eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówREALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA I UTRZYMYWANIA W NALEŻYTYM STANIE KOSZY ULICZNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Myszków: REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA I UTRZYMYWANIA W NALEŻYTYM STANIE KOSZY ULICZNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW
Numer ogłoszenia: 530384 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488544 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA I UTRZYMYWANIA W NALEŻYTYM STANIE KOSZY ULICZNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Kody CPV dotyczące zamówienia: 90.51.32.00 - 8: usługi wywozu stałych odpadów miejskich. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Realizacja obowiązku Gminy w zakresie opróżniania i utrzymywania w należytym stanie koszy ulicznych należących do Gminy Myszków. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Myszkowa w łącznej ilości 300 sztuk koszy różnego typu (betonowe, metalowe i z tworzywa sztucznego), zlokalizowanych w ciągach dróg, w tym na przystankach komunikacji miejskiej tj. w miejscach określonych w Wykazie ulic, w ciągu których znajdują się kosze uliczne, stanowiącym złącznik nr 1 do SIWZ. 2) Transport wszystkich zebranych odpadów komunalnych dostępnymi przez siebie pojazdami samochodowymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ, według wskazań Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa śląskiego przyjętego uchwałą Nr IV/25/1/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z dnia 11 kwietnia 2012r. poz. 391 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami) - do istniejącej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla I regionu, lub w przypadkach dopuszczonych przepisami ww. ustaw do instalacji zastępczych. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia wszystkich opłat za korzystanie ze środowiska. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie opróżniania i utrzymywania w należytym stanie koszy ulicznych należących do Gminy Myszków, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o., ,, ul. B. Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137818,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.