eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalechowoUdzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Malechowo: Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości
Numer ogłoszenia: 530566 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505724 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Malechowo, Malechowo 22 A, 76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3184 213, faks 94 3184 305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w następujących terminach i transzach: I transza - 23.12.2013 - 1 500 000,00 zł II transza - 27.12.2013-2 067 180,00 zł. Harmonogram spłat kredytu: 25.01.2014-20 000,00; 25.02.2014-20 000,00; 25.03.2014-20 000,00; 25.04.2014-20 000,00; 25.05.2014-20 000,00; 25.06.2014-20 000,00; 25.07.2014-20 000,00; 25.08.2014-20 000,00; 25.09.2014-20 000,00; 25.10.2014-20 000,00; 25.11.2014-20 000,00; 25.12.2014-20 000,00; 25.01.2015-15 000,00; 25.02.2015-15 000,00; 25.03.2015-15 000,00; 25.04.2015-15 000,00; 25.05.2015-15 000,00; 25.06.2015-15 000,00; 25.07.2015-15 000,00; 25.08.2015-15 000,00; 25.09.2015-15 000,00; 25.10.2015-15 000,00; 25.11.2015-15 000,00; 25.12.2015-15 000,00; 25.01.2016-20 000,00; 25.02.2016-20 000,00; 25.03.2016-20 000,00; 25.04.2016-20 000,00; 25.05.2016-20 000,00; 25.06.2016-20 000,00; 25.07.2016-20 000,00; 25.08.2016-20 000,00; 25.09.2016-20 000,00; 25.10.2016-20 000,00; 25.11.2016-20 000,00; 25.12.2016-20 000,00; 25.01.2017-20 000,00; 25.02.2017-20 000,00; 25.03.2017-20 000,00; 25.04.2017-20 000,00; 25.05.2017-20 000,00; 25.06.2017-20 000,00; 25.07.2017-20 000,00; 25.08.2017-20 000,00; 25.09.2017-20 000,00; 25.10.2017-20 000,00; 25.11.2017-20 000,00; 25.12.2017-20 000,00; 25.01.2018-15 000,00; 25.02.2018-15 000,00; 25.03.2018-15 000,00; 25.04.2018-15 000,00; 25.05.2018-15 000,00; 25.06.2018-15 000,00; 25.07.2018-15 000,00; 25.08.2018-15 000,00; 25.09.2018-15 000,00; 25.10.2018-15 000,00; 25.11.2018-15 000,00; 25.12.2018-15 000,00; 25.01.2019-50 000,00; 25.02.2019-70 000,00; 25.03.2019-70 000,00; 25.04.2019-70 000,00; 25.05.2019-70 000,00; 25.06.2019-70 000,00; 25.07.2019-70 000,00; 25.08.2019-70 000,00; 25.09.2019-70 000,00; 25.10.2019-70 000,00; 25.11.2019-70 000,00; 25.12.2019-50 000,00; 25.01.2020-70 000,00; 25.02.2020-70 000,00; 25.03.2020-70 000,00; 25.04.2020-70 000,00; 25.05.2020-70 000,00; 25.06.2020-70 000,00; 25.07.2020-70 000,00; 25.08.2020-70 000,00; 25.09.2020-70 000,00; 25.10.2020-90 000,00; 25.11.2020-90 000,00; 25.12.2020-77 180,00; 25.01.2021-50 000,00; 25.02.2021-70 000,00; 25.03.2021-70 000,00; 25.04.2021-70 000,00; 25.05.2021-70 000,00; 25.06.2021-70 000,00; 25.07.2021-70 000,00; 25.08.2021-70 000,00; 25.09.2021-70 000,00; 25.10.2021-70 000,00; 25.11.2021-70 000,00; 25.12.2021-50 000,00;...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 796578,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 778158,03

  • Oferta z najniższą ceną: 778158,03 / Oferta z najwyższą ceną: 791402,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.