gres antypo¶lizgowy na kleju elastycznym. Gres u³o¿yæ wg wzoru zgodnie z koncepcj± wystroju szatni, wykonaæ cokolik z p³ytek gres na ¶cianach o wysoko¶ci 10 cm. - ruroci±gi instalacji centralnego ogrzewania przebiegaj±ce w poziomej p³aszczy¼nie pod sufitem nale¿y obudowaæ p³ytami z kartongipsu na stela¿u stalowym (uprzednio na ruroci±gach uzupe³niæ izolacjê ciepln±) . - ¦ciany. Planuje siê oczyszczenie ¶cian z ³uszcz±cych siê warstw starej farby, wykonanie zaprawek gipsowych w miejscach mocowania krat usuniêtych boksów. Przekucie otworu drzwiowego ze ¶wietlicy do pomieszczenia nr 2. Wykonanie zagruntowania ¶cian oraz pomalowanie zmywaln± farb± lateksow±. Na obudowach ruroci±gów c. o. oraz na wskazanych ¶cianach w koncepcji wystroju szatni - zamontowaæ fototapety 3D XXL. Na wskazanych w koncepcji wystroju wnêtrz - fragmentach ¶cian - u³o¿yæ p³yty gresowe w formie deski . - Sufit - wykonanie zaprawek gipsowych w miejscach mocowania krat usuniêtych boksów, zagruntowanie sufitu oraz pomalowanie farb± emulsyjna na bia³o. - Stolarka drzwiowa do pomieszczenia nr 1 i 2 od strony korytarza nale¿y zamontowaæ drzwi aluminiowe 2,10m x2,10m i 1,50m x 2,10m dwuskrzyd³owe oszklone szk³em bezpiecznym P4. Ze ¶wietlicy do pomieszczenia nr 2 nale¿y przekuæ ¶cianê i zamontowaæ drzwi p³ytowe z pasami szk³a o wym. 2,05x1,10m. Pozosta³e drzwi znajduj± siê w z³ym stanie technicznym i nale¿y je wymieniæ na nowe - szt 2 o wymiarach 1,20x2,10 m i 1 szt - o wym. 0,80x2,10 m. 1 szt drzwi przenie¶æ do pomieszczenia wêz³a. - O¶wietlenie. Planuje siê monta¿ 16-stu sztuk opraw o¶wietleniowych ledowych w miejsce istniej±cych punktów o¶wietleniowych w tym po 4 oprawy w pomieszczeniu 1 i pomieszczeniu 2 przeznaczonych na cele ¶wietlicy przyszkolnej Oprawy LED o mocy 24 W ka¿da, które zapewni± odpowiedni± ilo¶æ ¶wiat³a zgodn± z obowi±zuj±cymi normami. W³±cznik ¶wiat³a pozostanie w dotychczasowym miejscu. 3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak równie¿ w przedmiarach robót. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania, prac i dostaw przewidzianych w za³±czonych przedmiarach. Zamawiaj±cy ponadto przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu rzeczowego do wykonania a rozliczenie nast±pi kosztorysem powykonawczym. Za³±cznik nr 1a - dokumentacja projektowa, Za³±cznik nr 1b - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Za³±cznik nr 1c - przedmiar robót. 4) Zamawiaj±cy ¿±da wstawienia drzwi p³ytowych takich samych jak istniej±ce w obiekcie z o¶cie¿nic± regulowan± drewnian± firmy DRE kolor jesion lub równowa¿ne. Drzwi montowane na trzy zawiasy, klamki w kolorze stalowym, otwory drzwiowe zweryfikowaæ w naturze po zdemontowaniu starych drzwi. Zamawiaj±cy równie¿ zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany kolorystyki p³ytek. Ostateczn± kolorystykê nale¿y uzgodniæ z zamawiaj±cym w trakcie realizacji.

II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45450000-6
45442100-8
45421000-4
45311200-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie dotyczy

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mog± byæ dokonywane jedynie w sposób zgodny art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i mog± byæ wprowadzane w przypadkach okre¶lonych w art. 144 i ni¿ej opisanych. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania robót budowlanych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian projektowych, które s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w przypadku zmiany w zakresie i wykonywaniu robót, wynikaj±ce z przeprowadzonych ekspertyz stanu technicznego obiektu/ów znajduj±cego/ych siê w strefie oddzia³ywania, oraz innych ekspertyz wskazuj±cych na konieczno¶æ zmian sposobu wykonywania robót budowlanych. 4. Je¿eli zmiany, o których mowa w niniejszej umowie wymagaj± zmiany dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno - budowlany - je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji autora projektu i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 5. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiany spowodowane w szczególno¶ci: a) klêski ¿ywio³owe; b) odmienne od przyjêtych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiaj±cego warunki, w szczególno¶ci istnienie, instalacji, urz±dzeñ wymagaj±cych przebudowy lub remontu. 2) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego przez okres co najmniej 14 dni. 3) Przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac w szczególno¶ci: a) brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych uniemo¿liwiaj±cych dojazd. b) protesty mieszkañców itp... 4) Inne: a) wykonanie koniecznych robót zamiennych, b) wyst±pienie robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego. 6. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmian w ilo¶ci i jako¶ci robót budowlanych lub innych czynno¶ci jakie Zamawiaj±cy uzna za niezbêdne, a Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania siê do takich zmian oraz zapewniæ zastosowanie siê do takich zmian przez podwykonawców, zmiany te w szczególno¶ci mog± polegaæ na: a) zmniejszeniu lub zwiêkszeniu ilo¶ci, zakresu prac, robót, czynno¶ci, b) pominiêciu poszczególnych prac, robót, czynno¶ci, c) wykonaniu robót zamiennych, gdy wp³yn± one na podwy¿szenie warto¶ci zamówienia. 2) Wykonawca mo¿e proponowaæ wprowadzenie zmian w zakresie okre¶lonym w ust. 6 pkt 1. Wprowadzenie takich zmian mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 3) Wykonawca nie jest upowa¿niony do wprowadzania jakichkolwiek zmian dotycz±cych wykonywanych prac, robót, czynno¶ci bez pisemnego polecenia lub pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 4) Wszystkie wprowadzone zgodnie z powy¿szymi przepisami zmiany dotycz±ce prac, robót, czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± inwestycji zostan± niezw³ocznie ujête przez Wykonawcê . 5) W przypadku gdy zmiany o których mowa w ust. 6 pkt 1 doprowadz± do zmiany zakresu rzeczowo-finansowego w taki sposób, ¿e warto¶æ prac i robót w nim przewidzianych ulegnie zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, w sposób proporcjonalny ulegnie zmniejszeniu lub zwiêkszeniu wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust 1 umowy. 6) dokonania zmiany technologicznej, a w szczególno¶ci: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów wskazanych w dokumentacji zamówienia, w szczególno¶ci w dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów; b) pojawienie siê na rynku materia³ów nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów wykonywanych robót, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; d) konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji zamówienia, w szczególno¶ci w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, e) odmienne od przyjêtych w dokumentacji zamówienia warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ, nie zinwentaryzowanych, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych; f) konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 7) Zmiany, o których mowa w lit. a) mog± byæ podstaw± zwiêkszenia wynagrodzenia wy³±cznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, i¿ ceny materia³ów lub urz±dzeñ zastêpuj±cych wycofane z produkcji lub rynku s± wy¿sze od proponowanych, w ofercie, o co najmniej 10%. Wzrost wynagrodzenia mo¿e zostaæ wówczas ustalony o nie wiêcej ni¿ 10 % ró¿nicy w cenie. 8) Zmiany, o których mowa w lit. e mog± byæ wprowadzane w sytuacjach, odpowiadaj±cych przes³ankom do udzielenia zamówieñ dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednak¿e w tym ostatnim przypadku Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. 9) Ka¿da ze wskazywanych w pkt. 6 lit. a - f) zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cym innym zakresie: 1) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ; 2) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT). W przypadku podwy¿szenia stawki VAT wynagrodzenie w z³ brutto ulegnie podwy¿szeniu, a w przypadku obni¿enia - zmniejszeniu. Zmiana stawki VAT nie wp³ynie na zmianê kwoty w z³ netto; 3) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, 4) zmiana podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy. 8. Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami. 10. Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 11. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym §, mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie o okres niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres uwzglêdniaj±cy faktyczn± niemo¿no¶æ wykonania przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.