eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY



Og³oszenie z dnia 2018-03-13



Og³oszenie nr 530481-N-2018 z dnia 2018-03-13 r.

Ba³tycka Agencja Artystyczna BART: ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ba³tycka Agencja Artystyczna BART, krajowy numer identyfikacyjny 27913700000, ul. ul. Ko¶ciuszki  61 , 81703   Sopot, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. , e-mail bmajka@sopot.pl, faks 585 558 442.
Adres strony internetowej (URL): www.bart.sopot.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
instytucja kultury Gminy Miasta Sopotu

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bart.sopot.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Ba³tycka Agencja Artystyczna BART ul. Ko¶ciuszki 61, 81-703 Sopot


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie: a) us³ugi ochrony podczas imprez masowych i innych imprez nie maj±cych charakteru imprez masowych, us³ugi ochrony (dozorowania) obiektów, ochrony mienia i osób w czasie przygotowania do imprezy masowej i innych imprez nie maj±cych charakteru imprezy masowej, b) us³ugi ochrony (dozorowania) obiektu "Opera Le¶na" w Sopocie, ochrony mienia oraz osób przebywaj±cych na terenie "Opery Le¶nej" w Sopocie oraz wizyjny monitoring innych obiektów zarz±dzanych przez BART, c) monitoring sygna³ów alarmowych z Teatru Na Pla¿y (ul. Mamuszki 2, w Sopocie), obejmuj±ce 4 zakresy: Zakres 1 - zapewnienie ochrony imprez masowych oraz zapewnienie ochrony w czasie innych imprez, nie maj±cych charakteru imprez masowych w rozumieniu ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych . Zakres 2 - sta³a ochrona obiektu - kompleksu "Opery Le¶nej" w Sopocie (dozór), ochrona mienia i osób przebywaj±cych na ternie obiektu zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia oraz wizyjny monitoring innych obiektów zarz±dzanych przez BART Zakres 3 - dora¼na ochrona obiektów, mienia oraz osób zwi±zanych z organizacj± imprez przebywaj±cych na ternie obiektu (m.in. sprzêt, nag³o¶nienie itd. przywo¿ony przez artystów) w czasie przygotowania do imprez, w czasie jej trwania oraz po imprezie, a¿ do odwo³ania przez Zamawiaj±cego. Zakres 4 - monitoring sygna³ów alarmowych z Teatru Na Pla¿y, obiektu znajduj±cego siê w Sopocie, przy ul. Mamuszki 2.

II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Postêpowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) z zastosowaniem ustawy odpowiednio.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 2213). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie np. konsorcjum, w celu wykazania siê spe³nieniem warunku udzia³u w postêpowaniu, koncesjê musi posiadaæ co najmniej jeden podmiot, który bêdzie odpowiedzialny za wykonywanie zakresu prac zwi±zanych z ochron± osób i mienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u do³±cza do oferty aktualn± kserokopie Koncesji wydana przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 2) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci by³ krótszy to w tym okresie) wykona³ lub wykonuje us³ugê ochrony (czynny udzia³ w ochronie) w zakresie: a) co najmniej 10 imprez masowych realizowanych na podstawie ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych o ilo¶ci widzów nie mniej ni¿ 3,5 tys. ka¿da, w tym co najmniej 5 us³ug ¶wiadczonych by³o na obiekcie/obiektach wielkogabarytowych typu stadion, hala widowiskowo-sportowa, amfiteatr; b) co najmniej 2 imprezy masowe realizowanych na podstawie ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych o ilo¶ci widzów nie mniej ni¿ 15 tys. ka¿da, w tym co najmniej 1 us³uga ¶wiadczona by³a na obiekcie/obiektach wielkogabarytowych typu stadion, hala widowiskowo-sportowa, amfiteatr lub na terenach otwartych np. rynek miasta, c) wykona³ co najmniej 2 us³ugi ochrony (dozorowania) obiektu (obiekt biurowy, obiekt, osiedle mieszkaniowe itp.) o warto¶ci tego zamówienia (zlecenia, kontraktu, umowy itp.) nie mniejszej ni¿ 100.000,00 brutto ka¿da. Pod pojêciem "czynny udzia³" Zamawiaj±cy rozumie wykonanie us³ugi ochrony i zapewnienie w ramach tej us³ugi zarówno s³u¿b informacyjnych, jak i s³u¿b porz±dkowych. Zapewnienie przez Wykonawcê jedynie s³u¿by informacyjnej w ramach realizacji us³ugi ochrony nie kwalifikuje siê jako "czynny udzia³". Pod pojêciem "g³ównych us³ug" Zamawiaj±cy oczekuje wykazania przez Wykonawcê us³ug z zakresu ochrony osób, mienia, obiektów, potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszym Og³oszeniu i tylko dla tych wybranych us³ug wykonawca do³±cza dowody potwierdzaj±ce, ¿e wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. 3) dysponuje osobami, które bêd± skierowane do realizacji zamówienia: a) co najmniej 150 osobami (w tym co najmniej 10 kobiet) - jednolicie umundurowanymi oraz przeszkolonymi do obs³ugi imprez masowych zgodnie z ustaw± z 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1160, z pózn.zm.), w tym co najmniej 30 osób wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadaj±cych do¶wiadczenie w ochronie co najmniej 2 imprez masowych powy¿ej 3500 osób; b) kierownik zmiany (szef zabezpieczenia obiektu) - min. 2 osoby posiadaj±ce co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w dozorowaniu obiektu i ochrony mienia, co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w zakresie pe³nienia funkcji szefa zabezpieczenia obiektu oraz posiadaj±ce wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; c) co najmniej 3 osobami posiadaj±cymi uprawnienia do pe³nienia funkcji kierownika do spraw bezpieczeñstwa, w tym przynajmniej 1 osoba w ci±gu ostatnich 3 lat pe³ni³a funkcjê kierownika do spraw bezpieczeñstwa przy co najmniej 2 imprezach powy¿ej 15 tys. uczestników, realizowanych zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych i odpowiednich aktów wykonawczych do tej ustawy; Uwaga: Wszyscy pracownicy, którzy bêd± pracowaæ przy realizacji zamówienia musz± biegle w³adaæ jêzykiem polskim. Pracownicy powinni posiadaæ zdolno¶æ fizyczn± i psychiczn± do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, po¶wiadczon± aktualnym ¶wiadectwem lekarskim. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci skierowania przez wykonawcê pracowników z orzeczon± grup± inwalidzk±. 4) dysponuje wyposa¿eniem oraz ¶rodkami technicznymi: a) co najmniej 20 szt. profesjonalnych radiotelefonów o parametrach technicznych o mocy powy¿ej 1 W; b) czêstotliwo¶ci± radiow± - zezwolenie radiowe, wydane przez w³a¶ciwy organ; c) posiada lub dysponuje przynajmniej 6 urz±dzeniami do wykrywania metalu
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania obowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± obustronnej zgody stron oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, jak równie¿ musz± byæ dokonane zgodnie z tre¶ci± art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych. 2. BART dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian w zawartej Umowie : 1) w przypadku zmian przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu Umowy, a które powoduj± konieczno¶æ zmiany postanowieñ Umowy; 2) zmiany osób wskazanych do realizacji Umowy na osoby o równowa¿nych uprawnieniach, dokonanej zgodnie z postanowieniami SIWZ. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest uzyskanie zgodny Zamawiaj±cego; 3) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiaj±cego; 4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, cen jednostkowych w zwi±zku ze zmian± wysoko¶ci podatku VAT; 5) zmian, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy prawo zamówieñ publicznych zwanej dalej ustaw±, przy czym zmiana wynagrodzenia bêdzie odbywaæ siê wed³ug nastêpuj±cych zasad: a) zmiana przepisów, o których mowa w art. 142 ust 5 pkt 2 i 3 ustawy musi mieæ wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy, b) Wykonawca w terminie do 30 dni od dnia wej¶cie w ¿ycie przepisów, o których mowa w art. 142 ust 5 pkt 2 i 3 ustawy z³o¿y wniosek do Zamawiaj±cego ; c) Wykonawca jest zobowi±zany -poprzez przedstawienie Zamawiaj±cemu pisemnych wyliczeñ, dowodów - wykazaæ bezpo¶redni wp³yw zmian przepisów okre¶lonych w art. 142 ust 5 pkt 2 i 3 ustawy na koszty wykonania przedmiotu umowy, skutków zmian przepisów oraz wp³ywu na poszczególne elementy wynagrodzenia Wykonawcy; d) w przypadku uznania przez Zamawiaj±cego zasadno¶ci wniosku, waloryzacja wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± przepisów okre¶lonych w art. 142 ust 5 pkt 2 i 3 ustawy nast±pi na podstawie aneksu do umowy i bêdzie obowi±zywaæ w stosunku do wynagrodzenia pozostaj±cego do zap³aty, od dnia podpisania aneksu; e) w przypadku wyst±pienia w±tpliwo¶ci co do danych zawartych we wniosku, strony mog± prowadziæ negocjacje, sk³adaæ wyja¶nienia, dowody itp. w celu doj¶cia do porozumienia w sprawie "adekwatno¶ci" zmian wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.