eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieŚwiadczenie usług cateringowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług cateringowych
Numer ogłoszenia: 530104 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213605 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń grupowych dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich, organizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Catering dostarczany będzie dla dwóch grup szkoleniowych po około 10 uczestników każda grupa. Dostawa odbywać się będzie raz w tygodniu odrębnie dla każdej grupy szkoleniowej. Wobec czego zamawiający przewiduje dostawę cateringu dwa razy w tygodniu, raz dla jednej grupy szkoleniowej i raz dla drugiej grupy szkoleniowej. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego harmonogramem. Harmonogram będzie dotyczył całego okresu świadczenia usług cateringowych, zawierając dokładne informacje odnośnie: a) daty dziennej, godziny i miejsca realizacji usługi cateringowej, b) liczby porcji, które mają być dostarczone w określone miejsce o określonej porze. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzania w harmonogramie zmian w trakcie realizacji niniejszej umowy. Jeżeli zgłoszenie zmiany w harmonogramie przez Zamawiającego nastąpi nie później, niż na 2 dni przed dniem świadczenia usług, którego dana zmiana dotyczy, Wykonawca ma obowiązek realizować usługi wg zmienionego harmonogramu. Zamawiający przewiduje dostawę cateringu dwa razy w tygodniu po około 10 posiłków każdy w zależności od zapotrzebowania tj. od ilości uczestników biorących udział w szkoleniu ( 2 grupy szkoleniowe po około 10 uczestników każda). Szkolenia, na które dostarczany będzie catering, mogą odbywać się w siedzibie Klubu Integracji Społecznej przy ul. Topolowej 1 w Siemianowicach Śląskich albo w innych lokalizacjach na terenie Siemianowic Śląskich. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie gorącego posiłku dla uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Gorący posiłek stanowiący jeden posiłek będzie stanowiło porcję dla jednej osoby. Porcja musi obejmować łącznie co najmniej 400 g, na którą składać się będą przykładowo: - danie mięsne lub rybne: min. 100 g mięsa/ryby, min. 200 g ziemniaków/frytek, min. 100 g surówki Posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę tj. temperatura nie niższa niż 63 stopni C, surówki nie wyższa niż 15 stopni C. Porcje zostaną przez wykonawcę umieszczone w odpowiednim jednorazowym pojemniku do którego dołączone zostaną jednorazowe sztućce oraz serwetka. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać miesięczny, zróżnicowany jadłospis na każdy kolejny miesiąc, który dostarczany będzie do każdego poprzedzającego czwartku miesiąca do Zamawiającego celem jego akceptacji. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno -epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.). Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. Zamawiający przewiduje dostawę maksymalnej ilości porcji przez okres trwania umowy: 1.600. Należy nadmienić, że liczba dostarczanych porcji może ulegać zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie sporządzone i dostarczone ilości posiłków w trakcie realizacji zamówienia. II. Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na dostawie 40 zestawów dań na potrzebę organizacji spotkania wigilijnego dla uczestników projektu Blisko Ciebie - systemowa integracja społeczna osób z zaburzeniami psychicznymi i środowiska lokalnego w Siemianowicach Śląskich, którzy biorą udział w klubie Wsparcie. Spotkanie wigilijne odbędzie się w dniu 13.12.2013r. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zestawy dań do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Szkolnej 17 na godzinę 11:00. Wykonawca zapewni zastawę stołową na której zostaną spożyte potrawy ( talerze , sztućce) z zastrzeżeniem iż nie mogą być one jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązuje się do obioru zastawy stołowej w dniu świadczenia usługi w godzinach 15:00 - 18:00. Dostarczone zestawy dań muszą posiadać temperaturę odpowiednią do ich spożycia. W skład jednego zestawu wchodzić będzie: - barszcz czerwony z uszkami - min. 250g, - ziemniaki - min. 200g, - filet z ryby- mintaj- min. 150g, - kapusta z grzybami - min. 200g, - pierogi z kapustą - min. 200g, - kompot z suszu - min. 200g, - makówki - min. 200g, - ciastko W-Z - min.100g..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania w stosunku do Części I zamówienia jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt: Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług cateringowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catering Service Czochara - Machnicki Sp.J., ul. Dworcowa 6, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług cateringowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBZ Sp. z o.o., ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1816,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.