eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › usługi Inżyniera Kontraktu podczas realizacji II i III-go Etapu robót budowlanych Inwestycji pn. "Budowa Wielofunkcyjnej Hali Sportowo-Widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu"



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 53043

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sopot: usługi Inżyniera Kontraktu podczas realizacji II i III-go Etapu robót budowlanych Inwestycji pn. "Budowa Wielofunkcyjnej Hali Sportowo-Widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Sopotu Lider Porozumienia Międzygminnego pomiędzy Gminą Miasta Gdańska i Gminą Miasta Sopotu, do kontaktów: Karol Gonera, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, tel. 48 58 5213658, fax 48 58 5510133, e-mail: hala@gdansk.gda.pl, www.sopot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi Inżyniera Kontraktu podczas realizacji II i III-go Etapu robót budowlanych Inwestycji pn. "Budowa Wielofunkcyjnej Hali Sportowo-Widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa Inżyniera Kontraktu podczas realizacji II i III-go Etapu robót budowlanych Inwestycji pn. "Budowa Wielofunkcyjnej Hali Sportowo-Widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu", w oparciu o dokumentację projektową zamawiającego dostarczoną wykonawcy, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. pomorskie - granica miast Gdańska i Sopotu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.24.00 - Usługi mierzenia ilości Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.40.00 - Usługi mierzenia ilości Oryginalny kod CPV: 74.12.12.50 - Usługi kontroli rachunkowej Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86713-86719, 86727, 86761-86769. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z harmonogramem płatności określonym we wzorze umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy, której treść odpowiadać będzie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 4) wniosą wadium w wysokości 30 000,00 zł; 5) posiadają uprawnienia do wykonywania działaIności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 6) posiadąją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) posiadają w każdym z ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres, działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętne roczne zatrudnienie co najmniej 10 osób na podstawie umowy o pracę lub w innym trybie, b) dysponują osobą na stanowisko Kierownika Zespołu, c) dysponują osobą na stanowisko Inżyniera Rezydenta, d) dysponują osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej, e) dysponują osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży drogowej, f) dysponują osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży sanitarnej, g) dysponują osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej, : h) dysponują osobą na stanowisko Inżyniera Elektronika w specjalności elektroniczne i komputerowe systemy sterowania, i) dysponują osobą na stanowisko Inżyniera Elektronika w specj alności sieci komputerowe/teleinformatyczne, j) dysponują osobą na stanowisko Inżyniera Elektronika w specjalności Inżynier dźwięku, k) dysponują osobą na stanowisko Specjalisty ds. finansowych; 7) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi Inżyniera Kontraktu przy co najmniej 2 kontraktach na robol y budowlane o łącznej wartości tych kontraktów bez podatku VAT na kwotę co najmniej 100.000.000 zł, wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktów FIDIC; 8) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansów sj zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać średni roczny obrót z ostatnich 3 lat obrotowych w kwocie minimum 1 000 000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Kameno albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkowi lub innych opłat publicznoprawnych lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaciniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, o froczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 ) Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1 )-4)) sporządzone według wzoru Zamawiającego, 7) Oświadczenie (z art. 24 ust. I i 2, sporządzom; wg wzoru Zamawiającego, 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w sekcji III.2.1) pkt 6 ppkt b) - k),które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (sporządzona według wzoru Zamawiającego), w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, 10) Wykaz osób (sporządzony według wzorów Zamawiającego), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11) Wykaz (sporządzony według wzoru Zamawiającego) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu co najmniej 2 usług Inżyniera Kontraktu przy 2 kontraktach na roboty budowlane wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC o łącznej wartości tych kontraktów bez podatku; VAT co najmniej 100.000.000 PLN. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres, 12) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w pkt. 11 zostały wykonane należycie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono baianiu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacje, o których mowa powyżej muszą być Również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru Zamawiającego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: HSW/11/17/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 19.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.11.2005, godzina 12:30, Urząd Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27 pok. 39.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.