Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-22
Og³oszenie nr 530636-N-2017 z dnia 2017-06-22 r.
Miasto Bia³ystok: Dostawa pakietów biurowych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bia³ystok, krajowy numer identyfikacyjny
000515000, ul.
S³onimska
1
,
15-950
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 869 62 49, , e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Informatyki, ul. S³onimska 1, pok. 30 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa pakietów biurowych
Numer referencyjny:
INF-V.271.36.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa pakietów biurowych". Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymaganych warunków gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia, znajduj± siê w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia.
II.5) G³ówny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.(w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy Wykonawca (w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu) zobowi±zany jest z³o¿yæ do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji oddzielnie o¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy, o którym mowa w Rozdz. VII Instrukcji - na lub wg Za³±cznika nr 3 do Og³oszenia; 2. Wykonawca - w terminie 3 dni licz±c od dnia upublicznienia przez Zamawiaj±cego informacji o Wykonawcach, którzy z³o¿yli wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji - przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, - Za³±cznik nr 7 do Og³oszenia; 3. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W niniejszym postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium na 2 dni przed up³ywem terminu wyznaczonego jako dzieñ otwarcia licytacji elektronicznej, do godz. 10.00. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 2 200 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: Wadium - INF-V.271.36.2017.
5. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach mo¿na z³o¿yæ w kasie Urzêdu Miejskiego, ul. S³onimska 1, pok. 21 (orygina³).
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu wskazanego w pkt 1.
7. Zamawiaj±cy nie dopu¶ci do licytacji wykonawcy, je¿eli wadium nie zosta³o wniesione w wymaganym terminie lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
8. W sprawach wadium przepisy art. 45 i 46 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
www.licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:www.bip.bialystok.pl
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl b) Wykonawca, aby umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dopuszczenie go do udzia³u w licytacji, winien zarejestrowaæ siê na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwan± dalej Platform±) udostêpnionej przez Urz±d Zamówieñ Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji winien przekazaæ zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie (login nale¿y podaæ dok³adnie stosuj±c te same znaki, w tym du¿e i ma³e litery, je¶li takie zarejestrowano przy rejestracji). c) W przypadku podania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego loginu b±d¼ nieprzekazania go zamawiaj±cemu wraz z wnioskiem, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie Wykonawcê do uzupe³nienia loginu. Nieuzupe³nienie bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w licytacji. d) Pomoc przy rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajduj± siê na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl , w zak³adce "SAMOUCZEK". 2. Wymagania techniczne: a) Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz b) Przegl±darka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wy¿sza lub Firefox 2.0 lub wy¿sza c) Nie jest wymagany podpis elektroniczny
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:1. Licytacja elektroniczna bêdzie licytacja jednoetapow±. 2. Po zalogowaniu siê na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udzia³u w licytacji uzyskaj± dostêp do aplikacji umo¿liwiaj±cej sk³adanie ofert. Wykonawcy sk³adaj± swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udzia³u, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 4. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± ³±czn± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach; grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. 6. Na cenê oferty brutto sk³ada siê ³±czny koszt wykonania zamówienia obejmuj±cy wszystkie koszty poniesione na wykonanie ca³ego zakresu rzeczowego dostawy, zgodnie z opisem przedmiotu zmówienia i za³±czonym wzorem umowy. 7. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê (w ramach post±pienia) winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. 8. Zamawiaj±cy przyj±³ za minimalne post±pienie warto¶æ 50 z³. System nie przyjmie post±pienia, którego wysoko¶æ jest mniejsza od okre¶lonego minimalnego post±pienia. 9. W toku licytacji system na bie¿±co udostêpnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym, ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawnia siê informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacje Wykonawców. 10. W celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ niezbêdne bêdzie samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej - system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie. 11. System dopuszcza sk³adanie post±pieñ z dok³adno¶ci± do jednego grosza. W tym celu nale¿y oddzieliæ warto¶æ cyfrow± kropk± (np. 90000.09 bêdzie oznacza³o 90 tys. z³ i 9 groszy). 12. Zamawiaj±cy przyj±³ za cenê wywo³awcz±, kwotê brutto w wysoko¶ci 91 000,00 z³ za ca³o¶æ zamówienia.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 1 godzina
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: 2017-06-30 godzina: 09:45:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
7 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do sk³adania ofert, o godzinie 10:00
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:1 godzina od jej otwarcia, tj. o godz. 11:00
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Za³±cznik Nr 6 do Og³oszenia INF-V.271.36.2017 UMOWA NR INF-V.272. ... .2017 /PROJEKT/ zawarta w dniu .............................2017 r. w Bia³ymstoku pomiêdzy: Miastem Bia³ystok, reprezentowanym przez Prezydenta Miasta Bia³egostoku, w imieniu którego dzia³a: ....................................................................................................................................... z siedzib±: 15-950 Bia³ystok, ul. S³onimska 1, NIP 542-030-46-37, REGON 000515000, zwanym dalej "Zamawiaj±cym" a ............................................................................................................................................................... NIP ................................................, REGON............................................., reprezentowanym przez: ................................................................................................................................................................. zwanym dalej "Wykonawc±", na podstawie dokonanego przez Zamawiaj±cego wyboru oferty Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (INF-V.271.36.2017) prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 Definicje 1. W niniejszej Umowie nastêpuj±ce wyra¿enia i okre¶lenia bêd± mia³y znaczenie zgodnie z podanymi poni¿ej definicjami, zapisanymi du¿± liter± w celu podkre¶lenia, ¿e s± to pojêcia zdefiniowane: 1) Strony - Zamawiaj±cy i Wykonawca, wymienieni w komparycji niniejszej Umowy; 2) Umowa - niniejsza Umowa wraz z za³±cznikami stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ, reguluj±ca prawa i obowi±zki Stron wynikaj±ce z niej i zwi±zane z jej wykonaniem; 3) Oprogramowanie - oprogramowanie, zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do Umowy; 4) Dostawa - Oprogramowanie oraz jego transport do lokalizacji wskazanej przez Zamawiaj±cego; 5) Miejsce u¿ytkowania Oprogramowania - miejsce lub miejsca dostawy, w którym Oprogramowanie zosta³o zainstalowane przez Zamawiaj±cego; 6) Dni robocze - dni od poniedzia³ku do pi±tku, wy³±czaj±c dni ustawowo wolne od pracy; 7) Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459); 8) Prawo zamówieñ publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pó¼n. zm.). § 2 Przedmiot Umowy 1. Przedmiotem Umowy jest Dostawa Oprogramowania okre¶lonego w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu o nr INF-V.271.36.2017, pn. "Dostawa pakietów biurowych". 2. Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawê Oprogramowania okre¶lonego w og³oszeniu. § 3 O¶wiadczenie wykonawcy Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada niezbêdne kwalifikacje do pe³nej realizacji przedmiotu Umowy. § 4 Termin dostawy 1. Przekazanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcê nast±pi w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia ...... - ...... - 2017 r.* 2. Strony ustalaj±, ¿e Dostawa bêdzie odbywaæ siê w Dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 8:00 - 15:00. 3. Do bie¿±cej wspó³pracy, w zakresie wykonywania niniejszej Umowy, w tym podpisania Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego i Protoko³u Odbioru Koñcowego, upowa¿nione s± nastêpuj±ce osoby: 1) po stronie Zamawiaj±cego: a) Dariusz Kruglicz, e-mail: darekk@um.bialystok.pl tel. /85/ 869 60 55 b) Tomasz Charytoniuk, e-mail: tcharytoniuk@um.bialystok.pl, tel. /85/ 869 62 76 2) po stronie Wykonawcy: .................................................., e-mail: .................................. tel. .................... .................................................., e-mail: .................................. tel. .................... 4. Zmiana osób, o których mowa w ust. 3 powy¿ej, nie stanowi zmiany niniejszej Umowy, przez co nie wymaga dla swojej wa¿no¶ci formy aneksu do niniejszej Umowy i dokonywana bêdzie na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego drugiej stronie faksem lub drog± elektroniczn±. 5. Termin i godzina Dostawy zostan± uzgodnione przez Wykonawcê, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem, z osob± uprawnion± do odbioru (wskazan± w ust. 3) z zachowaniem terminu okre¶lonego w § 4 ust. 1 oraz zastrze¿eniem § 4 ust. 7. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia bêdzie polega³ na sprawdzeniu ilo¶ciowym elementów Dostawy, sprawdzeniu kompletno¶ci i stwierdzeniu braków uszkodzeñ mechanicznych. Dostarczenie przedmiotu Umowy kompletnego i bez uszkodzeñ mechanicznych zostanie potwierdzone Protoko³em Odbioru Ilo¶ciowego (za³±cznik nr 2 do umowy), podpisanym przez przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby do Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego Wykonawca do³±czy³ (jako za³±czniki) dokumenty licencyjne i inne dokumenty wydane dla u¿ytkownika oprogramowania do³±czone do Oprogramowania. 7. Odbiór koñcowy odbêdzie siê w ci±gu 1-3 Dni roboczych od dnia podpisania Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego, o którym mowa w ust. 7. Odbiór koñcowy bêdzie polega³ na stwierdzeniu zgodno¶ci parametrów technicznych, cech, funkcjonalno¶ci, konfiguracji dostarczonego Oprogramowania z niniejsz± Umow±. Dokonanie bez zastrze¿eñ odbioru koñcowego zostanie potwierdzone Protoko³em Odbioru Koñcowego (za³±cznik nr 3 do umowy) podpisanym przez przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy. § 5 Rêkojmia 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne oraz wady prawne Oprogramowania przez okres 24 miesiêcy licz±c od daty podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego. § 6 Cena 1. Za wykonanie przedmiotu Umowy Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie brutto w wysoko¶ci ............... z³ (s³ownie:................................................), w tym netto .............. z³ i podatek VAT w wysoko¶ci .................. z³. 2. Wszystkie p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy dokonywane bêd± przelewem na konto wskazane przez Wykonawcê. § 7 Warunki p³atno¶ci Strony ustali³y nastêpuj±ce zasady p³atno¶ci: 1) p³atno¶æ nast±pi przelewem w ci±gu 30 dni po otrzymaniu faktury za dostarczony przedmiot Umowy; termin uwa¿a siê za zachowany, je¿eli obci±¿enie rachunku Zamawiaj±cego nast±pi³o w ostatnim dniu up³ywu terminu; 2) podstaw± wystawienia faktury bêdzie podpisany Protokó³ Odbioru Koñcowego, o którym mowa w § 4 ust. 8 niniejszej Umowy. 3) Dane do faktury: Nabywca: Miasto Bia³ystok - Urz±d Miejski w Bia³ymstoku ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok NIP: 542-030-46-37, REGON 000515000 Odbiorca: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok § 8 Kary umowne 1. W przypadku nienale¿ytego wykonania przedmiotu Umowy, Wykonawca jest zobowi±zany zap³aciæ Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 20% warto¶ci umownego wynagrodzenia okre¶lonego w § 6. 2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy w przypadku odst±pienia od Umowy przez Wykonawcê z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialno¶æ Zamawiaj±cy kary umowne w wysoko¶ci 10% warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 6, za wyj±tkiem wyst±pienia sytuacji okre¶lonej w § 9 ust. 1 Umowy. 3. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcê terminu realizacji zamówienia okre¶lonego w § 4 ust. 1, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu za ka¿dy dzieñ zw³oki karê umown± w wysoko¶ci 0,5% warto¶ci brutto zamówienia wykonanego z opó¼nieniem. 4. Zap³ata kary, o której mowa w ust. 3 nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku wykonania Umowy. 5. Kwota naliczonych kar umownych mo¿e zostaæ potr±cona z wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy z tytu³u niniejszej Umowy. Zamawiaj±cy ma równie¿ prawo do podjêcia innych kroków prawnych w celu uzyskania nale¿no¶ci z tytu³u kar umownych. 6. W przypadku wyst±pienia szkody w rozmiarze wiêkszym ni¿ okre¶lona kar± umown±, Zamawiaj±cy ma prawo dochodziæ odszkodowania na zasadach ogólnych. 7. Zamawiaj±cy w przypadku zw³oki w op³aceniu faktury zap³aci Wykonawcy odsetki ustawowe. § 9 Odst±pienie i rozwi±zanie Umowy 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 2. Odst±pienie od Umowy, o którym mowa w ust. 1, powinno nast±piæ w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rozwi±zania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zw³oki w terminowym realizowaniu Umowy przekraczaj±cym 10 Dni roboczych, licz±c od daty okre¶lonej w § 4 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje jakiekolwiek roszczenie w tym o zwrot ewentualnie poniesionych kosztów za wykonanie Dostawy. § 10 O¶wiadczenia Stron 1. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczone Oprogramowanie: 1) bêdzie fabrycznie nowe, kompletne, sprawne, nieu¿ywane 2) nie wykazuje jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych jak i ograniczaj±cych mo¿liwo¶æ jego prawid³owego u¿ytkowania, 3) jest dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczone Oprogramowanie pochodzi od jednego producenta i posiada identyczne funkcje (w ramach danego rodzaju, dostarczonego w wiêcej ni¿ jednym egzemplarzu). 3. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e Oprogramowanie objête przedmiotem Umowy nie jest obci±¿one prawem obligacyjnym ani rzeczowym na rzecz osób trzecich, nie toczy siê wobec niego postêpowanie egzekucyjne, s±dowe ani przed jakimkolwiek organem orzekaj±cym oraz nie jest przedmiotem zabezpieczenia. 4. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e Oprogramowanie pochodzi tylko i wy³±cznie z oficjalnego i autoryzowanego kana³u sprzeda¿y Producenta na terenie Polski. 5. Wykonawca o¶wiacza, ¿e dostarczy wersjê instalacyjn± pakietu na oryginalnym no¶niku zewnêtrznym lub w postaci odno¶nika do pobrania z Internetu z autoryzowanej witryny (plik obrazu lub wersja instalacyjna). § 11 Spory 1. Wszelkie spory powsta³e na tle wykonania niniejszej Umowy Strony zobowi±zuj± siê rozwi±zywaæ polubownie. W przypadku, kiedy oka¿e siê to niemo¿liwe, spory te zostan± poddane przez Strony rozstrzygniêciu przez S±d Powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. 2. W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie maj± powszechnie obowi±zuj±ce przepisy, a w szczególno¶ci przepisy Kodeksu cywilnego oraz Prawa zamówieñ publicznych. §12 Postanowienia koñcowe 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zaoferowanego Oprogramowania na Oprogramowanie równowa¿ne lub o lepszych parametrach, jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane Oprogramowanie zosta³o wycofane z produkcji. Parametry nowego Oprogramowania nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. Zamawiaj±cy winien zaakceptowaæ nowe Oprogramowanie. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Wykonawca nie ma prawa do przeniesienia, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej Umowy na rzecz osób trzecich. 5. Strony o¶wiadczaj±, ¿e zosta³y poinformowane, i¿ niektóre dane zawarte w tre¶ci Umowy, jak równie¿ przedmiot Umowy mog± stanowiæ informacjê publiczn± zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz.1764 ze zm.). 6. Niniejsz± Umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, 2 egz. dla Zamawiaj±cego, 1 egz. dla Wykonawcy. 7. Integraln± czê¶æ umowy stanowi±: Za³±cznik nr 1 "Wykaz oferowanego Oprogramowania", Za³±cznik nr 2 wzór "Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego", Za³±cznik nr 3 wzór "Protoko³u Odbioru Koñcowego". ZAMAWIAJ¡CY: WYKONAWCA: *zapisy zostan± uzupe³nione po wyborze oferty Wykonawcy Za³±cznik Nr 1 do umowy INF-V.272. ... .2017 dotyczy INF-V.271.36.2017 WYKAZ OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na: "Dostawê pakietów biurowych" Lp. Nazwa Ilo¶æ Pe³na nazwa, wersja lub symbol pakietu biurowego oraz producent oprogramowania: (zgodnie z wymaganiami opisanymi w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia)* 1. Pakiet biurowy 65 .................................................................... Podpis i pieczêæ Wykonawcy * Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zakoñczenia licytacji elektronicznej i zamieszczenia informacji o jego wygranej, przeka¿e Zamawiaj±cemu wykaz oferowanego oprogramowania (za³±cznik nr 5 do Og³oszenia). *zapisy zostan± uzupe³nione po wyborze oferty Wykonawcy Za³±cznik nr 2 do umowy do umowy INF-V.272. ... .2017 Protokó³ Odbioru Ilo¶ciowego (dotyczy umowy nr .................................... z dnia .............................) 1. Data odbioru ilo¶ciowego ............................. 2. Osoby bior±ce udzia³ w przeprowadzeniu odbioru: 1) ze strony Wykonawcy ................................................................................................. ................................................................................................. 2) ze strony Zamawiaj±cego .................................................................................................. .................................................................................................. 3. Zamawiaj±cy potwierdza dostarczenie przez Wykonawcê asortymentu na podstawie Umowy ......................................... z dnia ................................: Lp. Opis Ilo¶æ Informacje dodatkowe 1 4. Zamawiaj±cy sprawdzi³ dostawê asortymentu pod wzglêdem ilo¶ciowym. 5. Od momentu podpisania niniejszego protoko³u Zamawiaj±cy w terminie 3 dni przeprowadzi czynno¶ci odbiorcze dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6. Niniejszy protokó³ nie jest podstaw± do wystawienia przez Wykonawcê faktury. 7. Niniejszy protokó³ sporz±dzono w 2 egzemplarzach, po jednym dla ka¿dej ze stron. Za Wykonawcê Za Zamawiaj±cego ................................................ ..................................................... ................................................ ...................................................... Za³±cznik nr 3 do umowy do umowy INF-V.272. ... .2017 Protokó³ Odbioru Koñcowego (dotyczy umowy nr .................................... z dnia .............................) 1. Data odbioru koñcowego .................................. 2. Osoby bior±ce udzia³ w przeprowadzeniu odbioru: 3) ze strony Wykonawcy ................................................................................................. ................................................................................................. 4) ze strony Zamawiaj±cego .................................................................................................. .................................................................................................. 3. Przedmiotem odbioru jest asortyment dostarczony przez Wykonawcê na podstawie Umowy ......................................... z dnia ................................: Lp. Opis Ilo¶æ Informacje dodatkowe 1 4. Zamawiaj±cy stwierdzi³, ¿e przedmiot umowy zosta³ przez Wykonawcê zrealizowany zgodnie z ofert± Wykonawcy oraz z w/w umow±. Odbioru dokonano bez zastrze¿eñ. 5. Niniejszy protokó³, po jego obustronnym podpisaniu stanowi podstawê do wystawienia faktury przez Wykonawcê na kwotê ......................... z³ brutto. 6. Niniejszy protokó³ sporz±dzono w 2 egzemplarzach, po jednym dla ka¿dej ze stron. Za Wykonawcê Za Zamawiaj±cego ................................................ ..................................................... ................................................ ......................................................
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
nie dotyczy
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-30, godzina: 9:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
nie dotyczy
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- Prace remontowe w pomieszczeniach obs³ugi obywateli pañstw trzecich w budynku Podlaskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Bia³ymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Modernizacja instalacji sygnalizacji po¿aru w Urzêdzie Miejskim w Bia³ymstoku przy ul. S³onimskiej 1
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Pe³nienie nadzoru autorskiego nad dokumentacj± projektow± dotycz±c± robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorz±dnych
- Dostawa monochromatora wraz z uk³adem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespo³u Szkó³ Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d" w Gminie Sidra
- "Zakup sprzêtu IT oraz oprogramowania"
- Zakup sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do szkó³ podstawowych z terenu gminy Czarna D±brówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jako¶ci edukacji w Gminie Czarna D±brówka" POSTÊPOWANIE VI
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracj± danych, macierzy oraz sprzêtu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.