Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych: papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 53032 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32 13 622, faks 0-58 32 13 827.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych: papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa papieru biurowego: A4-10.600ryz., A5-150 ryz, A3-30ryz, A4 kolorowy-90ryz, artykułów biurowych np: długopis-1200szt., gumki recepturki-47 opak., długopis wymienne wkłady-80szt., klej biurowy-350 szt, koszulki A4-100opak., marker-1400szt., nici lniane 250 szpuli, nożyczki-50 szt., ołówek 50 szt., papier szary pakowy 30 kg, pióro kulkowe-25 szt., segregator A 4 50 mm-40 szt., segregator A4-75 mm-600 szt.skoroszyt plastikowy A4 z wąsem-500 szt., taśma klejąca jednostronna-500 szt.taśma pakowa-50 szt., teczka kartonowa-250 szt., temperówka-40 szt., wąsy plastikowe-200 opak.,zeszyt A4-40 szt., zeszyt A5-40 szt., zszywki 9/10, 9/12, 9/14-200 opak., zszywki 24/6 i 24/8 miedziowane-1800 opak.dostawa kopert:koperty C6-400 000szt., koperty C5-58.000 szt., koperty C4 białe samoklejące-1 000 szt., koperty C4 brązowe samoklejące- 10.000, koperty z rozszerzanymi bokami i spodem - 4 000 szt., Koperta C6 z nadrukiem - 120 000,koperty C5 z okienkiem (nadruk)-40 000 szt., koperty C5 z okienkiem(nadruk)-20.000, koperta DL z okienkiem (nadruk)- 80 000 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samfix-Papier, ul. Hallera 132, 80-146 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146870,00
Oferta z najniższą ceną: 146870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151321,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samfix-Papier, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29978,93
Oferta z najniższą ceną: 29978,93 / Oferta z najwyższą ceną: 31184,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kopert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samfix-Papier, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41906,10
Oferta z najniższą ceną: 41906,10 / Oferta z najwyższą ceną: 44452,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Istnieje duża liczba wykonawców na rynku oferujących zamawiany towar, gwarantujacych konkurencję.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
więcej: Długopisy kulkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.