To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Kępno: Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni.
Numer ogłoszenia: 530116 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491368 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rzetni, Rzetnia 87, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 7914175, faks 62 7914175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują: a) pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, kołder, materacy, podkładów mieszkańców DPS i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego. b) maglowanie (maglowanie dotyczy pościeli), prasowanie, c) drobne naprawy krawieckie (w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne) d) Wykonawca zapewni w cenie usługi dezynfekcję, w komorze dezynfekcyjnej, materacy, koców, poduszek i innego asortymentu nie podlegającego praniu w wodzie oraz noszy i odzieży po zgonie mieszkańca. Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Zleceniobiorcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. CPV 93100000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho, CPV-93150000-4 - Usługi prasowania, 98393000-4 - Usługi krawieckie, CPV 93110000-2 - Usługi odbierania prania 2. Szacunkowa ilość rzeczy w kg przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi: 25 000 kg. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania 60% szacunkowej ilości. 3. Wykonawca dostarczał będzie opakowania (worki) na pranie oraz druki kwitów do przekazywania prania. 4. Pranie brudne pakowane będzie: - bielizna oraz odzież mieszkańców w oddzielne worki oznaczone numerem pokoju, - ubrania robocze personelu z zestawieniem ilościowym, wspólnie bez rozróżnienia imiennego, z rozróżnieniem na działy: kuchnia i oddział, - pozostały asortyment (pościel, koce, firany, itp.) wspólnie bez rozróżnienia na rodzaje. 5. Zwracane pranie czyste pakowane będzie w opakowania foliowe i odpowiednio opisane j.w. z zestawieniem ilościowym dla mieszkańca, oraz łączną wagą dostarczonego prania czystego wpisaną na oddzielnym kwicie każdorazowo celem potwierdzenia przez Zamawiającego ilości do wystawienia faktury. Zwrot prania czystego będzie potwierdzany na kwitach wystawionych przez Wykonawcę i podpisany przez Zamawiającego po sprawdzeniu dostarczonego prania. 6. Za prawidłowe wykonanie usługi ustala się odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami niniejszej SIWZ. Za prawidłowo wyprane uważa się rzeczy, które są: a) czyste pozbawione przebarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego; b) suche; c) o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia; d) wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalone (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane; g) wyprasowane, naprawione; h) odzież i bielizna mieszkańców powinna być wydawana w imiennych woreczkach i zwracana w czystych woreczkach również podpisanych imiennie; i) dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. 7. Usługi pralnicze mają być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania środki powinny posiadać aktualną opinie (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (j.t. Dz. U z 2002r., Nr 138, poz. 935 z późn.zm.). Usługi pralnicze będą realizowane zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, pralnia musi mieć zapewnioną barierę higieniczną. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu rzeczy, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginięcie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. 10. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 24 godzin, licząc od momentu powiadomienia. 11. Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego w Rzetni 87, 63-600 Kępno odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko. 12. Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książkę dezynfekcji transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane. 13. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu. Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni. 14. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się co najmniej 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 14.00. Termin realizacji zleconej usługi nie może przekroczyć 72 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 93.15.00.00 - 93.15.00.00 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 93.11.00.00 - 93.11.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich Zakład Usług Pralniczych i Różnych MAX we Wrocławiu, Borowska 213, 50-556 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68250,00
Oferta z najniższą ceną: 68250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Poprawy cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Kępnie i wybranych jednostkach organizacyjnych" II postępowanie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
więcej: przetargi w Kepnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.