Ogłoszenie z dnia 2005-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa sprzętu kwaterunkowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: mgr Dorota Zdunowska tel. 052 378-38-76, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl, www.rzi.w.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, mgr Dorota Zdunowska, ul. Podchorążych 33, pok. nr 1, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3784285, fax 052 3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl, rzi.hg.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu kwaterunkowego wg poniższego wyszczególnienia: Element I - sprzęt o konstrukcji drewnianej: biurka - 149szt, narożniki do biurek - 10szt, stoliki pod komputery i drukarki - 112szt, stoliki pod telefon - 57szt, stoły - 19szt, szafy biurowe i ubraniowe - 146szt, regały biurowe i biblioteczne - 103 szt, stoliki pod RTV- 9szt, ławy - 6szt, wieszaki ścienne - 2szt, szafki nocne - 9szt, szafki kuchenne - 8szt. Element II - sprzęt o konstrukcji metalowej: szafy kartotekowe - 5szt, stoły na metalowej podstawie - 151szt, regały przesuwne -2szt, stoliki pod RTV na metalowej podstawie - 10szt, tablice szkolne na metalowej podstawie - 9szt, wieszaki stojące - 65szt, kosze na śmieci - 104szt. Element III - szafy metalowe na akta: Szafy na akta klasy B - 33szt, szafy na akta klasy C - 13szt Element IV - krzesła i fotele: Krzesło biurowe obrotowe na metalowej podstawie - 61szt, fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie -12szt, krzesło biurowe drewniane - 18szt. Element V - sprzęt o konstrukcji tapicerowanej: fotel klubowy drewniany 12szt, kanapo-wersalka - 3szt, tapczany -8szt. Element V - tekstylia: Żaluzje pionowe - 447 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bydgoszcz, ul. Fabryczna 16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zamówienie powyżej 60000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 12.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: El.:I-2200;II-1100;III-1500;IV-500;V-250;VI-500zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. I. Spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy pzp. II. Posiadanie niezbędnego doświadczenia. Zamówienie o podobnym charakterze- dostawa sprzętu kwaterunkowego odpowiednio dla każdego elementu, o wartości brutto minimum 100.000 zł (EL.I-III) lub 20.000zł (EL.IV-VI) każda. Warunek minimum-zrealizowanie 2 dostaw o podobnym charakterze odpowiednio w każdym elemencie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie. Jeżeli liczba wykonawców spełniających wymagane warunki będzie większa niż 20, zaproszeni zostaną Ci, którzy otrzymają największą liczbę pkt. w ocenie warunku doświadczenia- za każdą dostawę ponad wymagane minimum będą przyznane 5pkt. Wniosek powinien być opisany: wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na dostawe sprzętu kwaterunkowego, nie otwierać przed 19.10.2005 godz.10:00. Wniosek musi zawierać : 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pzp 2) dokumenty z §1ust.1pkt.1,4,5,6 rozporządzenia w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiajacy - Dz.U. Nr 71, poz. 645 z 2004r 3) wykaz zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat dostaw z podaniem przedmiotu i wartości zamówienia, odbiorców, dat wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenia z art. 22pzp oraz dokumenty z pkt.2) muszą być złożone przez wszystkie podmioty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2005, godzina 10:30, siedziba Zamawiajacego. termin składania ofert jest terminem przybliżonym.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 270 na odc. Izbica Kujawska (DW 269) - granica woj. od km 26+238 +do km 30+976 dł. 4,738km
- Dostawa mebli biurowych dla RDW Włocławek
- WZPiFP-49-25 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji
- 31/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- Dostawa mebli biurowych dla RDW Włocławek
- ZAKUP MEBLI BIUROWYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.