Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Gniezno: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 53056 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4281920, fax 061 4281920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - ulice na terenie m. Gniezna Zadanie nr 2 - drogi i ulice na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Gnieźnie Zadanie nr 3 - drogi i ulice na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1. Sytuacja finansowa. 1.1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał kadrowy. 2.1. dysponują personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie. 3. Potencjał techniczny. 3.1. dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia. 4. Doświadczenie zawodowe. 4.1. posiadają niezbędną wiedzę i i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ) 5. Kserokopia uprawnień budowlanych osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót jako kierownik budowy robót w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika nr 5 SIWZ). Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że: dysponuje następującym sprzętem walce średnie lub ciężkie, samochody samowyładowcze z pokryciem brezentowym, piła mechaniczna do cięcia nawierzchni bitumicznych, skrapiarka oraz posiada dostęp do stacjonarnej wytwórni mieszanek mineralno - asfaltowych 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg załącznika nr 6 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Al. Reymonata 32 62-200 Gniezno.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Al. Reymonata 32 62-200 Gniezno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - ulice na terenie m. Gniezna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy ulic na terenie m. Gniezna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - drogi i ulice na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Gnieźnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy na terenie dróg i ulic Obwodu Drogowego nr 1 w Gnieźnie tj.drogi i ulice powiatowe gmin: Gniezno, Trzemeszno, Witkowo, Niechanowo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.13.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - drogi i ulice na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg i ulic na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku tj.drogi i ulice powiatowe gmin: Gniezno, Czerniejewo, Kiszkowo, Kłecko, Łubowo, Mieleszyn).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.