eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceDostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13



Ogłoszenie nr 530477-N-2018 z dnia 2018-03-13 r.

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce: Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, krajowy numer identyfikacyjny 26012400200000, ul. Zakościele  7A , 26-021   Daleszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3171968, e-mail daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl, faks 41 317 12 71.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
PGL Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złozyć w formie pisemnej ( papierowej) , w zaklejonej kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Nadleśnictwo Daleszyce; ul. Zakościele 7A; 26 - 021 Daleszyce ( sekretariat - pokój nr 2).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2018
Numer referencyjny: SA.270.1.3.2018.SAZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce 1. Ubranie letnie [R] (w tym dwie pary spodni) Jakość szycia i tkanin ubrania roboczego letniego nie powinny być niższe niż w obowiązującym mundurze terenowym letnim - specyfikacja poniżej: WYKAZ MATERIAŁÓW Lp. Nazwa materiału Artykuł - określenie Kolor Uwagi 1. Tkanina wierzchnia:Wykończenie wodoodporne bawełna-poliester 2 Podszewka: siatkowa, 100% włókna syntetyczne, ciemno zielona 3 Nici poliestrowe dtex 130*3 ciemno zielone 4 Zatrzaski typu Alfa ciemno zielone gładkie 5 Zamki błyskawiczne spiralne ciemno zielone 6 Taśma elastyczna do ściąg. (guma) Szerokość 0,5 cm ciemno zielona 7 Taśma elastyczna do ściąg. (guma) Szerokość 2,5 ciemno zielona 8 Włókna poliestrowe 80 g/m2 ŚCIEGI MASZYNOWE Szwy wg PN-83/P-84501 Ściegi wg PN-83/P-84502 Zalecane gęstości ściegów: - stębnowe 4-5/1cm - dziurkarki 10-12/1 cm - obrzucające/overlock 5-6/1cm - ryglujące 10-12/1 cm Każdy szew przy rozpoczęciu i zakończeniu należy zamocować 1 cm zabezpieczając przed pruciem. TKANINA ZASADNICZA: Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych dla wyrobu Lp. PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA WYROBU 1. Rodzaj wyrobu Tkanina ubraniowa bawełnopodobna z wykończeniem wodoodpornym, barwiona z nadrukiem maskującym z włókien odcinkowych bawełnianych i poliestrowych 2. Skład surowcowy 85 % włókna bawełniane 15 % włókna poliestrowe PN-72/P-04604 3. Splot skośny 2/2 S, nitki rip-stopowe z odcinkowych włókien poliestrowych w splocie tła rozmieszczone w sekwencjach nie rzadziej niż co 10 mm PN-52/P-01701 4. Kolor (cztery kolory) Nawiązujący (tożsamy lub zbliżony) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Dz. U. z 2014 r., poz. 1876), Lp. WYMAGANIA DLA WYROBU Parametr Jednostka Wymaganie/metoda badania 1. Masa powierzchniowa g/m2 190 +/-10 PN-ISO 3801:1993 2. Siła maksymalna przy rozciąganiu osnowa wątek N >= 900 >= 500 PN-EN ISO 13934-1:2002 3. Wytrzymałość na rozdzieranie osnowa watek N >= 35 >= 30 PN-EN ISO 13937-2:2002 4. Zmiana wymiarów po jednokrotnym praniu i suszeniu osnowa/wątek % <= +/- 2 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011, procedura prania: 2A (60°C), metoda suszenia E - bębnowe (40°C) 5. Zmiana wymiarów po pięciokrotnym praniu i suszeniu osnowa/wątek % <= +/- 3 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011, procedura prania: 2A (60°C), metoda suszenia E - bębnowe (40°C) 6. Przepuszczalność powietrza mm/s >= 30 PN-EN ISO 9237:1998 7. Skłonność do mechacenia i pillingu stopień >= 4 PN-EN ISO 12945-1:2002, czas badania 2h 8. Odporność na deszcz, nasiąkliwość % <= 30 PN-P-04629:1991, pkt. 2.5.1 (czas działania deszczu 5 min) 9. Odporność wybarwień na: światło sztuczne stopień >= 5 PN-EN ISO 105-B02:2006, metoda 2 pot kwaśny i alkaliczny zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 >= 4 PN-EN ISO 105-E04:2011 tarcie suche zmiana barwy zabrudzenie bieli tarcie mokre zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień stopień >= 4 >= 3 PN-EN ISO 105-X12:2005 na wodę zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-E01:2010 pranie zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-C06:2010, metoda C1S na prasowanie na wilgotno zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-X11:2000 na rozpuszczalniki organiczne zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-X05:1999 DZIANINA PODSZEWKOWA (SIATKOWA): Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych dla wyrobu Lp. PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA WYROBU 1. Rodzaj wyrobu Dzianina podszewkowa (siatkowa) 2. Skład surowcowy 100 % włókna syntetyczne PN-72/P-04604 3. Splot wg ustalonego wzorca PN-EN ISO 8388:2005 4. Kolor wg ustalonego wzorca Lp. WYMAGANIA DLA WYROBU Parametr Jednostka Wymaganie/metoda badania 1. Masa powierzchniowa g/m2 80 +/- 5 PN-ISO 3801:1993 2. Zmiana wymiarów po jednokrotnym i pięciokrotnym praniu i suszeniu osnowa/wątek % <= +/- 3 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011 mundur: procedura prania: 2A (60°C), metoda suszenia E - bębnowe (40°C) 3. Wytrzymałość na przebicie N >= 150 PN-EN ISO 9073-5:2008 4. Odporność wybarwień na: pot kwaśny i alkaliczny zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 >= 3-4 PN-EN ISO 105-E04:2011 tarcie suche zmiana barwy zabrudzenie bieli tarcie mokre zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień stopień >= 4 >= 3 PN-EN ISO 105-X12:2005 pranie zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-C06:2010, metoda C1S na wodę zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-E01:2010 DZIANINA PODSZEWKOWA NA KIESZENIE: Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych dla wyrobu Lp. PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA WYROBU 1. Rodzaj wyrobu Dzianina osnowowa podszewkowa 2. Skład surowcowy 100 % włókna syntetyczne PN-72/P-04604 3. Splot wg ustalonego wzorca PN-EN ISO 8388:2005 4. Kolor wg ustalonego wzorca Lp. WYMAGANIA DLA WYROBU Parametr Jednostka Wymaganie/metoda badania 1. Masa powierzchniowa g/m2 80 +/- 5 PN-ISO 3801:1993 2. Zmiana wymiarów po jednokrotnym praniu i suszeniu kierunek wzdłużny i kierunek poprzeczny % <= +/- 4 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011, procedura prania: 6A (40°C), metoda suszenia A - na sznurze 3. Zmiana wymiarów po jednokrotnym praniu chemicznym kierunek wzdłużny i kierunek poprzeczny % <= +/- 4 PN-EN ISO 3759:2011 Metoda prania chemicznego PN-EN ISO 3175-2:2010 4. Wytrzymałość na przebicie N >= 300 PN-EN ISO 9073-5:2008 5. Odporność wybarwień na: pot kwaśny i alkaliczny zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 >= 3-4 PN-EN ISO 105-E04:2011 tarcie suche zmiana barwy zabrudzenie bieli tarcie mokre zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień stopień >= 4 >= 3 PN-EN ISO 105-X12:2005 pranie zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-C06:2010, metoda A1S na wodę zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-E01:2010 na rozpuszczalniki organiczne zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-X05:1999 2. Ubranie ocieplane [O], tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) a. zgodność z normą PN-EN 342:2006 (w mninimalnym zakresie wynikającym z poniższego opisu) b. Ocieplina musi posiadać parametry zabezpieczające użytkownika przed zimnem do minus 200C. Minimalne warunki dla ociepliny nie mogą być niższe niż stosowane dotychczas w mundurze terenowym zimowym (włóknina poliestrowa: rękawy - 120 g/ m2, plecy, przody - 150 g/ m2 , nogawki - 80 g/ m2 . Wskazana możliwość regulowania parametrów ciepłochronnych poprzez możliwość wypięcia części ociepliny. c. Kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). d. Warunki dla tkaniny zastosowanej w ubraniu ocieplanym: - wodoszczelność wg PN-EN 343+A1:2008: wysokość słupa wody min. 10000 mm (98 kPa) - współczynnik oporu pary wodnej wg PN-EN 343+A1:2008 (Ret) poniżej 15 m2*Pa/W - szwy podklejone taśmą PU 3. Kurtka przeciwdeszczowa, spodnie przeciwdeszczowe [O] - wodoszczelność wg PN-EN 343+A1:2008: wysokość słupa wody min. 10000 mm (98 kPa) - współczynnik oporu pary wodnej wg PN-EN 343 +A1:2008 (Ret) poniżej 15 m2*Pa/W - szwy podklejone taśmą PU - kaptur z regulacją obwodu - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 4. Ubranie całoroczne [R], tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) a. zgodność z normą PN-EN 342:2006 (w mninimalnym zakresie wynikającym z poniższego opisu) b. Ocieplina musi posiadać parametry zabezpieczające użytkownika przed zimnem do minus 200C. Minimalne warunki dla ociepliny nie mogą być niższe niż stosowane dotychczas w mundurze terenowym zimowym (włóknina poliestrowa: rękawy - 120 g/ m2, plecy, przody - 150 g/ m2 , nogawki - 80 g/ m2 c. Kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). d. Warunki dla tkaniny zastosowanej w ubraniu ocieplanym: - wodoszczelność wg PN-EN 343+A1:2008: wysokość słupa wody min. 10000 mm (98 kPa) - współczynnik oporu pary wodnej wg PN-EN 343+A1:2008 (Ret) poniżej 15 m2*Pa/W - szwy podklejone taśmą PU z zastrzeżeniem możliwości odpięcia ociepliny. 5. Koszula robocza [R], długi rękaw - 100% bawełna (tkanina inna niż "flanela") - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona - zielona lub oliwkowa, gładka bez wzorów) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). Na piersi naszyte dwie kieszenie zapinane na patki. 6. Koszula robocza [R], długi rękaw (robotnik) - 100% bawełna (flanela) - kolorystyka dowolna. 7. Koszulka [R] krótki rękaw (t-shirt) - 100% bawełna, gramatura co najmniej 180g/m2 - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 8 Bielizna termoaktywna [O]: koszulka termoaktywna krótki rękaw, koszulka termoaktywna długi rękaw, kalesony męskie, leginsy damskie: - wykonana z włókien poliestrowych lub poliamidowych, dwuwarstwowa konstrukcja dzianiny, szwy płaskie, właściwości bakeriostatyczne ciepłochronne - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 9 Ochraniacze na buty [O] (stuputy): - tkanina odporna na rozdzieranie: po wątku min 500 N, po osnowie min 700 N - wodoszczelność wg PN-EN 343+A1:2008: wysokość słupa wody min. 10000 mm (98 kPa) - współczynnik oporu pary wodnej wg PN-EN 343+A1:2008 (Ret poniżej 15 m2*Pa/W - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 10. Buty terenowe [O], wodochronne, z membraną oddychającą (ogólna zgodność z normą PN-EN ISO 20347): - trzewiki wykonane ze skóry licowej lub olejowanej wodoodpornej, muszą posiadać membranę wodoszczelną-paroprzepuszczalną wprasowaną bezpośrednio na wewnętrzną stronę cholewki. -sznurowane, chroniące kostkę - podeszwa o protektorze terenowym, antypoślizgowym - membrana: przepuszczalność pary wodnej nie mniej niż 2/0 mg/(cm2h) [PN-EN ISO 20344], opór pary wodnej (Ret) poniżej 20 m2*Pa/W [PN-EN ISO 11092:2014] - kolorystyka: brąz (w różnych odcieniach), lub nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 11. Buty gumowe [R] wodoodporne - materiał: guma, PCV lub podobne - cholewa wysoka - wyjmowalna - z możliwością wymiany - wkładka ("skarpeta") izolacyjna - podeszwa o protektorze terenowym, antypoślizgowym - kolorystyka: brąz (w różnych odcieniach), lub nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466) - możliwy mix w/w kolorów. 12. Buty gumowe [O] wodoodporne (robotnik) Wyrób spełniający wymogi normy PN-EN ISO 20347:2012 w zakresach OB(obuwie zawodowe), C1 (izolacja spodu od zimna), SRC (odporność na poślizg). Buty wodoszczelne z wysoką cholewą, zapewniające właściwości izolacyjne dla niskich i wysokich temperatur. Materiał: guma, PCV lub podobne. Kolorystyka: dowolna 13. Buty gumowe [O] wodoodporne i ciepłochronne Wyrób spełnia wymogi normy PN-EN ISO 20347:2007 (nie dotyczy ścieralności). - materiał: guma, PCV lub podobne - w górnej części buta dopuszczalne użycie skóry lub materiału tekstylnego przy zachowaniu pełnej wodoodporności. Użyte materiały muszą zapewnić pełną funkcjonalność buta (m. inn.:elastyczność, odporność na pękanie) w niskich temperaturach (do - 200C) - wskazana cholewa z możliwością regulowania obwodu (sznurowanie lub inny system regulacji) - but musi zapewniać pełen komfort termiczny w temperaturach do - 200C - wyjmowalna - z możliwością wymiany - wkładka ("skarpeta") ocieplająca - podeszwa o protektorze terenowym, antypoślizgowym - zachowująca właściwości w niskich temperaturach (do - 200C) - kolorystyka: brąz (w różnych odcieniach), lub nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466) - możliwy mix w/w kolorów 14. Skarpety letnie [R] termoaktywne - parametry nie gorsze niż opisane poniżej a) opis ogólny Skarpety letnie wykonane są w rozwiązaniu dzianiny lewoprawej platerowanej z wydzielonymi strefami konstrukcyjnymi. Umożliwiają swobodny ,ruch stopy jednocześnie powodując odpowiednie przyleganie do stopy Ściągacz z dzianiny lewo prawej podstawowej z wrobioną przędzą poliuretanową w formie przełożonego mankietu do wewnątrz. Skarpety posiadają wysokie walory wytrzymałościowe , antybakteryjne oraz termoregulacyjne .Skarpety posiadają płaski szew przy palcach b) opis techniczny Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych dla wyrobu Lp. PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA WYROBU 1. Rodzaj wyrobu Dzianina 2. Skład surowcowy 70% włókna bawełniane 18% włókna poliestrowe 10% włókna poliamidowe 2% włókna elastomerowe PN-72/P-04604 3. Kolor wg ustalonego wzorca 4. Sploty wg ustalonego wzorca PN-EN ISO 8388:2005 5. Właściwości zwiększona zdolność do odprowadzania wilgoci 6. Konstrukcja ściągacz - nieuciskający, płaskie szwy, wysokość skarpety: przejściowe - 28 cm, letnie - 22 cm Lp. WYMAGANIA DLA WYROBU Parametr Jednostka Wymaganie/metoda badania 1. Liczba kolumienek i rządków lub Masa liniowa przędzy wyprutej /cm tex/dtex wg ustalonego wzorca 2. Zmiana wymiarów po jednokrotnym praniu i suszeniu długość stopy długość całkowita % <= +/- 12 <= +/- 12 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011, procedura prania: 6A (40°C), metoda suszenia A - na sznurze 3. Rozciągliwość poprzeczna ściągacza cm >= 20 PN-P-04887:1991 4. Wytrzymałość na przebicie: - wzmocnienie palców - wzmocnienie pięt N >= 400 >= 400 PN-EN ISO 9073-5:2008 5. Odporność wybarwień na: pranie zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-C06:2010, metoda A1S pot kwaśny i alkaliczny zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 >= 3-4 PN EN ISO 105-E04:2011 tarcie suche zmiana barwy zabrudzenie bieli tarcie mokre zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień stopień >= 4 >= 3 Metoda badania PN EN ISO 105-X12:2005 - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 15. Skarpety zimowe [R] termoaktywne - parametry nie gorsze niż opisane poniżej a) opis ogólny Skarpety specjalne zimowe wykonane są w rozwiązaniu dzianiny pluszowej frotte lewoprawej platerowanej z wydzielonymi strefami konstrukcyjnymi. Umożliwiają swobodny ,ruch stopy jednocześnie powodując odpowiednie przyleganie do stopy Ściągacz z dzianiny lewo prawej podstawowej z wrobioną przędzą poliuretanową w formie przełożonego mankietu do wewnątrz. Skarpety posiadają wysokie walory wytrzymałościowe , antybakteryjne oraz termoregulacyjne .Skarpety posiadają płaski szew przy palcach b) opis techniczny Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych dla wyrobu Lp. PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA WYROBU 1. Rodzaj wyrobu Dzianina rządkowa 2. Skład surowcowy 55% włókna wełniane 30% włókna poliestrowe 12% włókna poliamidowe 3% włókna elastomerowe PN-72/P-04604 3. Kolor wg ustalonego wzorca 4. Sploty wg ustalonego wzorca PN-EN ISO 8388:2005 5. Właściwości izolacja termiczna, zwiększona zdolność odprowadzanie wilgoci 6. Konstrukcja ściągacz - nieuciskający, płaskie szwy, wysokość skarpety 34 cm Lp. WYMAGANIA DLA WYROBU Parametr Jednostka Wymaganie/metoda badania 1. Liczba kolumienek i rządków lub Masa liniowa przędzy wyprutej /cm tex/dtex wg ustalonego wzorca 2. Zmiana wymiarów po jednokrotnym praniu i suszeniu długość stopy długość całkowita % <= +/- 12 <= +/- 12 PN-EN ISO 5077:2011 Metody prania i suszenia PN-EN ISO 6330:2002+A1:2011, procedura prania: 6A (40°C), metoda suszenia A - na sznurze 3. Rozciągliwość poprzeczna ściągacza cm >= 20 PN-P-04887:1991 4. Wytrzymałość na przebicie: - wzmocnienie palców - wzmocnienie pięt N >= 400 >= 400 PN-EN ISO 9073-5:2008 5. Odporność wybarwień na: pranie zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 PN-EN ISO 105-C06:2010, metoda A1S pot kwaśny i alkaliczny zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień >= 4 >= 3-4 PN EN ISO 105-E04:2011 tarcie suche zmiana barwy zabrudzenie bieli tarcie mokre zmiana barwy zabrudzenie bieli stopień stopień >= 4 >= 3 Metoda badania PN EN ISO 105-X12:2005 - kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 16. Czapka letnia [R] Czapka - wierzch uszyty jest z kilku elementów połączonych przestębnowanymi szwami . Czołowy element usztywniony jest wkładem odzieżowym tkanym. Daszek czapki obszyty jest tkaniną zasadniczą i połączony szwem z przednią częścią czapki. Tkanina zasadnicza z wykończeniem wodoodpornym. Po obwodzie czapka wzmocniona jest lamówką z tkaniny zasadniczej usztywnioną wkładem odzieżowym. Z tyłu czapki w linii lamówki wszyte zapięcie będące jednocześnie regulatorem obwodu. Kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 17. Czapka zimowa [O] Wierzch czapki uszyty jest z kilku elementów zeszytych przestębnowanym szwem. Przednia wierzchnia część czapki wzmocniona jest wkładem odzieżowym. Do przedniej części czapki doszyty jest daszek w tkaninie zasadniczej. Tkanina zasadnicza z wykończeniem wodoodpornym. Na pozostałym obwodzie czapki doszyte wywijane nauszniki chroniące uszy przed wiatrem i zimnem. Wewnątrz czapka ocieplona jest dzianiną futerkową, polarową lub pikowaną ociepliną. Z tyłu czapki regulacja obwodu. Kolorystyka nawiązująca (tożsama lub zbliżona) do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika - zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ; Dz. U. z 2017 r., poz. 2466). 18. rękawice robocze [R] bez ocieplenia - chroniące przed zabrudzeniem i lekkimi urazami mechanicznymi. Wykonane z wytrzymałej, powlekanej w części chwytnej silikonem dzianiny. Zgodność z normami EN420 i EN388 19. maska przeciwpyłowa [O] - zgodna z PN EN 149+A1:2010 - klasa ochrony P1 - półmaska jednorazowa 20. hełm ochronny [O] - kolor biały - niepogorszone właściwości ochronne do - 300C (zgodność z PN-EN 14052) 21. kamizelka ostrzegawcza [O] Kolor żółty fluorescencyjny, wersja z tkaniny siatkowej z elementami odblaskowymi. Napis "SŁUŻBA LEŚNA - duży na plecach, mały z przodu. 22. Ubranie letnie w kolorze ostrzegawczym (lub z elementami w takim kolorze) [R] Kurtka + spodnie. Wyrób zgodny z normami PN-EN ISO 13402-3:2006, PN-EN ISO 3758:2006, PN-EN ISO 13688:2013-12. Na spodniach i kurtce naszyte elementy odblaskowe. Kolor ubrania (poza elementami w kolorze ostrzegawczym i odblaskowymi) zielony lub zbliżony do zielonego. 23. Ubranie ocieplane w kolorze ostrzegawczym (lub z elementami w takim kolorze) [O] Kurtka + spodnie. Wyrób zgodny z normami PN-EN ISO 13402-3:2006, PN-EN ISO 3758:2006, PN-EN ISO 13688:2013-12. Na spodniach i kurtce naszyte elementy odblaskowe. Spodnie typu ogrodniczki. Kolor ubrania (poza elementami w kolorze ostrzegawczym i odblaskowymi) zielony lub zbliżony do zielonego. 24. Czapka letnia [R] (robotnik) Czapka - wierzch uszyty jest z kilku elementów połączonych przestębnowanymi szwami . Daszek czapki obszyty jest tkaniną zasadniczą i połączony szwem z przednią częścią czapki. Z tyłu czapki w linii lamówki wszyte zapięcie będące jednocześnie regulatorem obwodu. Kolor zielony lub zbliżony do zielonego. 25. Czapka zimowa [O] (robotnik) Wierzch czapki uszyty jest z kilku elementów zeszytych przestębnowanym szwem. Do przedniej części czapki doszyty jest daszek w tkaninie zasadniczej.. Na pozostałym obwodzie czapki doszyte nauszniki (z możliwością zapięcia pod brodą) chroniące uszy przed wiatrem i zimnem. Wewnątrz czapka ocieplona. Kolor zielony lub zbliżony do zielonego. 26. Buty ochronne, podnosek ochronny [O]) (robotnik) Wyrób zgodny z normą PN-EN ISO 20345:2011 w zakresie S3 (określone wymagania obuwia zawodowego), C1 (izolacja spodu od zimna) i SRC (odporność na poślizg). Sznurowany trzewik z cholewą obejmującą kostkę i podnoskiem zabezpieczającym palce stopy przed uderzeniem i ściśnięciem. 27. Trzewiki robocze [R]) (robotnik) Wyrób zgodny z normą PN-EN ISO 20347 w zakresie FO (odporność podeszwy na olej napędowy), C1 (izolacja spodu od zimna), SRC (odporność na poślizg) i A (antyelektrostatyczne). Sznurowany trzewik z cholewą obejmującą kostkę. Lp. NAZWA SORTU BHP Kategoria [O]* lub [R]** Jednostka miary Ilość 1.Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni)[R] 3 szt.; 2.Ubranie ocieplane, tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) [O] 20 szt; 3.Ubranie przeciwdeszczowe kurtka [O] 27 sztuk; spodnie [O] 27 sztuk ; 4.Ubranie całoroczne, tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) [R] 7 sztuk ; 5.Koszula robocza długi rękaw [R] 24 szt. ; 6.Koszula robocza, długi rękaw (flanelowa)[R]2 szt. ; 7.Koszulka krótki rękaw (t-shirt) [R] 24 szt.; 8.Bielizna termoaktywna koszulka krótki rękaw [O]32 szt.; koszulka długi rękaw [O]32 szt.; kalesony męskie [O]31 szt.; leginsy damskie [O] 1 szt.; 9.Ochraniacze na buty (stuputy) [O] 8 par ; 10.Buty terenowe wodochronne, z membraną oddychającą [O]10 par ; 11.Buty gumowe wodoodporne [R]20 par; 12.Buty gumowe wodoodporne (robotnik) [O] 2 pry ; 13.Buty gumowe wodoodporne i ciepłochronne [O] 5 par ; 14.Skarpety letnie termoaktywne [R] 62 pary ; 15.Skarpety zimowe termoaktywne [R] 62 pary; 16.Czapka letnia [R] 10 sztuk; 17.Czapka zimowa [O] 28 sztuk; 18.rękawice robocze ( bez ocieplenia) [R] 166 par; 19.maska przeciwpyłowa [O] 210 sztuk; 20.Kask ochronny (biały) [O] 2 sztuki; 21.Kamizelka odblaskowa (siatkowa, żółta z nadrukiem"Służba Leśna") [O] 1 szt; 22.Ubranie letnie (w kolorze ostrzegawczym) [R] 2 szt. ; 23.Ubranie ocieplane (w kolorze ostrzegawczym) [O] 2 sztuki ; 24.Czapka letnia (robotnik) [R] 2 sztuki; 25.Czapka ocieplana (robotnik) [O] 2 sztuki ; 26.Buty ochronne, podnosek ochronny [O] 2 pary; 27.Trzewiki [R] 2 pary *- ochronna **- robocza UWAGA!!! - sorty wyszczególnione w powyższym zestawieniu oznaczone symbolem [O] muszą spełniać wymogi ogólne zawarte w obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej(Dz. U.2005 nr 259 poz. 2173), posiadać stosowny certyfikat (w szczególności zgodny z przywołanymi w szczegółowym opisie normami), oraz być oznaczone symbolem "CE". Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 7 jak także art. 29, art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWz. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.5) Główny kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18100000-0
18110000-3
18800000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: - w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej jednej dostawy sortów BHP dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia / nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca zrealizował co najmniej jedną dostawę sortów BHP dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto Zobowiązanie o oddaniu do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców 1.1 formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2 kosztorys ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 1.3 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 1.5 Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostaw podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 1.6 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik 2 Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców: 2.1 Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: BGŻ S.A. o/Kielce Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z adnotacją na blankiecie przelewu: "Wadium -. "Dostawa sortów BHP". 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w pokoju nr 5 przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 8-13 Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w Umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi, co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) wystąpi redukcja Przedmiotu umowy spowodowana: restrukturyzacją Zamawiającego, ograniczeniem środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia w wyniku decyzji władz zwierzchnich lub decyzji własnych, zmniejszeniem ilości przyznanych sortów BHP. Zmiana ta skutkowała będzie zmniejszeniem wartości zamówienia relatywnie do wprowadzonych zmian w ilości sortów , 2) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 1 Kc), 3) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych), 4) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy ( jeżeli wykonawca przewiduje realizację umowy za pomocą podwykonawców) , powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, 5) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego sposobu realizacji przedmiotu umowy, 7) zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia i rozliczenia umowy, w przypadku wcześniejszego zrealizowania dostaw objętych umową, 8) w przypadku objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2. Warunki zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian - na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 2) zgoda obu stron 3) forma zmian - podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy - aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności: 1) zmian redakcyjnych Umowy, 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.