eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztumsprzątanie pomieszczeń szpitala oraz dostawa posiłków SPZOZ - 12/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 53013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sztum: sprzątanie pomieszczeń szpitala oraz dostawa posiłków SPZOZ - 12/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Kulik Wioletta, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax 055 6406200, e-mail: zozsztum@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.powiatsztumski.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń szpitala oraz dostawa posiłków SPZOZ - 12/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Reja 12, 82-400 Sztum. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie budynku nr 4 - rehabilitacja, bud. nr 1 (kuchnia, apteka, pomieszczenia statystyki + część komunalna, bud. nr 5 - budynek główny szpitala, bud. nr 7 - ZOL + Hospicjum oraz transport posiłków na oddziały; reumatologia, laryngologia, rehabilitacja, ZOL + Hospicjum 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Określono w SIWZ (pakiety nr od 1 do 4) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Określono w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Określono w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium oceny ofert - cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl. Opłata: 25,62 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można uzyskać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w pokoju Sekcji Gospodarczej i Zaopatrzenia (bud. RUM, I piętro), na stronie internetowej: www.bip.powiatsztumski.pl lub po przesłaniu wniosku, o wydanie specyfikacji, na adres zamawiającego, fax-em (055) 640 62 00, e-mail: zozsztum@poczta.onet.pl. Wniosek musi zawierać dane: nazwa oferenta, adres, numer NIP oraz upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 13:00, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Reja 12, 82-400 Sztum - pokój Sekcji Gospodarczej i Zaopatrzenia (bud. RUM, I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: sprzątanie budynku nr 1 - rehabilitacja. 1) Krótki opis: Sprzątanie budynku nr 4 określonego jako rehabilitacja (I, II, III, parter). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania określono w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Określono w pakiecie nr 1 - załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzątanie budynku nr 7 - ZOL + Hospicjum. 1) Krótki opis: Sprzątanie budynku nr 7 - ZOL + Hospicjum. Ramowy wykaz czynności niezbędnych do wykonania określono w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres określono w pakiecie nr 2 - załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sprzątanie budynku nr 5 - budynek główny szpitala oraz budynku nr 1 - pomieszczenia statystyki + część komunalna. 1) Krótki opis: Sprzątanie budynku nr 5 - budynek główny szpitala oraz budynku nr 1 - pomieszczenia statystyki + część komunalna. Ramowy wykaz czynności niezbędnych do wykonania określono w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres określono w pakiecie nr 3 - załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Transport posiłków na oddziały. 1) Krótki opis: Transport posiłków na oddziały: rehabilitacja, reumatologia, laryngologia oraz ZOL + Hospicjum. Ramowy wykaz czynności niezbędnych do wykonania określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Określono w pakiecie nr 4 - załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.