Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-04-08
Og³oszenie nr 530131-N-2020 z dnia 2020-04-08 r.
Starostwo Powiatowe w Kole: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W ZAKRESIE UTWORZENIA BAZY DANYCH GESUT NA TERENIE MIASTA KO£A
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Kole, krajowy numer identyfikacyjny
31101899900000, ul.
ul. Sienkiewicza
,
62-600
Ko³o, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
632 617 835, e-mail
zp@starostwokolskie.pl, faks
632 725 825.
Adres strony internetowej (URL): www.starostwokolskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.bip.starostwokolskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kole ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Ko³o
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W ZAKRESIE UTWORZENIA BAZY DANYCH GESUT NA TERENIE MIASTA KO£A
Numer referencyjny:
ZP.272.4.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i za³o¿enie "inicjalnej" bazy danych GESUT dla okre¶lonego obszaru stanowi±cego cze¶æ m. Ko³o. W ramach niniejszego zamówienia zosta³y wyodrêbnione trzy zadania, z których ka¿de mo¿e byæ realizowane osobno. Do prowadzenia powiatowych baz danych PZGiK Powiat Kolski wykorzystuje program Geo-Info firmy Systherm-Info z Poznania. Obszar poszczególnych zadañ definiowany jest poprzez arkusze mapy ewidencyjnej Zadanie I obejmuje arkusze nr 24,25,26,27,33 i czê¶æ arkusza 32. Zadanie II obejmuje arkusze nr 12,13,14,15,16,17,18,21,22,23,28. Zadanie III obejmuje arkusze nr 6,10,11,19,20. 2. Nomenklatura wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: CPV: 71355000-1 - us³ugi pomiarowe 72300000-8 - us³ugi w zakresie danych 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do siwz. 4. Szczegó³owy opis warunków wykonania zamówienia publicznego okre¶lony zosta³ w druku "PROJEKT UMOWY".
II.5) G³ówny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
72300000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 128455,28
Waluta:
PL
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-11-20 |
II.9) Informacje dodatkowe: termin wykonania zamówienia jest jednocze¶nie jednym z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie wiedzy i do¶wiadczenotnia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej,
albo na podstawie pisemnego zobowi±zania innego podmiotu, o którym mowa
jest w Za³±czniku Nr 3 do SIWZ, które obejmuje wykonanie (zakoñczenie) lub aktualnie wykonywanie minimum 1 us³ugi, której przedmiotem by³o opracowanie bazy danych GESUT dla minimum 1 obrêbu ewidencyjnego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykaz obejmuj±cy wykonane (zakoñczone) lub aktualnie wykonywane w okresie 3 lat licz±c od z³o¿enia oferty minimum 1 us³ugi, , której przedmiotem by³o opracowanie bazy danych GESUT dla minimum 1 obrêbu ewidencyjnego wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± (referencje, umowy wraz z protokó³ami odbioru koñcowego - wed³ug uznania Wykonawcy) zgodnie z za³±cznikiem nr 4,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) wype³niony druk o nazwie "OFERTA", b) zobowi±zanie podmiotu trzeciego zgodnie z za³±cznikiem nr 3,(je¿eli jest konieczne), c) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty, je¿eli jest wymagane, d) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane, e) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 7 (je¿eli jest konieczne), f) dodatkowe do¶wiadczenie, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawcy, którzy nale¿± do tej samej grupy kapita³owej, z³o¿yli odrêbne oferty musz± wykazaæ, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie postêpowania. (Za³±cznik Nr 5 lub 6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 15,00 |
dodatkowe do¶wiadczenie | 20,00 |
gwarancja | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana zakresu zobowi±zañ niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych przez art. 144 Ustawy PZP wskazanych poni¿ej, jak: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i us³ug bêd±cych przedmiotem dostawy lub ¶wiadczenia us³ug ze strony Wykonawcy, b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, a które zosta³y okre¶lone jako np. czynniki ryzyka w opracowanym przez Wykonawcê Planie Realizacji Zamówienia zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego; 2) zmiany terminu realizacji Umowy tj. przed³u¿enia terminu zakoñczenia prac o okres trwania przyczyn oraz okres zwi±zany z usuniêciem skutków zaistnia³ych przyczyn, z powodu których wyst±pi zagro¿enie dotrzymania terminu zakoñczenia prac, w nastêpuj±cych w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikaj±cych z winy Stron umowy; b) wyst±pienia przyczyn niezale¿nych od Stron umowy zwi±zanych z procedurami lub postêpowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. d) wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w §8 ust. 3 i 4 tj. nie dope³nienia przez Zamawiaj±cego przekazania Wykonawcy niezbêdnych do realizacji przedmiotu Umowy danych lub informacji, w terminie okre¶lonym w §8 ust. 2; e) wyst±pienia si³y wy¿szej; 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia - w przypadku: a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzy³ realizacjê czê¶ci zamówienia - je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; c) wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy. 2. Poza powy¿szymi przypadkami okre¶lonymi przez ust. 1 Zamawiaj±cy nie przewiduje podstawy prawnej do zmiany zakresu zobowi±zañ Umowy. 3. Wszelkie zmiany Umowy musz± byæ dokonane w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie I obejmuje arkusze nr 24,25,26,27,33 i czê¶æ arkusza 32. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 29268,29
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 15,00 |
dodatkowe do¶wiadczenie | 20,00 |
gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin wykonania jest jednym z kryteriów ocen.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie II obejmuje arkusze nr 12,13,14,15,16,17,18,21,22,23,28. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 66666,67
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 15,00 |
dodatkowe do¶wiadczenie | 20,00 |
gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie III obejmuje arkusze nr 6,10,11,19,20. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 32520,33
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 15,00 |
dodatkowe do¶wiadczenie | 20,00 |
gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin wykonania jest jednym z kryteriów ocen. OBOWI¡ZEK RODO Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r., Nr 119, Poz.1) informujê, i¿: 1. Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Ko³o, reprezentowane przez Starostê Powiatu Kolskiego. 2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) powo³anego w Starostwie Powiatowym w Kole: telefon kontaktowy: 632617809 (w godzinach pracy urzêdu); adres poczty elektronicznej: iodo@starostwokolskie.pl; 3. Administrator Danych Osobowych przetwarzaæ bêdzie Pani/Pana dane osobowe wy³±cznie w celu: a. realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy (szczegó³owe podstawy prawne dostêpne s± do wgl±du u IODO), b. wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, c. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi, d. w innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody; na podstawie art. 6 ust. 1 oraz art. 9 ust. 2 - ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. 4. Dane bêd± udostêpniane wy³±cznie podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego. 5. Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.). 6. Podane dane osobowe s± wymogiem ustawowym, umownym, warunkiem zawarcia umowy w zale¿no¶ci od za³atwianej sprawy. 7. Dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 8. Ma Pan/Pani prawo do: a. ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych dotycz±cych osoby, której dane dotycz±, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; b. je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit a Rozporz±dzenia (tj. wyra¿enia zgody na przetwarzanie danych osobowych), prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. Jednocze¶nie wniosek o cofniêcie zgody nale¿y z³o¿yæ drog± elektroniczn± na adres: iodo@starostwokolskie.pl lub pisemnie na adres Starostwa Powiatowego w Kole; c. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szko³y Podstawowej im. Or³a Bia³ego w Powierciu.
- Sukcesywna dostawa rêkawic chirurgicznych II
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postêpowanie)
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na udostêpnianiu Zamawiaj±cemu - na okres obowi±zywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokana³owej sprzeda¿y biletów wstêpu
- Obs³uga geodezyjna dla Zarz±du Dróg Miasta Krakowa
- Dostawa, wdro¿enie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-us³ug oraz dostaw± sprzêtu informatycznego dla Gminy Su³ów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nac³aw - Gry¿yna o ¶cie¿kê rowerow± oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z k³adk± rowerow± i o¶wietleniem w m. Nielêgowo
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnêtrznej w budynku Internatu Piêtro I przy Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Oleszycach
wiêcej: Us³ugi pomiarowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.