eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-20

Warszawa: Roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
Numer og³oszenia: 53029 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica W³ochy , al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, faks 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9200,00 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunki udzia³u w postêpowaniu 1)z³o¿± o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia; 2)z³o¿± o¶wiadczenie, ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówieñ publicznych; 3)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 4)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie w wykonaniu: - co najmniej 2 zamówieñ ka¿de obejmuj±ce roboty drogowe (bitumiczne i brukarskie ³±cznie w jednym zamówieniu) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto; 5) Dysponuj± potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego. 6)dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub z³o¿± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; 7)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia: a)posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³; b)posiadaj± ¶rodki finansowe lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ w postaci: - ¶rodków finansowych w banku lub w spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika, zdolno¶æ kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z której wynika, ¿e Wykonawca posiada do wykorzystania ¶rodki w postaci kredytu odnawialnego. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców okre¶lonych powy¿ej Komisja bêdzie ocenia³a wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spe³nienia warunków 1a) O¶wiadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w zwi±zku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ; Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie to sk³ada oddzielnie. 1b) Aktualne (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców sk³ada w/w dokument odrêbnie. 1c) Aktualne (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców sk³ada w/w dokument odrêbnie. 1d) Aktualna (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców sk³ada w/w dokument odrêbnie. 1e) Aktualna (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dla podmiotów zbiorowych; Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument sk³ada oddzielnie. 2) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców lub pe³nomocnik dzia³aj±cy w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3) Dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument sk³ada oddzielnie. 4) Wykaz zamówieñ wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówieñ nale¿y wskazaæ co najmniej 2 zamówienia ka¿de obejmuj±ce roboty drogowe (bitumiczne i brukarskie ³±cznie w jednym zamówieniu) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto. Wykaz zamówieñ nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówieñ nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spe³niæ warunek. 5) Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca, w tym minimum sprzêt wymieniony poni¿ej - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ: L.p., Nazwa urz±dzenia, Ilo¶æ: 1). roz¶cie³acz o szeroko¶ci umo¿liwiaj±cej u³o¿enie nawierzchni szeroko¶ci min. 6m -1 szt.; 2). walec stalowy- 2 szt.; 3). walec ogumiony- 2 szt.; 4). zagêszczarki- 3 szt.; 5). samochody samowy³adowcze- 3 szt.; 6). koparko-³adowarka- 2 szt. Je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³ musi z³o¿yæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia narzêdzi i urz±dzeñ,(dokument nale¿y za³±czyæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê/Pe³nomocnika) W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencja³ techniczny bêdzie oceniany ³±cznie. 6) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, w tym: - kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia Kierownik robót musi byæ wpisany na listê cz³onków Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopie uprawnieñ kierownika robót oraz aktualne na dzieñ sk³adania oferty za¶wiadczenie o jego przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ musi z³o¿yæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,(dokument nale¿y za³±czyæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê/Pe³nomocnika) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spe³niaæ ³±cznie wymagania zamawiaj±cego. 7a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwot± wyra¿on± w innej walucie ni¿ PLN warto¶æ ubezpieczenia zostanie przeliczona po ¶rednim kursie waluty obcej og³oszonym przez NBP w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± wymienione dokumenty o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³. wspólnie (lub sk³ada je jeden z Wykonawców); 7b) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ w postaci: - ¶rodków finansowych w banku lub w spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika, zdolno¶æ kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z której wynika, ¿e Wykonawca posiada do wykorzystania ¶rodki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± informacje banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w których Wykonawcy posiadaj± rachunki potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawcy (lub jeden z Wykonawców) posiadaj± ³±cznie ¶rodki finansowe lub ³±cznie (albo jeden z Wykonawców) posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba zamawiaj±cego pok. nr 213 lub poczt±. Cena SIWZ: 25,00 z³. SIWZ poczt±(cena SIWZ+op³ata pocztowa). P³atno¶æ za SIWZ - kasa urzêdu lub przelew (nr konta str. internetowa zamawiaj±cego).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiaj±cego, adres j.w. pok nr 213, piêtro II.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.