To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Bydgoszcz: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Inowrocław w 2013r
Numer ogłoszenia: 530248 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488630 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Inowrocław w 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Inowrocław w 2013r. 2. Zakres zamówienia - sprzątanie obejmuje 2 obiekty: 2.1. Siedzibę RDW Inowrocław w Inowrocławiu przy ul. Budowlanej 40 - budynek biurowo - mieszkalny - część biurowa - świetlica - portiernia 2.1.1. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, korytarz, łazienki, wc, kasa, świetlica, archiwum, portiernia, węzeł ciepłowniczy ze zlewem, schody zewnętrzne 2.1.2.Rodzaje powierzchni do sprzątania: - wykładzina dywanowa - 81,50 m2 - płytki ceramiczne podłogowe - 96,20 m2 - płytki ceramiczne ścienne - 112,20 m2 - wykładzina PCV - 46,55 m2 - okna - 73,80 m2 - powierzchnia dwustronna 2.2. Siedzibę brygady patrolowej RDW Inowrocław w Mogilnie przy ul. M, Konopnickiej 20 - budynek biurowo - mieszkalny - część biurowa 2.2.1. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, korytarz, łazienka- wc, 2.1.2.Rodzaje powierzchni do sprzątania: - płytki ceramiczne podłogowe - 3,90 m2 - wykładzina PCV - 30,00 m2 - okna - 4,4 m2 - powierzchnia dwustronna 3. Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze po godzinach pracy Rejonu tj. od godz. 15.00 do godz. 19.00, z wyjątkiem pomieszczeń podlegających szczególnym zabezpieczeniom - kasa, węzeł ciepłowniczy - które należy sprzątać raz na dwa tygodnie w godz. 14.00- 15.00 . 4. Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie - stanowiącym załącznik nr A do niniejszej SIWZ. 5. Środki do sprzątania pomieszczeń - płyny, pasty, proszki czyszczące itp. dostarcza Wykonawca. 6. Sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. 7. Środki higieniczne do łazienek, w szczególności: kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie (Zamawiający posiada naścienne dozowniki mydła), płyn do naczyń, papier toaletowy biały (małe rolki - standardowe), papierowe ręczniki - białe (typ ZZ) dostarcza Wykonawca i wlicza w cenę usługi. Wykonawca zapewnia także worki na śmieci. Z łazienek - wc w Inowrocławiu korzysta łącznie 15 osób: - 2 łazienki - wc w budynku biurowym - 13 osób - 1 łazienka - wc w portierni - 2 osoby Z łazienki - wc w Mogilnie korzystają łącznie 3 osoby: 8. Obowiązuje dwustronne mycie okien. Czynność ta nie wymaga prac alpinistycznych. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP GRUPA POLSKA Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9156,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10199,16
Oferta z najniższą ceną: 10199,16 / Oferta z najwyższą ceną: 33062,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.