Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Tychy: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA AUTORSKICH PROGRAMÓW NAUCZANIA UKIERUNKOWANYCH NA PRZEDMIOTY ZAWODOWE DLA UCZNIÓW TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 7 W TYCHACH
Numer ogłoszenia: 53031 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 7 , ul. Browarowa 1A, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 227 36 32, faks 32 219 82 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs7tychy.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA AUTORSKICH PROGRAMÓW NAUCZANIA UKIERUNKOWANYCH NA PRZEDMIOTY ZAWODOWE DLA UCZNIÓW TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 7 W TYCHACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i realizacji autorskich programów nauczania ukierunkowanych na przedmioty zawodowe dla uczniów Technikum nr 6 w Zespole Szkół nr 7 w Tychach, z podziałem na 2 części, zwane dalej w niniejszym ogłoszeniu ZADANIAMI, tj.: ZADANIE NR 1 - Przygotowanie i prowadzenie zajęć rozwijających pn. Zaczarowany świat słodkich dekoracji, dla uczniów Technikum nr 6 w Zespole Szkół nr 7 w Tychach, ZADANIE NR 2 - Przygotowanie i prowadzenie zajęć rozwijających pn. Finezyjne owocowo - warzywne dekoracje stołów okolicznościowych, dla uczniów Technikum nr 6 w Zespole Szkół nr 7 w Tychach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla ZADANIA NR 1: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponuje co najmniej (1) jedną osobą, będącą nauczycielem przedmiotów zawodowych i posiadającą: kwalifikacje do prowadzenia zajęć z przedmiotów zawodowych (tj. technika w produkcji cukierniczej, technologie produkcji cukierniczej), minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej. Dla ZADANIA NR 2: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponuje co najmniej (1) jedną osobą, będącą nauczycielem przedmiotów zawodowych i posiadającą: kwalifikacje do prowadzenia zajęć z przedmiotów zawodowych (tj. obsługi konsumentów), minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych powyżej oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów, według zasady spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1. zmian termin umowy opisanych w § 3 umowy, 2. zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT, 3. zmiany osób przedstawionych w § 6 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs7tychy.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół nr 7, ul. Browarowa 1a, 43-100 Tychy (w sekretariacie ZS nr 7 - pok. nr 1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół nr 7, ul. Browarowa 1a, 43-100 Tychy (w sekretariacie ZS nr 7 - pok. nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie pn. Szkoła Dobrego Smaku Twoją przyszłością.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Przygotowanie i prowadzenie zajęć rozwijających pn. Zaczarowany świat słodkich dekoracji, dla uczniów Technikum nr 6 w Zespole Szkół nr 7 w Tychach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług dla ZADANIA NR 1, obejmuje: zajęcia rozwijające dla 50 uczniów Technikum nr 6, skierowane dla uczniów kierunków kucharz, technik organizacji usług gastronomicznych, technik żywienia i gospodarstwa domowego oraz technik żywienia i usług gastronomicznych. Zajęcia będą miały na celu naukę sztuki dekoracji stosowanych w cukiernictwie poprzez połączenie estetyki i barw. Tematyka zajęć to m.in. praliny czekoladowe nadziewane i nienadziewane, dekoracje z czekolady, dekoracje ciasteczek bankietowych - efekt zamszu, wykonanie torów dekorowanych kolorowym żelem oraz torów angielskich, dekoracje z karmelu oraz dekoracje z marcepanu. Celem zajęć są m.in. wyposażenie uczniów w kluczowe umiejętności i wysokie kwalifikacje, zwiększające ich konkurencyjność na rynku pracy, rozwój kompetencji w zakresie nabywania praktycznych umiejętności zawodowych, rozwijanie kreatywności i aktywności poznawczej oraz umiejętności myślenia przyczynowo - skutkowego oraz poszerzanie wiedzy i słownictwa. Zajęcia realizowane będą przez (1) jednego nauczyciela przedmiotu zawodowego w budynku Zespołu Szkół nr 7 w Tychach. W ramach programu Zaczarowany świat słodkich dekoracji odbędzie się jeden wyjazd dla uczestników zajęć. Wyjazd ten odbędzie się w lutym 2013 roku na targi EXPO na konkurs w zdobnictwie cukierniczym. W wyjedzie będzie uczestniczyło 5 najlepszych uczestników zajęć. Koszty wyjazdu, noclegu oraz wyżywienia będą pokryte w ramach środków zaplanowanych w projekcie. Wyjazd będzie organizowany przez doświadczone biuro podróży. Zajęcia zaplanowano dla 10 grup po 5 uczestników realizowanych w 5 godzinnych blokach 2 razy w tygodniu w okresie marzec 2012 - maj 2013 (500 godzin). Do końca 2012 roku zrealizuje nie więcej niż 310 godzin natomiast w 2013 roku nie więcej niż 190 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Przygotowanie i prowadzenie zajęć rozwijających pn. Finezyjne owocowo - warzywne dekoracje stołów okolicznościowych, dla uczniów Technikum nr 6 w Zespole Szkół nr 7 w Tychach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług dla ZADANIA NR 2, obejmuje: zajęcia rozwijające dla 48 uczniów Technikum nr 6, skierowane dla uczniów kierunków kucharz, technik organizacji usług gastronomicznych, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik żywienia i gospodarstwa domowego. Zajęcia będą miały na celu naukę dekoracji stołów i zasad zdrowego odżywania się. Dekoracje będą wykonywane z owoców krajowych i południowych a także warzyw, korzeniowych, cebulowych itp. Celem zajęć są m.in. wyposażenie uczniów w kluczowe umiejętności i wysokie kwalifikacje, zwiększające ich konkurencyjność na rynku pracy, rozwój kompetencji w zakresie nabywania praktycznych umiejętności zawodowych, rozwijanie kreatywności i aktywności poznawczej oraz umiejętności myślenia przyczynowo - skutkowego oraz współdziałanie w grupie, wyzwalanie inicjatywy w różnych zakresach życia społecznego. Zajęcia realizowane będą przez (1) jednego nauczyciela przedmiotu zawodowego w Zespole Szkół nr 7 w Tychach. Zajęcia zaplanowano dla 8 grup po 6 uczestników realizowanych w 5 godzinnych blokach 1 razy w tygodniu w okresie marzec 2012 - maj 2013 (200 godzin). Do końca 2012 roku zrealizuje nie więcej niż 130 godzin natomiast w 2013 roku nie więcej niż 70 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.